LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Staatsloterij doofpot

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
iterhoeve
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 feb 2018 13:40

Staatsloterij doofpot

Ongelezen bericht door iterhoeve »

Sinds 6 juni 2017 probeer ik fatsoenlijk antwoord te krijgen van de Nederlandse Staatloterij. Dit ook nav de laatste belachelijke 'verzoeningsactie' van hen, de Bijzondere Trekking. 3 maanden lang zijn er emails heen en weer gegaan, van hun kan vnl automatische berichten of berichten van medewerkers welke zij standaard kopieren. Bijzonder Irritant. De meest kinderlijke onprofessionele antwoorden. Wat je toch niet zou verwachten van een organisatie van dat kaliber. In september stopte de communicatie van hun kant helemaal. Hierna heb ik contact gezocht met zowel Radar en Kassa. Ondanks hen beiden nog een aantal reminders te hebben gestuurd, van beiden (nog) geen enkele reactie ontvangen. Ook Loterijverlies wordt steeds met een kluitje in het riet weggestuurd. Had ik als gewone burger alleen al op mini niveau de boel zodanig belazerd, had ik allang achter de tralies gezeten. Laat staan als ik miljoenen mensen zou hebben bedrogen !



Geachte Staatsloterij,
Dit is geen klacht betreffende de Bijzondere Trekking maar een algemene klacht, waar de Bijzondere Trekking de druppel was. Allereerst is het natuurlijk een ongelooflijk slechte zaak dat u in de periode 2000-2008 dit heeft laten gebeuren, Puur belazerij. Wat bijzonder genoeg tot nu toe nog geen gevolgen voor u heeft gehad.
De Bijzondere Trekking is slim bedacht door u, daarmee zult u velen bereiken die denken dat u aardig bezig bent. Wat natuurlijk uw bedoeling was. U heeft enorm veel mensen bereikt, zelfs mensen die nog nooit een staatsloterij hebben vast gehad, met hetzelfde potje van 13miljoen. welke u zogenaamd voor uw gedupeerde klanten had gereserveerd. Het heeft wat gekost maar ach promoties/reclames zijn nu eenmaal kostbaar. Maar dan heeft u nu ook nog meerdere vliegen in één klap gevangen. Het "goedmakertje" voor uw vroegere trouwe leden is daarom het lachertje van de eeuw. In uw persoonlijke brief gericht aan mijn adres vermeldt u meerdere malen wat voor een exlusieve kans u uw trouwe klanten biedt, vanwege uw malafide praktijken toentertijd. Haha nou ja......., weer een superknal voor de kop dus, voor deze groep, want héél Nederland boven de 27 jaar kon hier dus aan meedoen !! Zeker..... een EXCLUSIEVE actie!! maar niet exlusief voor uw belazerde trouwe klanten, maar voor hééeeeeeeel Nederland !!
Hoe heeft u zoiets kunnen verzinnen.
En als finale klap wilt u ons ook nog eens laten doen denken dat alle prijzen bij uw ouwe trouwe klanten zijn gevallen................!!?? Oeioeioeioeieoei, ernstig !! Uw brief onder de loep genomen maakt u zich schuldig aan het schaamteloos voortzetten van pure misleiding. Oa, de winkans. Deze is juist nog nooit zo KLEIN geweest !

Ongelooflijk respectloos en hautain zoals u met betrokkenen omgaat. Intelligentie voor een organisatie als die van u had ik toch wel wat hoger ingeschat.
Misschien kunt u mij dit nog nader uitleggen ? Woest ben ik
Beste BNN/ KASSA.

Ik vraag mij in alle ernst af waarom er geen aandacht is voor de wanpraktijken van de Nederlandse Staatsloterij. Ondanks dat zij zelfs veroordeeld is wegens misleiding gebeurt er verder niets! Gezien de omvang van deze misleidende (lees: frauduleuze) praktijken en het de NEDERLANDSE STAATsloterij betreft, mag je hier zelfs spreken van volksverlakkerij. Of is het juist vanwege het feit dat de staat hierbij betrokken is dat, buiten bijv Loterijverlies, staatloterijschadeclaim en andere van dit soort partijen, dit verder door niemand (meer) publiekelijk wordt opgepakt, niet door u, en ook door oa Radar niet!?

