LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] AH smurfen aktie gevaarlijk

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
nientje1980
Berichten: 17
Lid geworden op: 21 feb 2008 16:50

AH smurfen aktie gevaarlijk

Ongelezen bericht door nientje1980 »

De smurfen zijn van zulke slechte kwaliteit dat ze gewoonweg in je handen al uit elkaar vallen. Houd uit de buurt van kleine kinderen en dieren

miranda1987
Berichten: 24
Lid geworden op: 25 mei 2007 09:24

Re: AH smurfen aktie gevaarlijk

Ongelezen bericht door miranda1987 »

Bij mij ook, gargamel mist nu een arm.
Maar ja, er staat ook op niet geschikt voor kinderen onder de 3 jaar...

caruso
Berichten: 1170
Lid geworden op: 20 jul 2005 16:47

Re: AH smurfen aktie gevaarlijk

Ongelezen bericht door caruso »

Je kunt ze ook weigeren! Hollanders! Gratis en nog zeuren ook!
En zal ik een geheimpje vertellen: wordt net zo'n hype als de wuppies!

Frankkk
Berichten: 416
Lid geworden op: 28 dec 2005 09:12

Re: AH smurfen aktie gevaarlijk

Ongelezen bericht door Frankkk »

Caruso werkt zeker voor de AH? :) Eerder sprong je al zo in de bres voor de AH vanwege de vulnorm...

AH heeft het toch maar weten te smurfen...

caruso
Berichten: 1170
Lid geworden op: 20 jul 2005 16:47

Re: AH smurfen aktie gevaarlijk

Ongelezen bericht door caruso »

We hebben een speurneus! En het is toch geen probleem dat ik op AH vragen reageer? Zal het bedrijf nooit in bescherming nemen maar wel probeer ik antwoord te geven op vragen waar ik een insider-antwoord op weet. Geen probleem toch, daar voorkom je mee dat allerlei koeke(n)bakkers gaan reageren...of "russen"!

Frankkk
Berichten: 416
Lid geworden op: 28 dec 2005 09:12

Re: AH smurfen aktie gevaarlijk

Ongelezen bericht door Frankkk »

Je bent een rare, Caruso :shock:

:) Insider :) Ik zou het maar stil houden :)

caruso
Berichten: 1170
Lid geworden op: 20 jul 2005 16:47

Re: AH smurfen aktie gevaarlijk

Ongelezen bericht door caruso »

Waarom, en waarom een"rare"
Schaam je je ergens voor?

Meghan
Berichten: 86
Lid geworden op: 05 feb 2007 21:45

Re: AH smurfen aktie gevaarlijk

Ongelezen bericht door Meghan »

nou ik werk níet voor/bij de ah,
maar caruso heeft wel gelijk!

je hóeft ze niet te nemen.
als je ze wel wil hebben, moet je ook niet gaan klagen.

Frankkk
Berichten: 416
Lid geworden op: 28 dec 2005 09:12

Re: AH smurfen aktie gevaarlijk

Ongelezen bericht door Frankkk »

Als je ze wel wilt hebben, dan mag je best klagen als blijkt dat ze zo snel uit elkaar vallen.

Daarnaast kunnen kinderen er zich in verslikken, zoals in alle kranten te lezen valt. AH heeft al beterschap moeten beloven.

Meghan
Berichten: 86
Lid geworden op: 05 feb 2007 21:45

Re: AH smurfen aktie gevaarlijk

Ongelezen bericht door Meghan »

ik vind t maar flauw.
die dingen zijn gratis, van hoeveel gratis dingen kan je nou zeggen dat de kwaliteit geweldig goed is.

BasO
Berichten: 144
Lid geworden op: 17 feb 2008 17:49

Re: AH smurfen aktie gevaarlijk

Ongelezen bericht door BasO »

Caruso schreef ook al lovend als "consument" op Kassa over die smurfen :lol:

Frankkk
Berichten: 416
Lid geworden op: 28 dec 2005 09:12

Re: AH smurfen aktie gevaarlijk

Ongelezen bericht door Frankkk »

Ach, elk groot bedrijf heeft tegenwoordig mensen in dienst die als taak hebben alle forums te lezen en te proberen de beeldvorming te herstellen of de poster naar beneden te halen.

Caruso en Meghan zijn kandidaten...

Pruim
Berichten: 542
Lid geworden op: 23 sep 2007 18:05

Re: AH smurfen aktie gevaarlijk

Ongelezen bericht door Pruim »

Ach, elk groot bedrijf heeft tegenwoordig mensen in dienst die als taak hebben alle forums te lezen en te proberen de beeldvorming te herstellen of de poster naar beneden te halen.

Caruso en Meghan zijn kandidaten...
Dus als mensen niet mee willen doen aan het collectieve geklaag in een topic, dan zijn het gelijk werknemers?

Als je die smurfen gevaarlijk vind, dan neem je ze toch gewoon niet aan. Of ga naar een andere supermarkt waar ze niets weggeven.

Frankkk
Berichten: 416
Lid geworden op: 28 dec 2005 09:12

Re: AH smurfen aktie gevaarlijk

Ongelezen bericht door Frankkk »

@Pruim: de kosten van die smurfen zijn natuurlijk wel verwerkt in de kosten van de boodschappen, dus uiteindelijk betaal je er toch voor.

Daarnaast zullen er genoeg mensen zijn die speciaal voor die smurfen extra veel boodschappen doen, niet wetende dat de smurfen zeer breekbaar zijn en niet van de kwaliteit zoals je die van vroeger kent (uit één stuk, enigszins flexibel, onbreekbaar).

