LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Jimmy pop van Sultana

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
maartend
Berichten: 12
Lid geworden op: 11 jun 2008 12:14

Jimmy pop van Sultana

Ongelezen bericht door maartend »

Soms kun je je zo bedonderd voelen.

Is er eerst een Sultana axie waarbij je een Jimmy pop kunt verzamelen. Deze waren vrij snel op, mmaar zouden terug komen. Je mag dan toch wel verwachten dat ze er genoeg gaan maken. Wat denk je, sta je op 25 novembder (dag van 2de uitgave) om 9 uur bij het postkantoor, zijn ze op. En waarom? Omdat er maar 16 waren geleverd. En dat in een middelgrote gemeente.

Voor mij dus geen Sultana meer

Suusjuh1985
Berichten: 105
Lid geworden op: 07 okt 2006 18:36

Re: Jimmy pop van Sultana

Ongelezen bericht door Suusjuh1985 »

Ik vind het echt belachelijk!!!!
Maanden op die pop gewacht en meteen al op.
Nu heb ik er weer geen :-(

Daar spaar je dan voor.
En op marktplaats staan er weer heel veel.

maartend
Berichten: 12
Lid geworden op: 11 jun 2008 12:14

Re: Jimmy pop van Sultana

Ongelezen bericht door maartend »

Beste mensen van Radar, kunnen jullie hier iets mee?

Suusjuh1985
Berichten: 105
Lid geworden op: 07 okt 2006 18:36

Re: Jimmy pop van Sultana

Ongelezen bericht door Suusjuh1985 »

Ik heb net een mailtje naar Radar gestuurd.

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: Jimmy pop van Sultana

Ongelezen bericht door D1RK »

Naast 2e hands op marktplaats kun je ook gratis mailen;

www.verkade.nl

en daar U klacht schrijven!

Ook per post zonder zegel;

Verkade Consumentenservice,
Antw nr 1310
1500 WC Zaandam
en niet boos worden als je naast de pop nog iets extra zou ontvangen!

Jimmy was ooit bedoeld als leuk op TV poppetje en wegens enorme vraag hebben ze er 25.000 gemaakt.
Dat dit veel tekort was hadden ze niet op gerekend.
Verkade heeft nooit de bedoeling gehad om als speelgoedwinkel poppen te gaan verkopen!
Succes is leuk maar dit is dus teveel helaas.
Maar meestal weten ze het daar goed op te lossen.

Of het telefoon nummer van fabriek bellen en laten doorverbinden...
075- 6556111 en vragen naar klantenservice!
Laatst gewijzigd door D1RK op 27 nov 2008 10:59, 1 keer totaal gewijzigd.

maartend
Berichten: 12
Lid geworden op: 11 jun 2008 12:14

Re: Jimmy pop van Sultana

Ongelezen bericht door maartend »

Sites van Sultana en Verkade zijn niet meer te bereiken. Vreemd

DeathStella
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 nov 2008 19:11

Re: Jimmy pop van Sultana

Ongelezen bericht door DeathStella »

Ik heb ook maanden tevergeefs gewacht op zo'n pop. Je mag toch wel verwachten dat je op redelijke wijze een pop kunt krijgen. Ik baal hier echt van en ik vind het geen doen.

Suusjuh1985
Berichten: 105
Lid geworden op: 07 okt 2006 18:36

Re: Jimmy pop van Sultana

Ongelezen bericht door Suusjuh1985 »

Beste

Afgelopen vrijdag heb je van ons een e-mail ontvangen dat de poppen vanaf dinsdag 25 november weer beschikbaar zijn. Via deze weg willen we je op de hoogte stellen van de huidige situatie rondom de spaaractie.

Door de enorme belangstelling voor de Mr. Jummy pop hebben sommige Postkantoren op dit moment geen voorraad meer. Het spijt ons dat er Mr. Jummy fans zijn die hun pop nog niet bij het Postkantoor hebben kunnen ophalen.

