LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Voordelengids.eu

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Wim Frens
Berichten: 23
Lid geworden op: 04 apr 2010 17:52

Re: Voordelengids.eu

Ongelezen bericht door Wim Frens »

Korting op 10.000 producten en diensten. Met de voordelenpas heeft u direct de hoogste kortingen, van attractiepark tot hotel.

alai desnouck
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 apr 2010 11:09

Re: Voordelengids.eu

Ongelezen bericht door alai desnouck »

in de belgische kranten staat deze dagen reuzegrote reclame van de voordelengids betreffende hotelovernachtingen

wij zijn gewoon van naar koksijde op vakantie te gaan dus even de mogelijkheden ginder gecheckt. op voordelengids.eu vindt je voor deze plaats dan hotel "de regent"
Dat hotel is echter reeds 5 jaar gestopt...

het is duidelijk de bedoeling van kortingskaarten te verkopen.

eens aangekocht ben je daar weinig mee

minievil
Berichten: 10
Lid geworden op: 05 mei 2010 15:43
Locatie: Venlo

Re: Voordelengids.eu

Ongelezen bericht door minievil »

voordelengids. eu oplichterij.
ik werd in 2009 aangesproken door een erg charmante jonge man, die mij die pas wel had verkocht. allerlei voordelen, bij de zonnenbank, restaurants, hotels etc etc etc.

goed ik ben er in getuind, ( misschien wel door zn mooie ogen ofzo)
maar ik heb getekend, ze zouden mij die week bellen of ik het inderdaad wilde. (NOOIT EEN TELEFOONTJE GEHAD)
Na 2 maand nog geen gids binnen die samen met de pas zou komen. pas was in 4 weken binnen, ik kreeg in juni pas een "voordelen gids " na er tig keer achter aan te hebben gemaild. ook meteen in de mail duidelijk gemaakt dat ik de pas wilde opzeggen zodat ik m niet in 2010 nog een keer spontaan zou krijgen.
ik kreeg netjes antwoord op mijn mail dat het allemaal geregeld zou worden. en wat denk je? ja hoor hebben ze in april weer 34,95 afgeschreven. pas was naar het oude adres verstuurd. dus ik heb die mensen weer gemaild. en in het eerste mailtje kreeg ik meteen de griebels
de opzegging is per mail, en per post gedaan. tevens is er daarna contact geweest met een telefoniste.

"Mag ik vragen hoe u deze dan heeft opgezegd? Wij hebben namelijk geen brief ontvangen van u, daarom is de pas weer verlengd."



een dag later dat ik ontzettend kwaad was omdat het zo een botte mail was hun weer een mail terug gestuurd, dat ik dit dus echt belachelijk vond en dat ik mijn geld terug wilde.

toen kreeg ik de mail:
"Goedemiddag,



Die brief hebben helaas nooit van u mogen ontvangen.

Op 27 april 2009 heeft u ons een email gestuurd, dit ging echter om uw inlogcode en een Voordelengids.

Hierin stond niks over het annuleren.

Daarom is er dit jaar weer is geïncasseerd.

Ik zal de pas na dit jaar voor u annuleren.

Dit betekent dat u voor uw laatste betaling het pasje binnenkort thuisgestuurd krijgt, deze mag u nog een jaar lang gebruiken.

Na dit jaar zult u nergens meer aanvast zitten.





Vertrouwende u zo voldoende te hebben geïnformeerd.
"
ik zou hier een schiftelijke bevestiging van krijgen,
maar nu een maand later nog niets:@
Dit betekent dat u voor uw laatste betaling het pasje binnenkort thuisgestuurd krijgt, deze mag u nog een jaar lang gebruiken.

Na dit jaar zult u nergens meer aanvast zitten.
t zal nog eens mooi worden als ik t pasje niet had gekregen. het slaat gewoon nergens meer op.
ik heb dat dit al een jaar in mn portemonee, en ik ken je vertellen, ik heb nog geen enkel voordeeltje er van mogen vinden, gebruiken. ze nemen je gewoon in de maling.
ik teken NOOIT MEER!!

emmiewolting
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 jun 2010 13:00

Re: Voordelengids.eu

Ongelezen bericht door emmiewolting »

Beste mensen,
Ook ik heb te maken met het beruchte "tweede jaar "van de voordelengids.
Ik heb vandaag het een en ander uitgezocht.
Wat wij als gedupeerden kunnen en mogen doen tegen deze rare praktijken is het melden bij de consumenten bond. bel erheen en leg je klacht daar neer !
hoe meer klachten er komen, hoe eerder een onderzoek wordt gestart.
Want veelal wordt en kan er weinig gedaan omdat er te weinig klachten binnen komen.

