LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] De Geluksbode???????wie heeft daar ook ellende mee???

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
NicoNel48
Berichten: 43
Lid geworden op: 06 sep 2005 12:06

Re: De Geluksbode???????wie heeft daar ook ellende mee???

Ongelezen bericht door NicoNel48 »

Nou je ziet het Rob, nog altijd op fora aanwezig zonder ruzie. Gelukkig heb ik een leven. :lol: :lol:

robpatat
Berichten: 18
Lid geworden op: 01 nov 2005 20:30

Re: De Geluksbode???????wie heeft daar ook ellende mee???

Ongelezen bericht door robpatat »

Gelukkig heb ik een leven.
dat heb ik al jaren :lol: :lol: :lol:

maloutjuh
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 jan 2007 15:29

Re: De Geluksbode???????wie heeft daar ook ellende mee???

Ongelezen bericht door maloutjuh »

Hoi,

Ik heb bijna een jaar voor dit bedrijf gewerkt en weet precies hoe het er allemaal aan toe gaat.
Het bedrijf heet tellsion en verkoopt dingen zoals; puzzelparty, puzzelrijk, geluksbode, fitanova, slimplus en starbright.
Ons in nooit verteld dat dit zo'n grote oplichterij is. Hun werken inderdaad met een voicelog. Maar omdat wij erg snel moeten praten en er veel onduidelijke woorden in staan gaan veel mensen er mee akkoord.
Als jullie verder vragen hebben over dit bedrijf. Geef even een reactie en ik kijk wat ik voor je kan doen.

Groetjes

milvan
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 feb 2007 08:29

Re: De Geluksbode???????wie heeft daar ook ellende mee???

Ongelezen bericht door milvan »

Ik krijg nu steeds via de mail dat ik een prijs kan winnen, nu hebben ze weer een volkswagen golf cabrio, en of je dan even de gelukscode door wil bellen, en 2 weken geleden kreeg ik een mailtje van slimline ofzo voor gratis afslankpillen, waarop ik dus mijn tel nummer heb doorgegeven, zodat ik zsm zou worden gebeld door een telefoniste van hun, gelukkig ben ik op internet gaan zoeken naar reakties en kwam zo hier ook terecht dus toen ze belde heb ik vriendelijk bedankt (overigens er werd geen moeite gedaan om me over te halen). Wat ik hier mee wil zeggen is dus dat ze ook onder verschillende namen via je mail naar binnen proberen te dringen KIJK UIT!!!!!

nolleke01
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 feb 2007 11:12

Re: De Geluksbode???????wie heeft daar ook ellende mee???

Ongelezen bericht door nolleke01 »

Hey iedereen,
Sins een 2-tal maanden ontvang ik ook berichten van de geluksbode. Ik woon in België en het telefoonnr. kan ik niet bereiken. Heb ook een bericht verzonden naar [email protected] maar krijg geen respons.


Dit is wat ik ontvang via e-mail :
Uw postcode is geselecteerd voor een
SONY LCD breedbeeld TV t.w.v. € 1.499,00!

Geachte Mijnheer/mevrouw Morren,

Namens Geluksbode, het slimste prijsvragenmagazine van Nederland, mag ik u van harte feliciteren! Uit alle Nederlandse postcodes selecteerde onze centrale computer o.a. uw postcode voor toekenning van een unieke TV-WINcode. En hiermee kunt u nu al een fantastische SONY breedbeeld TV mét BRAVIA t.w.v. € 1.499,00 gewonnen hebben. Echt waar! Het bewijs ziet u onderaan deze e-mail.

Wilt u dat deze ultraplatte SONY breedbeeld TV binnenkort bij u aan de muur hangt? Bel dan GRATIS met de Geluksbode-Winlijn: 0800 – 77 77 333 . Uw postcode en TV-WINcode worden dan direct geactiveerd. En dat niet alleen! Als u nu reageert kunt u als beloning uw eerste exemplaar van de Geluksbode GRATIS* (t.w.v. € 15,00) ontvangen. Het slimste prijsvragenmagazine van Nederland. Met iedere maand tientallen prijsvragen uit binnen- en buitenland waarmee u fantastische prijzen kunt winnen. Hoe? Wij vertellen u bij iedere prijsvraag precies wat u moet doen. En dat niet alleen. Wij geven u ook meteen de oplossing erbij! Met de Geluksbode wordt het winnen van een megaprijs, een schitterende auto of een droomreis u echt makkelijk gemaakt.

