LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] C1000 kwartetaktie frats ?

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Prikker
Berichten: 142
Lid geworden op: 14 jul 2005 17:19

C1000 kwartetaktie frats ?

Ongelezen bericht door Prikker »

C1000 heeft 't kwartettenspel weer 'ns uit de kast gehaald alleen dit keer net even iets anders als voorheen.
De kaarten zitten dit keer namelijk niet los zoals de vorige keer maar aan de boven- en onderkant aan elkaar vast verbonden.

Nu had ik gister 4 kaarten in zo'n rijtje en viel 't me op dat ze alle 4 verschillend waren. Ik dacht tjsa.. da's makkelijk zo... als ze de rollen kaarten zo gemaakt hebben dat je nooit 2 dezelfde binnen de 5 of wie-weet-hoeveel kaarten krijgt dat duurt 't wel stukken langer voordat je een kwartet bij elkaar spaart (tuurlijk je kunt uitwisselen, maar toch.. C1000 is de supermarkt zonder fratsen en dit riekt wel heel erg naar een frats).

Mijn vraag dus, heeft iemand in een serie kaarten wel 'ns 2 dezelfde kaarten achter elkaar "op de rol" gekregen ?

Frats of geen frats ?

MLF
Berichten: 798
Lid geworden op: 20 okt 2005 13:43

Re: C1000 kwartetaktie frats ?

Ongelezen bericht door MLF »

hahaha
ik zag de reclame en had al een vermoeden

ik denk dat u beter tot het eind de kaarten kunt houden en een ruilactie begint met mede boodschappers rond het eind van de actie

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: C1000 kwartetaktie frats ?

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Dat laatste zou ik je niet aanraden, je zit dan met onbruikbare kaarten van verlopen actieweken.

En om je eerste vraag te beantwoorden: je kunt ze ook direct losscheuren, en meteen beginnen te ruilen tot je een kwartet hebt. Denk eraan dat je de groene serie uiterlijk zaterdag ingeleverd moet hebben.

jopieslim
Berichten: 47
Lid geworden op: 26 sep 2006 09:58

Re: C1000 kwartetaktie frats ?

Ongelezen bericht door jopieslim »

We hebben nog nooit 2 dezelfde artikelen op een rol gehad. Maar we hebben al wel enige artikelen gratis gekregen. Dus het is niet onmogelijk om een kwartet te krijgen. En verder je kunt ze gewoon ruilen met een ander.

NAK
Berichten: 1864
Lid geworden op: 08 dec 2004 19:38

Re: C1000 kwartetaktie frats ?

Ongelezen bericht door NAK »

De kaarten zitten dit keer namelijk niet los zoals de vorige keer maar aan de boven- en onderkant aan elkaar vast verbonden.
Dat zal per filiaal verschillend zijn.
Hier in het zuiden zitten de kaarten met 2 stuks aan elkaar.

En als antwoord op je vraag, ja bij twee maal boodschappen doen hebben we 2 maal 3 de zelfde kaarten ontvangen.
Dus het kan wel.

Ninja
Berichten: 108
Lid geworden op: 24 apr 2005 14:21

Re: C1000 kwartetaktie frats ?

Ongelezen bericht door Ninja »

Bij onze C1000 zitten de kaarten ook per 4 en ik had ook al het vermoeden dat het dan wel heel lang zou duren voordat je een kwartet zou hebben. Maar het tegendeel is vandaag bewezen: in een strip van 4 zaten wel 2 dezelfde producten! Daarnaast heb ik nu 4 kwartetten en heb ik m'n jokers niet eens gebruikt.

De actie lijkt dus wel eerlijk te zijn.

halfje
Berichten: 39
Lid geworden op: 10 mei 2007 22:11

Re: C1000 kwartetaktie frats ?

Ongelezen bericht door halfje »

Gister de gelukkigste dag van mn leven:

IK HEB EEN BALISTO GEWONNEN!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :D :D :D :!:

NAK
Berichten: 1864
Lid geworden op: 08 dec 2004 19:38

Re: C1000 kwartetaktie frats ?

Ongelezen bericht door NAK »

Gister de gelukkigste dag van mn leven:

IK HEB EEN BALISTO GEWONNEN!!!
En was het lekker.......??????

Gesloten