Ik heb de automatische incasso wel laten terugstorten maar helaas werd ik toen ook geconfronteerd met het incasso bureau Credifixx.
Ik moest eerst 2x 29,95 aan voordelengids betalen omdat ik voor mezelf een pasje had gekocht van 19,95 en voor mijn vriend een pasje van 2,95 vorig jaar.
Werd er dit jaar zo maar 2x 29,95 van mijn rekening afgehaald!
Ik bellen ... ja ,.. had ik maar op moeten zeggen dat staat in de algemene voorwaarden terwijl ik had gezegd tegen de verkoper dat ik maar voor 1 jaar lid wou zijn!
De man aan de telefoon ( eigenwijze (#*&@$(@*&#) vertelde me dat ook in het contract stond dat mondelinge afspraken niet geldig waren..
Ik had geen poot om op te staan en MOEST het bedrag betalen. Mijn bank had een onderzoek gestart en het geld terug geboekt.
Maar toen begon de ellende.
Ik moest ineens voor elke kaart die ik niet betaald had 9,95 administratie kosten betalen !
dat kwam er ook nog een keer overheen ! Ik heb toen gedacht : het is wel goed beste voordelengids. Ik heb nog geen 1 keer van jullie gebruik KUNNEN maken omdat er gewoon weg geen bedrijven zijn waar ik gebruik van maak die bij jullie ingeschreven staan.!
Ik heb toen wederom het bedrag van 59,90 over gemaakt omdat ze daar volgens het door hun opgestelde contract recht op hadden . Ik maakte die morgen het bedrag over..
Niet veel later die dag kreeg ik de brief van de incasso Credifixx die mij de volgende som wouden laten betalen:

hoofdsom ( verschuldigd aan schuldeiser) ` 79.80

Wettelijke rente 1.20
incassokosten 37.00
Bureaukosten 25.00
BTW 0,00

Totaal !!!!!! 143.00!!!!!


VOlgens het juristen loket mag dit niet en bestaat er niet zoiets als `bureaukosten` Ik betaal geen `zitkosten`voor het werk van een ander.

Ik had toen al de 59.90 betaald dus naar mijn idee kan je dan de brief als niet verzonden beschouwen.

Maar nee hoor ik kreeg 10 juni weer een brief.. dat ik nog 83,10 moet betalen
Wettelijk mag een incassobureau over een bedrag dat minder is dan 200 euro niet meer dan 44,03 incassokosten heffen.
Ik heb wederom gebeld met het bedrijf credifixx.
`kunt u mij vertellen wat de kosten incassokosten en bureaukosten zijn menneer?"
"die kunt u opvragen op http://www.rechtspraak.nl. Daar snapt een gewone burger toch niet veel van ... De beste man is mij volgens de consumentenbont verplicht op te sturen als hierom gevraagd wordt wat de gevorderde kosten inhouden.
"die bureaukosten zijn de kosten dat ik hier nu al 10 minuten met u aan de telefoon hang " Hoezo bot?!
Het komt er dus op neer dat de incasso niet klopt..
Ik heb een aangetekende brief verstuurd naar het incasso bureau Credifixx en heb mijn voordelengids "abbonement op niks" opgezegd via de mail. Ik heb hier antwoord op gekregen. Dus ik heb rechtsgeldig bewijs dat mijn lidmaatschap dit jaar nog geldig is en volgend jaar niet meer.
Hopelijk......

minievil
Berichten: 10
Lid geworden op: 05 mei 2010 15:43
Locatie: Venlo

Re: Voordelengids.eu

Ongelezen bericht door minievil »

ik 2 weken terug dood leuk naar de efteling, het nog een keer proberen want ja, je zou toch zeggen dat iemand ze moet kennen, nou an me never nooit niet.
de kortingen die ze beloven die zijn dus serieus nergens terug te vinden.
dit jaar kreeg ik bij mijn pasje ( wat ik dus overgens nooit besteld he, het gewoon klakkeloos werd opgestuurd terwijl ik er vorig jaar al heibel over heb geschopt met de firma voordelengids.eu) een kortingsbon voor bobbejaanland. wat alleen geldig is mét voordelen pas. wat betekend dat door geven van t kaartje ook nie mag.
het is gewoon GELD KLOPPERIJ. ik ben er toch wel zo beu mee dat ik betaald voor een pasje wat niets maar dan ook echt nog geen dubbeltje waard is!.

