LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Happy fluel card van Total

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
anskuijs
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 mei 2009 16:07

Happy fluel card van Total

Ongelezen bericht door anskuijs »

Gewonnen via email van Total happy fluel card €25,00. 26/9/2018,
Nooit ontvangen. Vandaag 4 x hoofdkantoor gebeld van kastje naar de muur en 4 x in de wacht 12 tot 16 minuten. Antwoord wij bellen u terug. Dus niet . Wat nu

NeoDutchio
Berichten: 12322
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Happy fluel card van Total

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

anskuijs schreef:Gewonnen via email van Total happy fluel card €25,00. 26/9/2018,
Nooit ontvangen. Vandaag 4 x hoofdkantoor gebeld van kastje naar de muur en 4 x in de wacht 12 tot 16 minuten. Antwoord wij bellen u terug. Dus niet . Wat nu
Waar heeft u dat gewonnen? Ik win nooit iets via email.

anskuijs
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 mei 2009 16:07

Re: Happy fluel card van Total

Ongelezen bericht door anskuijs »

Kreeg email om 3 vragen in te vullen en zo heb ik gewonnen maar nooit iets ontvangen.

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Happy fluel card van Total

Ongelezen bericht door newmikey »

anskuijs schreef:Kreeg email om 3 vragen in te vullen en zo heb ik gewonnen maar nooit iets ontvangen.
Ach ja, op die manier. Zou het van u af zetten. Tien tegen één dat die email helemaal niet van Total afkostig was. Leer er van om niet meer op emailaanbiedingen waar u niet gevraagd heeft in te gaan.

gemist
Berichten: 584
Lid geworden op: 13 mar 2016 00:32

Re: Happy fluel card van Total

Ongelezen bericht door gemist »

Wat is happy fluel?

NeoDutchio
Berichten: 12322
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Happy fluel card van Total

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

anskuijs schreef:Kreeg email om 3 vragen in te vullen en zo heb ik gewonnen maar nooit iets ontvangen.
En wordt u nu ook bestookt met spammail? Er zijn heel veel waarschuwingen geweest om niet in te gaan op dat soort mailtjes. Laat het rusten en hoop dat uw computer verschoont blijft van een hoop rotzooi.

anskuijs
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 mei 2009 16:07

Re: Happy fluel card van Total

Ongelezen bericht door anskuijs »

Nee deze is oké .

Gesloten