LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Reclame

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
aabbcc380
Berichten: 4
Lid geworden op: 25 okt 2010 12:37

Re: Reclame

Ongelezen bericht door aabbcc380 »

Binnenkort deze neppers ook in een kerkzaaltje in Zevenaar.

Misschien komen de verhuurders nog tot inkeer als ze door hebben hoe leden uit hun eigen gemeente genept gaan worden in hun zaal.

de vlaming
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 okt 2010 14:21

Re: Reclame

Ongelezen bericht door de vlaming »

Beste buren,

ook wij in Mortsel bij Antwerpen hebben de 'uitnodiging' met alle beloftes erop en eraan, ontvangen. Lang leve het internet ! Ik verstuur de antwoordkaart niet terug naar hen met de mededeling dat ik niet aanwezig zal zijn voor zulke praktijken, dat ze maar met een lege zaal blijven zitten !

grtjs.

pietertje629
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 okt 2010 13:56

Re: Reclame

Ongelezen bericht door pietertje629 »

Ook in Panningen (Limburg) is er een winnaar.

Natuurlijk stuur ik de antwoordkaart terug.
Natuurlijk vul ik deze NIET in.
Natuurlijk plak ik GEEN postzegel.
Kaart gaat retour op hun kosten. :mrgreen:

De enige die eraan kunnen verdienen is TNT Post. :lol:

Veel plezier W & M.

Pietertje

jannettepet
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 nov 2010 13:23

Re: Reclame

Ongelezen bericht door jannettepet »

Ik kan jullie vertellen dat mijn ouders een uitnodiging hebben ontvangen,en ik op deze site terecht ben gekomen omdat we het niet vertrouwen. Het is 25 november in Vriezenveen bij Zalencentrum Koebrugge om 10.00 uur. Dus als nog iemand graag wil?(grapje).

Pragmaat
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 nov 2010 22:58

Re: Reclame

Ongelezen bericht door Pragmaat »

Ook in Twello uitnodigingen voor een bijeenkomst in Deventer op 23 november.
Heel triest is dat deze oplichters ook uitnodigingen sturen aan mensen die al jaren overleden zijn. Leuk voor de nebestaanden. Denk dat ik maar niet naar die bijeenkomst toe ga, lijkt me beter voor de presentatoren en organisatoren. Vraag is wel hoe ze aan de adressen komen. Wie verkoopt hen die?????

CharaenBullit
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 nov 2010 12:37

Re: Reclame

Ongelezen bericht door CharaenBullit »

Hier ook vandaag zo'n brief gekregen van Hollandsche evenementen bureau te Rheden.
Wij hebben voor € 299,00 sponsorprijzen gewonnen, Wellnessprijs, 7-delig messenset en een 25 delig gereedschapsset. Wij zijn van harte uitgenodigd in het zalencentrum Het Klooster in Vianen.
Gelijk gegoogeld en besloten om niet te gaan....

Hopelijk houden deze praktijken een keer op, want er zijn toch nog zat mensen die erin tuinen, anders gaan ze steeds door ondanks de negatieve reacties hier op het forum.

Anne0406
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 nov 2010 14:53

Re: Reclame

Ongelezen bericht door Anne0406 »

Vandaag deze brief ook in Heemskerk (NH) op de mat gekregen. Op 2 december kunnen wij onze prijzen t.w.v. 299,- ophalen. Om 13.45 uur bij Zalencentrum 't Schip.
Erg ongeloofwaardig allemaal en daarom dus gelijk gegoogled en hier terrecht gekomen! Duidelijk... En voor ieder aanwezig echtpaar is een espresso-koffiezetapparaat gereserveerd!
Wat een lompe bedoeling zeg.. Snap niet dat de zalencentra hun naam hier aan spenderen of ze moeten al met een prachtige smoes hier in trappen?!
Hoop dat er niemand heen gaat en iedereen door heeft dat dit gewoon akelige oplichters zijn!

