LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kinderfun

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
laragyan
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 okt 2009 10:47

Kinderfun

Ongelezen bericht door laragyan »

hallo ,
ik ben in juni 2009 benaderd door een meid die werkte voor kinderfun , op dat moment nog nooit van het bedrijf gehoord , maar ze vertelde dat ik tegen een prijs van 26,95 en dat zouden alleen de verzendkosten zijn , 3 proefpakketten zou krijgen van wel 30 of 40 euro per pakket , ik vond het op zich best raar want alleen de zon gaat voor niks op. Mijn vriendinnen waren er ook bij , ze zei dat het eenmalig was en dat ik na die 3 maanden kon beslissen of ik verder wilde gaan voor een jaar. Het zouden producten bevatten van zeppelin , ook kruiste ze op het briefje aan dat ik een dochter had , de reden dat ik tog overstag ging was omdat ze al heel veel briefjes had van andere mensen die ze had benaderd , ze liet dit aan mij zien , nou ik me gegevens ingevuld ook mn banknummer omdat ze dat bedrag van 26,95 eenmalig automatisch zouden incasseren .
Ik doe zoiets nooit , maar mn eerste kindje en dacht nou als zoveel mensen het ook al gedaan hebben kan het geen kwaad om het uit te proberen aangezien het eenmalig was . Je krijgt een wettelijke bedenktijd van 7 werkdagen maar waarover ik had geen voorwaarden ontvangen alleen een doordrukbriefje waar ik 2 weken later op las toen ik het nog eens nalas MONDELINGE AFSPRAKEN GELDEN NIET. en per paket 1 dvd of 3 boekjes
Ik kan met 100% zeker zeggen dat
van die mondelinge afspraken gelden niet NIET op het briefje stond wat ik getekend heb, maar mn bedenktijd was voorbij ik dacht laat ik eens kijken wat het uiteindelijk is het is maar voor 1 keer bevalt het niet dan stop ik ermee omdat het een proefpakket was van 3 maanden met 3 pakketjes
augustus kreeg ik hun eerste pakket , 1 Dvd van bob de bouwer nog wel terwijl vermeld staat dat ik een dochtertje heb.
Ondertussen heb ik wat op het briefje vermeld staat schriftelijk aangegeven dat ik niet verder wil na die proefperiode , in september ontving ik niks en nu is het oktober en kreeg ik weer 1 dvd van het zandkasteel , en voor de rest niks van hun gehoord , ondertussen veel klachten gelezen op het internet , dus ik dacht ik ga kinderfun bellen om te vragen of ze mijn post hebben ontvangen .
Wat blijkt het nummer is de hele tijd in gesprek op hun internetsite staat dat ej per januari 2008 niet meer kunt bestellen , hoe kan ik dan nog steeds benaderd zijn en die dvd s ontvangen , Ik zie het er nu van komen dat ze dalijk alsnog weer 26,95 van mn rekening afhalen , net zoals ze al bij heel veel mensen hebben gedaan . de producten zijn bijna nog duurder dan dat ze in de winkel kosten .
Ik weet dat ik het rekeningnummer kan laten blokkeren maar dan zullen ze wel weer een ander rekeningnummer hebben , dit is gewoon pure oplichterij en ik voel me egt dom dat ik er tog in getrapt ben , er is gewoon misbruik gemaakt van mijn situatie zo voel ik het , je bent net moeder , daar wordt lekker op ingespeeld ,
wat kan ik nu doen om hun te bereiken? ik wil graag telefonisch contact om te vragen of ze mijn brief wel hebben ontvangen dat ik na de proefperiode niet meer verder wil met hun. Dit kunnen ze tog niet zomaar ongestraft doen , dit is blijkbaar al jaren aan de gang de klachten lopen terug tot 2005 . Ik heb prive al veel problemen dat ik niet zit te wachten op langslepende rompslomp tussen hun en mij.
wie kan mij helpen of wie heeft het zelfde meegemaakt ?
lara

erika1974
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 okt 2009 16:09

Re: Kinderfun

Ongelezen bericht door erika1974 »

ook ik ben opgelicht door kinderfun ik krijg nu brieven van fiad dat ik per direkt 260,70 euro moet betalen en dat er binnenkort een buitendiest inspecteur langskomt die ik ook nog eens 35,70 moet betalen.als ik bel naar het nummer op de brief krijg ik eerst involgem aan de lijn bel ik een andere dag hetzelfde nummer is het opeens fiad. Ik weet dat ik 6 jaar terug eens een kennismakingpakket heb gedaan maar dat was zonder aankoopverplichting wel heb ik die ook nog afgebeld, maar blijkbaar staat dit niet in hun systeem ik ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren

laragyan
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 okt 2009 10:47

Re: Kinderfun

Ongelezen bericht door laragyan »

nou ik heb telefonisch contact gehad en die man zei dus dat ik de klachten van internet niet moest geloven want ze hadden 60 000 klanten en ook maakte hij de fout dat hij zei dat ik die post niet gestuurt had , want dat hij dan moeten zien want alles komt langs hem waarop ik zei mr als er post van 60 000 mensen gecontroleerd word kan ik me voorstellen dat er wellis iets voorbijglipt zonder dat u er erg in had , hij wilde me weer 3 maanden aansmeren , ik heb gezegd dat ik dat niet wou , ik wou mn pakket van maand nummer 2 want die had ik niet gehad en wel voor betaald , hij zou me afmelden , heb daarna gelijk de bank gebeld het nummer van hun rekening laten blokkeren zodat ze niet meer kunnen incasseren , ff afwachten of ik er nu nog wat van hoort die man was vrij angstig zo klonk hij teminste want hij zweerde op zn kinderen dattie niet loog en wie zweert er nou bij een vreemde op zn kinderen? beetje rare zaak allemaal , ik heb gewoon alle klachten nagelezen op internet en wat van die informatie tegen hem gebruikt zodat hij zich er niet uit kon lullen. ik hoop dat het is gelukt....

Nadine Morris
Berichten: 8
Lid geworden op: 03 nov 2009 12:08

Re: Kinderfun

Ongelezen bericht door Nadine Morris »

Hallo allemaal!

Ik zit nu ook in hetzelfde bootje. Mijn man heeft mij verzekerd dat het gehele contract onwettig is, gezien ik, (en jullie), onder valse voorwaarden getekend heb.

Dus.

Rekening blokkeren, en alles retour afzender.

Ik ben hun niks verplichts, en hun mij ook niet.

Ik zie heel vaak op internet dat mensen hun hart willen luchten over hoe hun opgelicht zijn door desbetreffende bedrijf. Ik wil weten hoe mensen ermee om zijn gegaan? Wie is er vanaf gekomen? Hoe? Hoe lang duurde dat?

Nadine.

Chan78
Berichten: 4
Lid geworden op: 24 nov 2009 15:58

Re: Kinderfun

Ongelezen bericht door Chan78 »

Hoi Lara,
jeetje of ik mij eigen verhaal lees.
Ik heb hem zojuist geplaatst onder Kids Club Services.
Ook ik werd benaderd door een studente. Voor Ahoy op weg naar K3.
Dochter was helemaal hyper en dan komt er zo'n meisje aan die zegt voor 9,95 euro ontvang je pakketten twv 30 euro. 4 x en je zit echt nergeeeeeeeeeeeens aan vast.
Nee nee, ze pakken je kind zo in dat je dochter met grote puppie ogen naar je kijkt want dit is een buitenkansje.
Ik heb duidelijk aangegevn dat ik er over na zou denken. Ook het bekende doordruk briefje ontvangen en ook de eerste die ik ondertekende geen kleine letters te bekennen. Dus je propt dat kopietje in je jas en vervolgt je weg. Nou vandaag post ipv 4 x moet ik alles in 1 keer betalen plus gemaakte administratiekosten etc etc.

Volgens consuwijzer gebeurd dit echt veel vaker. Je bent in een veilige sfeertje mijn geval een kinderconcert en voor je het weet heb je zonder het te weten een contract aan je broek.
Misschien is het wel van het zelfde.
Je voelt je zo in de maling genomen!!!!
Ik ben benieuwd hoe het bij jou is afgelopen...... bij mij begint het pas... :wink:

spranky
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 dec 2009 21:18

Re: Kinderfun

Ongelezen bericht door spranky »

was al bang dat ze mij vergeten waren. Maar nee hoor! kreeg vandaag weer een brief dat als ik nu betaalde ik geen deurwaarde aan de deur kreeg. Dit is de 6de keer dat ze dreigen. Ze hebben geen poot om op te staan en alle namen stan op dezelfde bv Wij zijn er 4 jaar geleden ingestonken en nog steeds dreigementen. Mijn raad is nooit betalen ze weten dat ze fout zitten en dat er toch mensen zijn die op een gegeven moment betalen om ervan af te zijn. NIET DOEN