Wij kunnen je vertellen dat er nog duizenden poppen beschikbaar zijn. Deze worden zo snel mogelijk over de Postkantoren verdeeld. We streven ernaar vanaf donderdag 27 november op jouw Postkantoor weer Mr. Jummy poppen beschikbaar te hebben. Op de website van Sultana staat een lijst met de aantallen beschikbare poppen per Postkantoor. Deze lijst wordt voor alle Postkantoren eenmaal per dag bijgewerkt.

Door de grote belangstelling kunnen wij je helaas niet garanderen dat er voor jou een pop beschikbaar is. Dit spijt ons heel erg. Via dit bericht proberen wij je zo goed mogelijk te informeren over de actie en adviseren wij om er snel bij te zijn, want op = op.

Wij doen er alles aan om de Postkantoren zo snel mogelijk weer van voorraad te voorzien en hopen op je begrip.


Met vriendelijke groet,

Consumentenservice Sultana

BBJ
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 nov 2008 13:02

Re: Jimmy pop van Sultana

Ongelezen bericht door BBJ »

Wederom uitverkocht, en op Marktplaats gaan ze voor € 25 p stuk over de toonbank...echt te zielig voor woorden!!
Sultana had veel duidelijkere regels moeten stellen!
Bv 1 per persoon, of dat de klant de spaarkaart op moest sturen ipv de poppen af te geven bij het postkantoor.
Een uiterst teleurstellende actie...mijn kinderen grijpen er weer naast!!!

En daarbij, ze kunnen heel mooi zeggen dat je op de site kan kijken waar er nog poppen aanwezig zijn, helaas..uit ervaring kan ik zeggen dat deze informatie NIET klopt, 3 x voor niks gereden!!!

Wat een domper voor de kinderen die deze zo graag wilde hebben, en wat een schande dat mensen deze voor de neus van de kinderen wegkapen en er een slaatje op internet mee proberen te slaan! :x

Suusjuh1985
Berichten: 105
Lid geworden op: 07 okt 2006 18:36

Re: Jimmy pop van Sultana

Ongelezen bericht door Suusjuh1985 »

Ik heb via een forum een pop kunnen kopen voor 10 euro inclusief verzendkosten, gelukkig zijn er ook nog eerlijke mensen.

Tip:
Als je op forums actief bent, plaats een oproepje, misschien zijn er meer mensen die niks met de pop doen.

Niet op marktplaats poppen voor 25 euro kopen, dit slaat nergens op!!!

Stel hier in de buurt zijn ze nog wel zou ik mijn pop ook weg doen voor die 10 euro maar die kans is dus klein.

mariekelll
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 dec 2008 11:36

Re: Jimmy pop van Sultana

Ongelezen bericht door mariekelll »

Ik wacht al maanden op de sultana pop, eindelijk zou hij weer verkrijgbaar zijn maar binnen een dag waren ze allemaal weer weg...
ben na mijn werk als een zotje die postkantoren naar drie verschillende postkantoren gegaan maar niks dus...

nu is mijn vriend speciaal voor mij weer naar het postkantoor gereden omdat er weer nieuwe poppen binnen waren gekomen. ik had een volle spaarkaart plus vier losse zegels, op de site van sultana staat dat je de spaarkaart niet perse nodig hebt en dat je met alleen zegels ook een pop kunt ophalen. wat schetst mijn verbazing...mijn vriend krijgt maar een pop mee want die muts op het postkantoor ' weet niet hoe ze het moet boeken zonder spaarkaart'... ik ben die hele sultana en mr jummy actie kotsbeu! en dan inderdaad ook nog mensen die doodleuk 35 eur vragen op marktplaats, schandalig is het... en toch blijft ie lief, mr jummy kan er ook niks aan doen maar ik ga wel een hele boze mail sturen naar verkade denk ik....

roeli24
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 feb 2010 21:34

Re: Jimmy pop van Sultana

Ongelezen bericht door roeli24 »

hey hallo.

weet dat het al weer een tijdje geleden is dat het laatste bericht is gestuurd voor dit onderwerp.

maar ik hoop dat iemand mij kan helpen aan zo'n toffe jummy pop.

heb nu een belachelijk bod op marktplaats staan van 45 euro.
daar komen nog de verzendkosten bij.

dank jullie.

gr roeli

Gesloten