gstdeman
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 nov 2010 14:55

Re: Reclame

Ongelezen bericht door gstdeman »

In Baarn is er een verkoop op 30 november bij Zaalverhuur Kuijer aan het Melkpad. Ik ben naar de eigenaar toegegaan om hem te waarschuwen. Zijn reactie? "De grootste oplichter van Nederland is Tros Radar". Iedereen die hier gereageerd heeft is volgens hem ook een oplichter, dat jullie het maar weten!

viskuijp
Berichten: 3
Lid geworden op: 04 okt 2006 12:42

Re: Reclame

Ongelezen bericht door viskuijp »

Ook in Purmerend nu actief, uitnodiging ontvangen voor 1-12-2010 Zalencentrum Concordia,Purmerend, inclusief koffie en soep. Alles hetzelfde als voorgaande reacties.

manuela71
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 nov 2010 12:01

Re: Reclame

Ongelezen bericht door manuela71 »

Ook hier een uitnodiging, maar dan voor 30 november om 14.00 uur in eetcafe de bruine kip te Culemorg!!

kimmie312
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 nov 2010 11:28

Re: Reclame

Ongelezen bericht door kimmie312 »

Wij kregen vandaag ook een brief.
mogen onze prijzen ophalen in een zaal in Veghel, we hebben heel wat gewonnen :D , en ik dacht dat ik alleen maar geluk in de liefde had
Ben blij dat we zijn gaan googlen, maakt een hoop duidelijk, daar gaan we dus mooi niet naar toe.
We zijn wel van plan om even contact op te nemen met de eigenaar van de zaal,
wie weet zijn hun wel net zo opgelicht als dat ze met ons proberen, en dat zou ik toch wel vervelend vinden

kimmie312
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 nov 2010 11:28

Re: Reclame

Ongelezen bericht door kimmie312 »

hebben net contact gehad met de eigenaars van de zaal
hun wisten nergens niks van :shock:
nu is het echt duidelijk

toca
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 nov 2010 15:25

Re: Reclame

Ongelezen bericht door toca »

Misschien massaal aanmelden met 6 personen. En uiteraard niet op komen dagen. De bedrieger bedrogen.

BrunssumS
Berichten: 4
Lid geworden op: 24 nov 2010 16:17

Re: Reclame

Ongelezen bericht door BrunssumS »

stijnthole schreef:wij zijn naar deze gezellige middag toe geweest
nou dat hebben we geweten je hele middag is naar de knoppen
want wat je eigenlijk wel wist dat men niet zomaar iets weggeeft zonder iets wat zij er voor terug wiilen kun je wel nagaan
maar we dachten het is een sponsorprijs misschien is dit iets anders
maar naar 3 uur durend gezeur van de presentator kwam de aap uit de mauw je moet een heel duur bed kopen om in aanmerking voor de prijs te komen
en gelukkig had niemand iets gekocht
alleen dat is jammer waren er toch een paar mensen die een kussen kocht voor 49 euro en die kregen alsnog de prijs
als je zag wat ze kregen het was nog geen 30 euro waard en dan denk ik toch hier is oplichting aan de gang
en daarom zijn we aan het kijken of we niet iets hier tegen kunnen doen want de mensen moeten dit wel weten
hadden wij maar eerst op internet gekeken dan waren we niet eens heengegaan
dit soort praktijken deden ze eerst met busrijsjes maar daar werd je al voor gewaarschuwt en nu gaan ze zo te werk ik hoop dat andere mensen hier wat aan hebben want je wordt ook nog vrij brutaal behandeld
Mijn moeder was bijna van plan er heen te gaan, gelukkig dat ik hier even heb gekeken.
Jeetje wat kan ik me opwinden over dit soort lokkertjes. Ik heb de kleine lettertjes nauwkeurig gelezen kan niks vinden waarin staat dat je iets moet kopen om de prijs te krijgen. Ja prijs dat is het enige denk ik waar ze zich op kunnen beroepen.Je wint iets als je iets koopt??