spranky
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 dec 2009 21:18

Re: Kinderfun

Ongelezen bericht door spranky »

ik kan het kort houden NOOIT BETALEN, zij zijn al 4 jaar bezig met dreig brieven maar ik zie nooit iemand aan de deur. Ze komen toch niet. Ze weten dat ze fout zijn en eens in de zoveel tijd betaals iemand en daarvan kunnen ze weer brieven sturen. Alle bedrijven zijn allemaal met elkaar verbonden ook FIAT bv stink er dus niet in

Nadine Morris
Berichten: 8
Lid geworden op: 03 nov 2009 12:08

Re: Kinderfun

Ongelezen bericht door Nadine Morris »

Ik werd net gebeld door Anton van Kinderfun:

"Ja, hoi, maar je krijgt het niet, hoor."
"Wat niet? Geld?"
"Yup"
"Mooi, dus u weet wel waarvoor ik bel....."

Verder ging hij vertellen dat het allemaal MIJN schuld is, want IK had beter moeten kijken wat ik tekende, blah blah blah....

Wat mij opviel, is dat hij blijkbaar een standard briefje gebruikt met argumenten. Dat kwam doordat hij soms woord voor woord, letterlijk zei wat ik ook van andere online heb gehoord...

- "Maar mevrouw, over opzegging doen we niet moeilijk....."

- "Denk u dat wij de tijd hebben om iedereen te bellen of ze ermee door willen gaan?"

- "Wij hebben hier 60.000 tevreden klanten"

- "Mondeling afspraken gelden niet"

Op een gegeven moment zei ik;

"Dit komt mij allemaal heel bekend voor? Dit heb je vaker gezegd tegen andere! Heb je jezelf ooit een gegoogled? Het internet staat vol met verhalen van mensen die hetzelfde hebben mee gemaakt als ik. Die hebben OOK die verkoop praatjes gehoord."

"Tuurlijk heb ik mezelf ooit gegoogled!"

"En? Hoe slaap jij 'snachts?"

"Heel goed."

"Terwijl je weet hoe Nederland over u denkt?"

"Ja mevrouw, daar geloof ik niks van, maar het neemt niet weg dat u beter had moeten kijken waarvoor u tekende, en dat u alsnog moet betalen."

"Wat wou je doen? Mij voor de rechter slepen?"

"Misschien wel."

"En dan? Jullie hebben nooit een zaak gewonnen! Staat ook allemaal online hoor!"

"Maar u betaald dus niet?"

"Nee."

"Dan moet ik uw gegevens door geven aan onze incasso-bureau"

"Kom maar op!"

... en opgehangen.


Onder de indruk was hij volgens mij niet. Maargoed, we zien het nog wel.....

Nadine Morris
Berichten: 8
Lid geworden op: 03 nov 2009 12:08

Re: Kinderfun

Ongelezen bericht door Nadine Morris »

Trouwens:
http://www.klachtenbond.nl/Zwartelijst/Zwarte-lijst.htm

Ze staan op de zwartelijst van de klachtenbond wegens het negieren of weigen tot oplossen van klachten.

maryann1978
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 feb 2010 22:42

Re: Kinderfun

Ongelezen bericht door maryann1978 »

Nou ook ik ben de dupe geworden van kinderfun.
ik kreeg vorige week een brief van de Fiad incasso dat ik een bedrag van 259,56 euro moet gaan betalen. in eerste instantie wist ik niet waar het over ging dus ben het gaan opzoeken en dacht in een ver verleden ongeveer 3 a 4 jaar geleden heb ik ooit een aanbieding gehad in de stad en dacht dat is leuk voor mijn kleine. Maar heb er nooit wat van ontvangen geen pakketje of factuur ook heb ik nooit een contract mee gekregen dat is nog het mooiste van alles. Heb die fiad een brief gestuurd met daarin de vermelding van leuk dat ik een bedrag moet gaan betalen terwijl ik nooit iets heb ontvangen en als ik het bedrag aan jullie overmaak krijg ik dan alsnog alles. ik kreeg hierop het volgenden antwoord:

