LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gezocht: mensen die regelmatig op kansspelautomaten spelen!

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
Iris93
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 sep 2013 10:29

Gezocht: mensen die regelmatig op kansspelautomaten spelen!

Ongelezen bericht door Iris93 »

Voor mijn communicatie opleiding ben ik bezig met een onderzoek over kansspelautomaten. Daarom ben ik bij deze op zoek naar personen die wel eens / regelmatig op kansspelautomaten spelen. Mocht je de persoon zijn die ik zoek, vul dan even onderstaande enquête in! Het zijn maar 12 vragen en kost dus niet veel tijd.

http://www.enquetemaken.be/toonenquete.php?id=157896.

Alvast hartelijk dank voor uw medewerking, en mochten er op- of aanmerkingen zijn op de enquête dan hoor ik dat graag.

Groetjes, Iris

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: Gezocht: mensen die regelmatig op kansspelautomaten spelen!

Ongelezen bericht door sjoegel »

Wat kun je winnen ?

Wonderwall
Berichten: 63
Lid geworden op: 05 apr 2013 00:06
Locatie: Gronau

Re: Gezocht: mensen die regelmatig op kansspelautomaten spelen!

Ongelezen bericht door Wonderwall »

Je enquette klopt niet. Je kan van alles invullen. Ik ben 324 en zowel man als vrouw en autochtoon en allochtoon tegelijk.

53o
Berichten: 710
Lid geworden op: 21 apr 2011 13:20

Re: Gezocht: mensen die regelmatig op kansspelautomaten spelen!

Ongelezen bericht door 53o »

Invullen is sponseren van reclame.

Wat mij beter lijkt is om jouw creditcardnummer en CSV (staat op de achterkant, laatste 3 cijfers) door te sturen naar mij. Je maakt een kans op een wereldreis, reis naar de maan, reis naar Drenthe!

Als iemand zo naïef is om mij die gegevens te geven, dan ga ik naar Drenthe en terug...en de prijs komt uit de souvernir winkel.

Als ik geld zou willen verdienen zoals OP, dan zou ik bij de burger king solliciteren. Meer kans van slagen.

Gesloten