Maar ik heb nog een vraag je moet je identiteitsbewijs meenemen lees ik. Wat doen ze daar mee? Alleen kijken of maken ze er een kopie van ?
Het liefst ga ik er heen , samen met mijn ma en de prijzen daar opeisen. Zonder iets te kopen natuurlijk. Maar of ik er trek in heb na jouw verhaal te hebben gelezen...ik weet het niet

Trien
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 dec 2010 13:38

Re: Reclame

Ongelezen bericht door Trien »

Leuk, ook wij hebben de prijs gewonnen. Maar even gegoogled en kwam hier terecht. Nu dus ook actief in Assen.
Er zullen wel weer veel goedgelovigen verschijnen helaas. :cry:

richard_1980
Berichten: 13
Lid geworden op: 11 nov 2010 10:18

Re: Reclame

Ongelezen bericht door richard_1980 »

Als iemand of een bedrijf je geld of iets aanbiedt dan zit er altijd 100% een adertje onder de gras!... :twisted: altijd je zelf goed laten informeren die handel. :)

Njanina
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 jan 2011 12:57

Re: Reclame

Ongelezen bericht door Njanina »

Hoi

Jullie hebben het over september 2010 als de datum dat deze brieven rondgaan maar ik heb al dat soort brieven in 2009 gekregen en 2010 en heb m toevallig nu gekregen.
Ik ben nooit heen gegaan en toch hou je de vraag .. zou het echt zo zijn maar net wat er al eerder word gezegd eerst iets kopen van boven die 299 en dan krijg je het kado waarschijnlijk.
Ik ga niet heen en snap ook niet waarom dit zolang kan doorgaan want er zijn mensen (vooral ouderen) die hier wel intrappen.
Rara hoe kan dit??? :evil:

narouk
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 jan 2011 14:36

Re: Reclame

Ongelezen bericht door narouk »

Ook ik heb vandaag zo'n uitnodiging gehad van Hollandsche Evenementen Bureau. Zij willen een presentatie gaan houden op 09-02-2011 in Het Wapen van Wormer.
Ik heb hen ook al een berichtje gestuurd.

Kan er dan niets aan gedaan worden? Ik ga met liefde de brief even langs het politieburo brengen hoor, geen moeite... Maar volgens mij doen ze er niks mee.

Iemand hier ervaring mee? (hoe de overheid hier mee omgaat bedoel ik dan)

pbarendse
Berichten: 660
Lid geworden op: 05 jan 2008 00:48

Re: Reclame

Ongelezen bericht door pbarendse »

Ze doen op zich niets strafbaars, al is het op het randje. De overheid kan er dan ook weinig mee.

CaptainSlow
Berichten: 462
Lid geworden op: 01 mei 2010 12:59

Re: Reclame

Ongelezen bericht door CaptainSlow »

Toeval? Wat ik normaal eigenlijk nooit doe, ik klik net in het forum op de knop "toon nieuwe berichten" en zie dit item vrijwel bovenaan staan, een uur geleden heb ik ook een "certificaat" in de bus gekregen met een "persoonlijke uitnodiging".

Op 7 februari zijn ze in Almere in een kerkcentrum, ik krijg zomaar een gratis welness prijs, een gratis messenset 7 delig , een gratis gereedschapsset 25 delig, en als extra cadeau voor elk echtpaar een express (ja, zonder o op het eind) koffiezetapparaat.
En dan ook nog een "lekkere en gratis" kop koffie en een "lekkere" kop soep na afloop.

Zal me maar gauw inschrijven denk ik,.... of toch maar niet? :D

Ergens lijkt het me ook wel grappig om er gewoon heen te gaan, het is maar tweeënhalf uur, maar ik denk dat ik dat beter maar niet kan doen, ik zal waarschijnlijk alleen maar pissig worden als ik zie hoe ze weerloze oudjes er in luizen. Dat hebben we bij Radar al een keer gezien met de verborgen camera.

Gesloten