ik hoop dat er gauw een onderzoek word gestart en dan ze worden aangepakt. want ik weet zeker dat wij niet de enige zijn die [ervaring hebben met] [Ongefudeerde beweringen aangepast door de Moderator] "voordelengids.eu"

XonoX
Berichten: 4
Lid geworden op: 28 jun 2010 20:20

Re: Voordelengids.eu

Ongelezen bericht door XonoX »

Ik kan er een lang verhaal van maken maar ook ik ben erin getrapt, 26 juni is er "weer" 2x 29,95 afgeschreven... wordt er helemaal ziek van!
de "verkoper" gaf aan dat het pasje 1 jaar geldig was, en dat er daarna niet verlengd kon worden zonder mijn toestemming...

maarja.. ik zal dit forum goed in de gaten houden voor verdere ontwikkelingen.
(ik zal de incasso maar niet terugvorderen, omdat ik ook geen zin heb in meer gekloot... dan ben ik nog meer geld kwijt aan die vervelend oplichters!)

Ruggery
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 jul 2010 17:31

Re: Voordelengids.eu

Ongelezen bericht door Ruggery »

Hello Iedereen,

Ik heb ongeveer anderhalf jaar geleden ingeschreven bij 'Voordelen Gids'. Bij het begin leek me een leuke en serieuze bedrijf, die zijn tijd besteed om studenten te helpen.
Anderhalf jaar geleden kwam ik een groep jongeren in de Centrum van Den Haag, die hebben mijn aandacht aangetrokken met hun leuke aanbiedingen voor studenten. Met een bedrijf die focust op de volgende punten, kortingen voor: Rijlessen, vakanties en noem maar op. Dacht ik gelijk dat deze faciliteiten die deze bedrijf aanbied zal van pas komen bij mij. Gelijk naar mij inschrijving, werd beloofd dat binnen 2 week de tijd, ik mijn passen zal ontvangen (een pas voor mij en andere voor mijn vriendin), ik vond het goed. Twee weken zijn voorbij en ik heb nog geen passen ontvangen! ik dacht dat misschien iets miss is gegaan met te post en daarom besloot ik nog een paar dagen te wachten. Een, twee, drie... maanden is voorbij en geen passen! Ik besloot gelijk contact met het bedrijf te nemen, en toen leek dat de gegeven nummer door die persoon bij wie ik heb ingeschreven niet klopt. Ik heb geprobeerd via post, mail contact met hun te nemen en ik heb nooit een reactie van hun ontvangen. Een jaar is voorbij nog geen passen! In deze helle jaar heb ik over 15 keren medewerkers van 'Voordelen Gids' Terecht gekomen in Den Haag Centrum. Ik legde hun mijn situatie uit en toen hebben ze beloofd om mij te helpen, ZE HEBBEN ME NOOIT GEHOLPEN!!!!
Nu in Juni 2010, meer dan anderhalf jaar geleden werd weer geld van mijn rekening afgeschreven door Voordelen Gids. Ze willen dat ik voor een product ga betalen dat ze nooit ingeleverd hebben. Toen via hun officiële website heb ik gevonden weer een nieuwe telefoon nummer gevonden. Ik probeerde contact met hun te nemen al ander half jaar lang en nu pas krijg ik hun te pakken op de nieuwe nummer. Ik leegde mijn situatie uit aan de mevrouw met wie ik spraak op de telefoon die beloofde om mij te helpen en dat binnen een week, ik een reactie zal thuis ontvangen. REACTIE NOOIT GESTUURD! ik leegde haar uit dat ik geen gebruik wil maken van hun faciliteiten wegens de al uitgelegde redenen en dat ik mijn geld terug wil. Zij zei toen dat zij zal in overleg komen met de hoofdbestuur van het bedrijf om te kijken wat ze voor mij kunnen betekenen. Toen hoorde ik dat ik mijn geld niet terug kan krijgen en dat ik nog een jaar vast zit aan hun abonnement, ik dacht gelijk hoe kan dat? toen ik schreef in werd aan mij beloofd dat mijn contract duurt maar een jaar en wanneer die voorbij is dat ik negens mee aan vast zit.
Vandaag 06 juli 2010 naam ik weer contact met het bedrijf op. De medewerker met wie ik spraak was heel onvriendelijk en de manier dat hij mij spraak, was een manier van iemand die niks kan schelen met wat gebeurt met hun klanten. Hij zij dat ik nooit hun bedrijf eerder heb gebeld, dat ze nooit e-mail's of brieven van mij heb ontvangen terwijl ik al meer dan een anderhalf jaar lang probeer contact met hun te nemen via brieven, e-mail's en telefonische. Eerlijk gezegd, ik denk ze hebben al me e-mails en brieven verwijderd. En het is moeilijk voor mij om te accepteren, ik heb al 120,- euro's kwijt geraakt aan voordelen gids, ik heb betaald voor iets dat ik heb nooit ontvangen. Ik werd ook door andere manieren in de maling genomen door hun, maar het gaat mij anderhalf jaar duren om het uit te leggen.