Naar aanleiding van uw reacti, die wij onlangs van u mochten ontvangen, hebben wij de zaak ik kwestie aan onze opdrachtgever voorgelegd. Deze heeft nogmaals aandachtig naar de zaak gekeken en beoordeeld dat de vordering onverkort gehandhaafd blijft.

reden; u bent destijds een contract aangegaan met stilzwijgende verlenging. op het moment dat er geen betalingen meer plaatsvinden worden de leveringen van de pakketten opgeschort en wordt de vordering voor het nog te betalen deel aan het incassobureau overgedragen.

ik heb nooit leveringen gehad dus hoefde er ook niks opgeschort te worden lijk mij dus heb ze weer een mooie brief gestuurd. Ook stond er een stuk verder in de brief dat volgens administratie is gebleken dat er nog 1 periode openstaat.

heeft iemand informatie over deze oplichters aangezien ik schriftelijk moet opzeggen met een contract nummer die ik nooit heb ontvangen of misschien heeft iemand advies over hoe ik het moet oplossen.

thanks alvast

Nancietje
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 mei 2010 14:21

Re: Kinderfun

Ongelezen bericht door Nancietje »

Hoi Mensen,

Ook in ben er in getrapt! Erg stom, heb het geld gestoneerd en hun rekening geblokkeerd. Ik heb dus ook de 26,85 de eerste keer niet betaald. De DVD ga ik morgen samen met een brief terug sturen. Maar nu kan iemand me helpen? Ik heb dat stomme briefje nergens meer kan iemand mij zeggen wat er precies opstaat?
Ik weet niet of ik nu dus gewoon de eerste keer wel moetr betalen en daarna niet of helemaal niet?

heel erg bedankt,

nancy

Nadine Morris
Berichten: 8
Lid geworden op: 03 nov 2009 12:08

Re: Kinderfun

Ongelezen bericht door Nadine Morris »

Hoi Nancy,

Het briefje was ik ook allang kwijt. Legaal gezien, als jij duidelijk maakt geen gebruik van hun diensten te willen maken, is het genoeg. De eisen die hun stellen van hoe zij het liefst willen dat je dat doet, zijn niet belangrijk.

Ik ben geen advokaat of zo, maar dat je het geld gelijk gestorneerd heb en de DVD met briefje terug stuurt, lijkt mij duidelijk genoeg. Toch?

Persoonlijk heb ik, sinds mijn telefoontje in februari waarbij mij gemeld werd dat ze mij eventueel vor de rechter wou slepen, niks meer van hun vernomen.

Gezien hun enige verdediging is dat wij niet alles moest geloven wat hun verkopers ons vertellen, denk ik nooit meer wat van hun te horen. Geen enkel rechter neemt dat serieus.

Nadine.

CathyK
Berichten: 8
Lid geworden op: 01 jun 2010 22:05

Re: Kinderfun

Ongelezen bericht door CathyK »

Hier nog zo één...
Ik dacht dat ik de enige was, maar blijkbaar heb ik te maken met een stelletje doortrapte bedriegers.
Vorig jaar juli op straat aangesproken door een jonge vent met vlotte babbel. 3 dvd's voor €3,95 p.st., geen abonnement, blabla. Met m'n domme hoofd getekend. Nooit meer aan gedacht, tot er na 6 wkn. een dvd thuiskwam. Ik vond 't er niet uitzien, heb 'm geretourneerd met opzegbrief (aangetekend) binnen de opzegtermijn van 8 weken.
Reactie: je zit er 3 mnd. aan vast, daarna is het abonnement afgelopen. Veel brieven heen en weer, kreeg zaterdag (na maanden niets gehoord te hebben) een profitletter van Invogem. Dat we een bedrag (opgelopen tot €63,85) moeten betalen. Ik denk, ik heb geen zin in gezeur met deurwaarders enzo, en heb betaald.
Maar als ik al deze herkenbare verhalen lees, denk ik dat ik gewoon niet had moeten betalen! Misschien kan ik het nog terughalen??
Ik heb alleen geen zin in een rechtzaak of andere problemen.
Tjonge wat een hufters, zeg.

Ik heb trouwens geen dvd's meer ontvangen nadat ik de eerste tweemaal heb geretourneerd.