Ondanks dat toch duidelijk moet zijn dat de Ned SL door blijft gaan met bedriegelijke praktijken. Immers de laatste actie, de gratis loterij, is opnieuw een misleidende actie geweest, pure belazerij waar weer miljoenen in zijn getrapt. Dit moet toch ongetwijfeld bij uw knappe koppen en bij die van andere consumentenprogramma s opgevallen zijn?? Het rammelde van alle kanten. Daarnaast staat internet bol van de klachten. De Ned Sl is nl ook nog eens zo hautain of beter gezegd onfatsoenlijk om stelselmatig te beloven binnen 10 dagen te zullen reageren maar dit gewoon niet doet! Ikzelf heb 6 juni (!) een email verstuurd. Inmiddels zijn er 24 emails heen en weer gegaan. Standaard en/of automatische emails van die kant ontvangen en tot nu toe geen enkel inhoudelijk antwoord/ reactie op mijn schrijven !

Het lijkt mij ernstig genoeg om dit op te pakken.

Graag zou ik hierover met u van gedachten willen wisselen. En actie ondernemen. Ook Radar heb ik hierover benaderd. Ik hoor graag van u.

Lowieze
Berichten: 6590
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Staatsloterij doofpot

Ongelezen bericht door Lowieze »

" mag je hier zelfs spreken van volksverlakkerij." Niemand verplicht u mee te doen aan deze volksverlakkerij. Lijkt me toch duidelijk bij loterijen wie de echte winnaars zijn

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: Staatsloterij doofpot

Ongelezen bericht door scontra »

Frustratie ten top, bij een deelnemer die zich niet kan vinden in de geboden éénmalige 'herkansing' !!
Dacht dat dit hele verhaal reeds lang en breed was afgedaan.
Maar blijkbaar is er toch nog een deelnemer die niet tevreden is met de overeengekomen oplossing.
Helaas zal deze deelnemer zich moeten schikken in de situatie, want afgedaan betekend ook echt afgedaan.
En waarom zou de "Loterij" telkenmale terug moeten komen op een reeds gedane zaak.

Overigens heeft een loterij geen "TROUWE" klanten, maar wel lichtelijk 'gokverslaafde" deelnemers die, tegen beter weten in, toch telkenmale en onbedwingbaar drang hebben om een super mini-kansje te moeten wagen.

Een fatsoenlijke reactie kan men alleen verwachten als men zelf op een fatsoenlijk wijze zijn klacht te berde brengt en ik zou topicstarter willen adviseren zijn eigen tekst(en) eens kritisch terug te lezen.
Waarschijnlijk zou hij zelf ook niet reageren als er een dergelijke tekst aan hem zou worden gericht.

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Staatsloterij doofpot

Ongelezen bericht door sjohie »

Wauw, echt... wauw. Zelden een stuk gelezen met zoveel aannames en niet bestaande verbindingen. Ze hebben iets fout gedaan, dat is door de rechter ook bevestigd, ze hebben daar uitgebreid excuses voor aangeboden, en oa een goedmaak extra loterij opgetuigd. Om niet weer allerlei beschuldigingen te krijgen hebben ze de drempel voor die extra loterij laag gehouden, naar later bleek iets te laag, want er was geen serieuze check op de deelnemers, dus ook niet-gedupeerden konden meedoen. (wat zijn dat overigens voor mensen in jouw beleving?) Wat betreft het originele probleem, was, en is, het vaststellen van de daadwerkelijke schade het struikelblok. Zie het zo, door die onverkochte loten mee te laten doen, was jouw, en ook mijn kans 1:6.000.000 waar dat zonder ~1:5.000.000 was. Een kleinere kans, maar nog steeds onwaarschijnlijk klein in beide gevallen. Een statistische theoretische oefening, meer niet in mijn ogen. Over je zin "door blijft gaan met bedriegelijke praktijken" zal ik het maar niet eens hebben...

Gesloten