A.U.B. Pas op met deze oplichters! vertrouw hun niet. ik ben bezig met een paar aanklachten indienen tegen hun, DOE HET ZELFDE
Laatst gewijzigd door Radar op 24 jun 2014 17:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Ongefundeerde beweringen verwijderd

XonoX
Berichten: 4
Lid geworden op: 28 jun 2010 20:20

Re: Voordelengids.eu

Ongelezen bericht door XonoX »

Gisteren onderstaande mail gehad, hen gemailed dat ik dat graag per brief bevestigd wil hebben, maar nu nog geen antwoord gehad..


Geachte heer/mevrouw,



Hierbij bevestig ik de annulering van beide voordelenpassen.



Helaas kunnen wij niet uw geld terug storten. Bij de voorwaarden staat vermeld dat de passen altijd zelf moeten worden opgezegd.



U ontvangt voor uw laatste betaling nog eenmaal twee pasjes. U kunt deze pasjes gebruiken tot aan de aangegeven geldigheidsdatum op de passen zelf. Na afloop van deze datum zullen deze niet meer verlengd worden en zult u nergens meer aan vast zitten.



Wij wensen u nog veel voordeelplezier.





Vertrouwende u voldoende te hebben geïnformeerd.



Met vriendelijke groet,



[persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]

Nena87
Berichten: 5
Lid geworden op: 11 jul 2010 15:03

Re: Voordelengids.eu

Ongelezen bericht door Nena87 »

Ook ik kwam er vandaag achter, [Ongefudeerde beweringen verwijderd door de Moderator], dit bedrijf. Ik heb nog nooit van dit bedrijf gehoord, laat staan dat ik ooit mijn bank gegevens beschikbaar heb gesteld. En toch staat er bij mijn afschriften dat er TWEE maal achtereen automatisch een bedrag van 30 euro is afgeschreven. Het is niet zozeer het bedrag dat mij verontrust (hoewel 60 euro voor een student een behoorlijke aanslag is).Het feit dat men geld kan afschrijven van mijn rekening, zonder mijn toestemming is hetgeen wat mij het meest beangstigt. Ik hoop dan ook dat dat de bedrieglijke praktijken van dit bedrijf gauw tot een halt geroepen zullen worden, om te voorkomen dat nog meer mensen hier de dupe van worden en dat de oplichters die hier verantwoordelijk voor zijn lang achter slot en grendel zullen blijven.
Laatst gewijzigd door Radar op 24 jun 2014 17:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Ongefundeerde beweringen verwijderd

XonoX
Berichten: 4
Lid geworden op: 28 jun 2010 20:20

Re: Voordelengids.eu

Ongelezen bericht door XonoX »

Hallo

Zoals ik eerder aangaf had ik gevraagd om een schriftelijke bevestiging van voordelengids.eu, en deze heb ik ook netjes gekregen. Met hierin de melding dat beide passen zijn geannuleerd. Mijn geld kon ik helaas niet terugkrijgen..

Gr
XonoX

Jeanclaude Dereumaux
Berichten: 28
Lid geworden op: 10 jul 2010 13:19
Locatie: Vaals

Re: Voordelengids.eu

Ongelezen bericht door Jeanclaude Dereumaux »

Hallo allemaal,

Vermoedelijk hebben jullie te maken met oplichters

vriendelijke groet

JC

XonoX
Berichten: 4
Lid geworden op: 28 jun 2010 20:20

Re: Voordelengids.eu

Ongelezen bericht door XonoX »

zou je denken ;)

minievil
Berichten: 10
Lid geworden op: 05 mei 2010 15:43
Locatie: Venlo

Re: Voordelengids.eu

Ongelezen bericht door minievil »

vermoedelijk??
nee dit is niet meer vermoedelijk. dit is overduidelijk, en ze blijven actief!

