LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Australian Lottery Agents

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
derodebaron
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 mei 2007 13:25

Re: Australian Lottery Agents

Ongelezen bericht door derodebaron »

ja, daar zijn ze niet te slim, hé.......................... :lol:

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Australian Lottery Agents

Ongelezen bericht door dhc »

Nou...ik quote misschien niet helder. Je vraagt of het zin heeft dit "ergens" te melden. in België dus...

derodebaron
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 mei 2007 13:25

Re: Australian Lottery Agents

Ongelezen bericht door derodebaron »

géén probleem hoor!

maar nu is de vraag : bij de Vlaamse, de Waalse, de Brusselse, de Duitse, of de Federale Overheid?
Altijd welkom in België, heel aangenaam om te vertoeven, lekker te eten, goed bier te drinken, maar een goede raad...kom er NOOIT wonen!

PS Kan Nederland Vlaanderen niet militair inpalmen? Wij gaan ons niet verzetten, en dan is al ONS probleem opgelost..... :)

GGG
Berichten: 193
Lid geworden op: 08 jan 2007 18:11

Re: Australian Lottery Agents

Ongelezen bericht door GGG »

Vergeet het maar, we willen jullie er absoluut niet bij hebben! Over kansspelen gesproken: In jouw land speelt de politiek Russisch Roulette en de uitkomst is een uiteenvallende staat. Maar ja, historisch gezien was Belgie sowieso al een misbaksel. Laat Walonië zich maar aansluiten bij Frankrijk, maak van Brussel een aparte stad-staat die meteen de hoofdstad van de EU is en maak van Vlaanderen een apart landje. Dan is het klaar... Wedden? :wink:

nammk
Berichten: 31
Lid geworden op: 01 sep 2006 04:37

Re: Australian Lottery Agents

Ongelezen bericht door nammk »

De adressen die de Australian Lottery Agents hebben, hebben zij in ieder geval gekregen/gekocht van Garant-O-Matic uit Gilze. Ik krijg n.l. ook van die brieven en door een foutje in mijn naam, herken ik de herkomst iedere keer. Misschien is het een idee om de antwoordenvelop lekker zwaar te maken en naar Australie te sturen, ongefrankeerd uiteraard, dan draaien zij m.i. voor de portokosten op.

Gesloten