Een beetje belazerd zijn mensen dus wel!

En niet willen meedoen met geklaag is wat anders dan jezelf als 'insider' neerzetten en andere posters als 'koekenbakkers', zoals Caruso poogt te doen.

miranda1987
Berichten: 24
Lid geworden op: 25 mei 2007 09:24

Re: AH smurfen aktie gevaarlijk

Ongelezen bericht door miranda1987 »

AH heeft er extra waarschuwingen voor gegeven en je mag ze ruilen als ze kapot zijn.

ik blijf ze in ieder geval gewoon aan nemen, ondanks dat ik misschien dan een Hollander ben... :?:

groeten miran

caruso
Berichten: 1170
Lid geworden op: 20 jul 2005 16:47

Re: AH smurfen aktie gevaarlijk

Ongelezen bericht door caruso »

Caruso schreef ook al lovend als "consument" op Kassa over die smurfen
Dat lijkt me stug, ik sta daar niet onder deze naam geregistreerd dus waar baseer je je bevinding op?

En als je goed zou lezen dan schrijf ik niet lovend over smurfen/AH mar volg ik de ontwikkelingen kritisch. Ik mag dan misschien een AH achtergrond hebben maar dat betekent niet dat ik een AH-slaafje ben! Ook ik doe mijn boodschappen ook wel eens bij de concurrent.

En ik vind die smurfen discussie helemaal niet interessant: als je ze niet wil neem ze dan niet aan, maar accepteer dan ook geen voetbalplaatjes van de Plus-markt of zegeltjes voor de C1000 bestekactie. Dat betaal je namelijk uiteindelijk ook zelf....

caruso
Berichten: 1170
Lid geworden op: 20 jul 2005 16:47

Re: AH smurfen aktie gevaarlijk

Ongelezen bericht door caruso »

En niet willen meedoen met geklaag is wat anders dan jezelf als 'insider' neerzetten en andere posters als 'koekenbakkers', zoals Caruso poogt te doen.
Voor jou ook nog even een vraagje: toon mij waar ik Ah zou verdedigen? Ik verwijs nogmaals naar eerdere bijdrages van mij waarin ik toch duidelijk aangeef geen AH-slaafje te zijn. Ik weet meer van dat bedrijf dan jij maar dat betekent niet dat ik alles accepteer. Ook ik ben een kritische consument die ook bij Dirk shopt als dat nodig is.
Dus een advies klets niet uit je nek, ik ben hier niet om de AH belangen te verdedigen!

BasO
Berichten: 144
Lid geworden op: 17 feb 2008 17:49

Re: AH smurfen aktie gevaarlijk

Ongelezen bericht door BasO »

Je kunt ze ook weigeren! Hollanders! Gratis en nog zeuren ook!
En zal ik een geheimpje vertellen: wordt net zo'n hype als de wuppies!
Het kan zijn dat jij een dubbelganger hebt Caruso maar deze schrijfstijl zie je ook bij Kassa bj een aantal berichten bij het onderwerp smurfen.
Het viel Frankk ook al op en je gebruikt nu zelfs dezelfde argumenten die daar ook staan.

Frankkk
Berichten: 416
Lid geworden op: 28 dec 2005 09:12

Re: AH smurfen aktie gevaarlijk

Ongelezen bericht door Frankkk »

@Caruso: al geef je honderdduizend keer aan dat je geen AH-slaafje bent, dan zegt dat nog niets, je kan immers ook liegen!

gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: AH smurfen aktie gevaarlijk

Ongelezen bericht door gravedigger »

Albert Heijn stuurt smurfenverzamelaar weg
Gepost door Erwin (Remote) - Bron: De Telegraaf
Gepubliceerd: Friday 29 February 2008 @ 21:47
De Albert Heijn in Naaldwijk heeft een 9-jarige smurfenverzamelaar uit de winkel gezet. De jongen had een smurfentrommel gemaakt van een schoenendoos om daarmee klanten te vragen om hun smurfen. Het personeel van de supermarkt was hier niet van gediend en stuurde de jongen naar buiten. Toen de vader verhaal ging halen in de supermarkt sloeg de vlam in de pan.

"Toen ik eerder met mijn moeder boodschappen deed, zag ik dat heel veel mensen geen smurfen hoefden", aldus Quinten uit Naaldwijk. "Ik dacht: als ik daar nou ga staan, kunnen ze die smurfen aan mij geven." Om op een smurf te lijken had hij een blauw jack en een witte broek aangetrokken.

Na enige tijd werd Quinten weggestuurd. Zijn vader kreeg van het personeel te horen dat regels regels zijn. De vlam sloeg echt in de pan toen hij foto's van zijn zoon maakte. Het tweetal werd opnieuw weggestuurd. "Ik snap er niets van, ik vind het niet leuk van Albert Heijn", vertelt Quinten.

De smurfenverzamelaar heeft toch een positief gevoel overgehouden aan zijn inzamelactie bij Albert Heijn. "Iedereen reageerde hartstikke leuk. Ik heb wel 51 smurfen gekregen en met kinderen die smurfen dubbel hadden, heb ik geruild. Een meneer is zelfs naar huis gefietst om thuis smurfen voor mij te halen."

De assistent-bedrijfsleider van de supermarkt meldt alleen dat de vader geen foto's mocht maken zonder toestemming. Hij ontkent dat hij de jongen heeft weggestuurd maar zegt wel dat als hij er één toelaat er straks vijftig in de winkel staan.

Gesloten