Nadine Morris
Berichten: 8
Lid geworden op: 03 nov 2009 12:08

Re: Kinderfun

Ongelezen bericht door Nadine Morris »

Hoi Cathy,

Ook ik heb zaterdag een brief van Invogem gekregen. Volgens mij denken ze, "Vakantiegeld is gestort, dus iedereen heeft een beetje meer over, "om van het gezeur af te komen"". En daar rekenen ze op. Zo maken ze hun geld, (mijn meining). Niet door het aanbieden van een leuke dvd service, maar door het afdwingen van geld onder dreigementen van verdere kosten en uiteindelijk een eventuele rechtzaak. Ze hebben alleen nooit iemand voor de rechter kunnen slepen.

Ik heb het volgende terug gestuurd:

Geachte heer/mevrouw,

Tot mijn verbazing kreeg ik afgelopen weekend een brief van jullie in de bus met verzoek tot betaling.

Ik had namelijk in februari aan uw client telefonisch bekend gemaakt
geen intentie te hebben hun te betalen. De redenen hiervoor zijn bij
uw client ook bekend.

Zoals u begrijpt is dit dus geen zaak voor jullie of voor een een incasso bureau. Ik ben u dus ook geen verklaring schuldig. Daarom zal ik ook niet ingaan op alle verdere communicaties van jullie.

Ik zal ervoor zorgen dat ik een kopie van deze brief bij
de hand houd. Mochten jullie voor mijn deur komen te staan, zal ik die
dan nogmaals overhandigen.

Alle hierop volgend contact van jullie medewerkers of van Fiad zal ik als
overlast ervaren en hiernaar direct handelen.

Ik hoop jullie hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.


Simpel. Duidelijk. Mijn probleem ligt bij Kinderfun, en zal dus door hun opgelost moeten worden.

Nadine.

CathyK
Berichten: 8
Lid geworden op: 01 jun 2010 22:05

Re: Kinderfun

Ongelezen bericht door CathyK »

Hoi Nadine,

Bedankt voor je reactie. Gisteren heb ik de bank gebeld en helaas...het geld kan niet meer worden teruggehaald. Dat is, omdat ik zelf de opdracht had gegeven. Ik had eerder moeten googelen! Dan wist ik wel beter, heb me gewoon laten indoctrineren door die oplichters :x
Nu kan ik naar ruim 63 euro fluiten.
Nou ja, zo snel mogelijk vergeten maar. (zoals bij een boete, zeg maar :? )
Ik heb overigens nooit meer iets ontvangen behalve die dvd die ik geretourneerd heb. Het zag er toch niet uit, dus ik laat het maar zo.

Hoe is het trouwens met de anderen die de dupe waren van deze oplichters? Ik zie dat sommige mensen al jaren post krijgen van Kinderfun/kinderparade!

danielle.mila
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 jun 2010 21:33

Re: Kinderfun

Ongelezen bericht door danielle.mila »

hallo

ook ik ben de dupe geworden van zo'n gladde jongen :(
hij zij dat ik mn bankrekeningnummer in moest vullen voor de verzendkosten en dat de paketjes dan 3 maanden gratis zouden zijn.
daarna zou ik een telefoontje krijgen of ik lid wilde blijven of dat ik op wilde zeggen.

ikheb het briefje ingevuld, maar toen ik thuis kwam zag ik staan op dat briefje dat er aan mondelinge afspraken geen rechten ontleend konden worden of zoiets.
nu weet ik niet meer waar dat briefje is.. maar hebben ze wel gister een bedrag van 26,85 afgehouden.

wat moet ik nu doen?

liefs danielle

CathyK
Berichten: 8
Lid geworden op: 01 jun 2010 22:05

Re: Kinderfun

Ongelezen bericht door CathyK »

Hoi Danielle.mila,

Wat het beste is, weet ik ook niet. Lees maar, hoe ik zelf in ben getuind een jaar geleden. Uiteindelijk heb ik ruim twee keer het bedrag betaald wat eerst was afgeschreven. Het zijn bedriegers! Mensen zeggen dat je niet moet reageren, maar dan blijven ze je lastig vallen.
Ik heb 'Klachtenbond' ingeschakeld, die doen ook helemaal niets. Ja, een mail of telefoontje, maar dat hed ik zelf al tig keer gedaan. Ik raad dus iedereen aan: Ga er niet vanuit dat de klachtenbond iets doet om de zaak op te lossen!!

twilt
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 jul 2010 11:44

Re: Kinderfun

Ongelezen bericht door twilt »