Nena87
Berichten: 5
Lid geworden op: 11 jul 2010 15:03

Re: Voordelengids.eu

Ongelezen bericht door Nena87 »

Dit zijn inderdaad pure oplichters. Ik heb vandaag geprobeerd om het incasso terug te boeken (was nog binnen de periode van 30 dagen), maar dit was niet mogelijk aangezien er voor dit incasso geen boeking termijn stond. Ik heb de ING gebeld en zij zullen voor me bemiddelen. Dit kan echter een tijdje duren. Ik snap echt niet hoe dit bedrijf aan mijn gegevens is gekomen. Ik heb nog nooit mijn gegevens aan straatverkopers gegeven (op een keer na, voor het Wereld Natuur Fonds vorig jaar). Nu ben ik bang dat er nog meer geld van mijn rekening zal worden afgeschreven terwijl ik machteloos sta toe te kijken.

Heeft iemand het telefoonnummer van dit bedrijf? Als ik op hun webpagina kijk zie ik geen telefoonnummer.

Nena87
Berichten: 5
Lid geworden op: 11 jul 2010 15:03

Re: Voordelengids.eu

Ongelezen bericht door Nena87 »

Oh ik heb het nummer al gevonden.

minievil
Berichten: 10
Lid geworden op: 05 mei 2010 15:43
Locatie: Venlo

Re: Voordelengids.eu

Ongelezen bericht door minievil »

met bellen bereik je niets! helemaal niets, ookal ga je op je kop staan en draai je 10 rondjes, die geven niets toe. telefonisch niet, via brief, en mail niet.. je hoort helemaal niets!.... ja, een mail dat ze t geld nie trug storten.

Nena87
Berichten: 5
Lid geworden op: 11 jul 2010 15:03

Re: Voordelengids.eu

Ongelezen bericht door Nena87 »

Helaas heb je gelijk. Ik probeerde ze te bellen, maar de telefoonlijn lijkt uitgeschakeld. Zo frustrerend.

minievil
Berichten: 10
Lid geworden op: 05 mei 2010 15:43
Locatie: Venlo

Re: Voordelengids.eu

Ongelezen bericht door minievil »

ben er al bijna anderhalf jaar mee bezig. en de frustratie is erg hoog.
en maar geld van mijn rekening afschrijven ieder jaar :@

Nena87
Berichten: 5
Lid geworden op: 11 jul 2010 15:03

Re: Voordelengids.eu

Ongelezen bericht door Nena87 »

Een anderhalf jaar al?! Het is echt te gek voor woorden. Heeft de bank het rekeningnummer niet kunnen blokkeren? Ik heb ze vandaag toch aan de lijn kunnen krijgen. De jongen zei dat er een fout was gemaakt. Een mevrouw uit Amsterdam zou mijn rekeningnummer per ongeluk hebben opgeschreven. Maar om een automatische incasso te laten plaatsvinden is toch meer nodig dan alleen een rekeningnummer lijkt mij waaronder mijn toestemming (die ik dus nooit heb gegeven). Hij zei dat de fout bij de bank lag en mijn geld binnen twee maanden zou worden teruggestort (wat belachelijk lang is). Ik heb gezegd dat meerdere mensen hetzelfde overkomen is. Hij noemde de verhalen op internet 'spookverhalen die niet geverifieerd kunnen worden'. Ik hoop dat ik mijn geld terug krijg, maar denk eerder dat hij me heeft geprobeerd af te schepen met vage smoesjes. Sowieso zal ik er binnen mijn kunnen alles aan doen om mijn geld terug te krijgen en te voorkomen dat nog meer mensen hier de dupe van worden. Hopelijk gaat Radar hier ook achteraan.
Laatst gewijzigd door Radar op 24 jun 2014 17:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Ongefundeerde beweringen verwijderd

minievil
Berichten: 10
Lid geworden op: 05 mei 2010 15:43
Locatie: Venlo

Re: Voordelengids.eu

Ongelezen bericht door minievil »

naar de centen ken je fluiten, t smoesje wat die jongen je heeft gegeven.. dat smoesje gebruiken ze al 2 jaar.. geld is niet terug gestort. niet na 2 maand ( en daarna nog 3x het zelfde verhaal) dus 8 maand verder heb je geld niet terug en word er bijna weer afgeschreven. let goed op! ... als ze t lef hebben volgend jaar april weer af te schrijven hebben ze oorlog! de laatste mail van mvr [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] heb ik bewaard. zie eerdere berichten van me.

succes en laat wat horen als jij wél wat bereikt
Laatst gewijzigd door Radar op 24 jun 2014 17:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Persoonsgegevens en ongefundeerde beweringen verwijderd

Gesloten