Hoi,
Ook ik ben er ingetrapt. Mei 2009 ben ik in het centrum van Dordrecht aangesproken door een verkoper van Kinderfun. Ging om een proefabonnement van 3 maanden juni/juli en augustus 2009. Volgens de verkoper ging het om boekjes die in de winkel niet te koop zijn gerelateerd aan Jetix en Nicelodeon. Na die drie maanden zouden zij mij bellen of ik een abonnement wilde. Ik teken de coupon en loop weg. Ik lees de coupon nog eens en daar staat niets op over het terugbellen en het autom. stoppen na drie maanden. Ik ga terug naar de verkoper en deze zegt; "mevrouw maak u niet druk, wij bellen echt. De aktie loopt storm en de juiste coupon is niet meer in voorraad". Ik zeg nog vertrouw u op uw woord. Hij zet een dikke streep onder proefabonnement en zet op de achterzijde drie maal. Stom dat ik hier in trap. Na drie paketten die erg tegenvallen, Niks Jetix en Nicelodeon, krijg ik in september een vierde pakket. Deze stuur ik gelijk terug en bel naar Kinderfun. De man aan de lijn zegt; u moet schriftelijk opzeggen. Als ik zeg dat het gaat om een proefaktie en dat zij mij zouden bellen krijg ik als antwoord; "U denkt toch niet dat wij al die 30.000 tevreden klanten allemaal gaan bellen. Ik zeg meneer bij deze is het proefabonnement dan beeindigd en wens ik niets meer te ontvangen. En ga voor alles wat u verder toestuurd niet betalen. Hij dreigde gelijk met de deurwaarder en incassobureau. Deze man was zeer onbeschoft. Nu na diverse brieven heb ik een voordering van Fiat incasso van EUR 196,-. Ben hier tegen in beroep gegaan en krijg de bekende brief dat Kinderfun er nogmaals aandachtig naar heeft gekeken(ja ja),maar dat zij tot de conclusie zijn gekomen dat ik toch moet betalen, daar ik een abonnement ben aangegaan. Nou mooi niet. Van mij krijgen ze helemaal niets. Ik heb na de eerste betaling gelijk mijn rekening laten blokkeren. Op deze manier is het voor hen makkelijk geld verdienen.

Nadine Morris
Berichten: 8
Lid geworden op: 03 nov 2009 12:08

Re: Kinderfun

Ongelezen bericht door Nadine Morris »

Hoi Twilt,

Volgens mij zijn wij op dezelfde dag aangesproken. Jonge ventje, donker krullen? Het verhaal wat ik kreeg was in elk geval identiek, (ik wees hem ook op de inconsequenties). Verhaal wat ik later aan de telefoon kreeg ook bijna woord voor woord hetzelfde. Laten we afspreken, mocht het zover komen dat we voor elkaar getuigen!

Mochten ze ooit bij jouw voor de deur staan, bel me!

Nadine.

natasja1981
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 jul 2010 12:52

Re: Kinderfun

Ongelezen bericht door natasja1981 »

Ik had net een ander topic, maar die kan ik niet terugvinden en was verdwenen van mijn scherm na het inloggen. (Oeps, nu wel gevonden)

Ik krijg tegenwoordig ook brieven van kinderfun. Waarom weet ik niet, ik heb ook niets getekend. Ik heb ze gevraagd naar het abonnement dat ik getekend zou hebben. Ze kwamen aan met een datum, maar dat kan al helemaal niet, aangezien ik deze dag de gehele dag heb gewerkt (ik werk thuis). Ze blijven nu aanmaningen sturen, die ik weiger te betalen. Nu beginnen ze met incasso bureaus te drijgen, maar ik hou voet bij stuk.
Tot nu toe 1 pakket ontvangen. Mijn dochter is bijna 4, maar ik ontving boekjes voor veel jongere kinderen. Ik heb ze meteen teruggestuurd.
Het bedrag had kinderfun van mijn rekening gehaald, maar dat heb ik terug laten storten. Ik vraag me af hoe ze aan mijn gegevens komen. Ze kunnen er nu zelf niets meer vanaf halen, want ik heb het meteen laten blokkeren.
Wat nu? Inmiddels ben ik 3 brieven verder en ze blijven maar door gaan. Ik ben ze zat en heb al helemaal een hekel aan drijgen met incasso's terwijl ik niets getekend heb. Doordat ik niets getekend heb kunnen ze me niks maken, maar toch. Ze hebben blijkbaar een hoop gegevens van mij, want geld van de rekening afhalen konden ze ook, vreemd toch?

Gesloten