Uw postcode en TV-WINcode: 8C5B00057683 kunnen een ultra platte SONY breedbeeld TV waard zijn, maar de reactietermijn verstrijkt binnen 3 dagen. Het is dus belangrijk dat u nú GRATIS belt:


0800 – 77 77 333

Wij zijn te bereiken van ma. t/m vr. van 9.00 – 21.30 uur. Za. van 10.00 – 14.00 uur.
Op de website van SONY kunt u de LCD breedbeeld TV met BRAVIA uitgebreid bekijken.
Bel vandaag nog en activeer uw TV-WINCODE, Mijnheer/mevrouw Morren! Wie weet kunnen wij uw thuisbioscoop dan voor u in orde maken.

Met vriendelijke groeten,

Joep van der Ven
Directeur de Geluksbode

PS Deze kennismakingsactie van Geluksbode verplicht u tot niets!


*U betaalt slechts € 4,95 voor administratie en verzendkosten


Ben blij dat ik via Google jullie forum heb gevonden om over dit onderwerp te schrijven.

Vriendelijke groetjes,
Nolleke :?

nolleke01
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 feb 2007 11:12

Re: De Geluksbode???????wie heeft daar ook ellende mee???

Ongelezen bericht door nolleke01 »

Gaat dit nu nooit stoppen. Weer zo'n berichtje ontvangen vandaag met valse beloftes.

Dit is het bericht:

Geachte Mijnheer/Mevrouw Morren,
bent u de winnaar die wij zoeken?

Wij stellen alles in het werk om de winnaar van die schitterende SONY home cinemaset te vinden. Nu hoop ik van harte dat u dat bent.

Woont u op Antwerpsestraat 388 te Boom?
Bel dan vandaag nog en activeer uw home cinema WINcode. Dan kunnen wij controleren of u de winnaar bent die wij zoeken. Het kan alleen telefonisch en binnen 3 dagen. Dus…

Bel GRATIS 0800 – 265 34 26
Openingstijden: maandag t/m vrijdag van 09:00 – 21:30 uur
en zaterdag van 10:00 – 14:00 uur.

U valt sowieso in de prijzen.Want u krijgt in ieder geval Hoshi Sudoku GRATIS*! Het leukste sudoku puzzel-en-win magazine van Nederland. Met iedere maand geweldige sudoku puzzels waarmee u fantastische prijzen kunt winnen. Dat wilt u toch ook? Bel daarom snel! Als u de winnende code hebt maar niet belt, gaat iemand anders er met die fantastische SONY home cinemaset vandoor!

Met vriendelijke groeten,

Barend van Weert
Hoofdredacteur Hoshi Sudoku


*U betaalt slechts € 4,95 voor administratie en verzendkosten



Is er nog iemand dat dit vandaag ontvangen heeft en wat hebben jullie gedaan.

Hopeloos Nolleke :?

MAXIEM

Re: De Geluksbode???????wie heeft daar ook ellende mee???

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Dag nolleke01,

Er zijn ongetwijfeld tenminste 5000 anderen die dezelfde brief of e-mail hebben gekregen. Het is verstandig om die brief of e-mail onmiddellijk in de afvalbak te gooien. Dit omdat je op een listige wijze een abonnement gaat afsluiten als je er wél op in gaat.

Groeten, Maxiem.

nolleke01
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 feb 2007 11:12

Re: De Geluksbode???????wie heeft daar ook ellende mee???

Ongelezen bericht door nolleke01 »

Hey,

Bedankt om je reactie en goed advies.
Jij hebt mij tijd en geld doen sparen.
Als ik je eens tegenkom betaal ik je eens pintje :wink:

Nolleke

Anastasia
Berichten: 474
Lid geworden op: 20 jan 2007 15:51

Re: De Geluksbode???????wie heeft daar ook ellende mee???

Ongelezen bericht door Anastasia »

Bel dat gratis nummer en geef niet je adres of zo, kosten voor hun en dan laten ze het wel, E4,95 voor een puzzel die ook gratis in Spits en Metro te vinden zijn, of hier online...

Maar dat pintje, ik heb toch liever mijn zelfgestookte wodka, dit koste per jerrycan van 6,25 liter maar E3,86 en als likeur maar E1,95 extra....

Proost en laat eens zwaar bezopen deze firma eens weten wat je van hun actie vind, dus eerst leeg die jerrycan en dan bellen, wedden dat het erg leuke gesprekken worden!

Anastasia..

En Maxiem lust het ook wel?

helenski
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 feb 2007 19:57

Re: De Geluksbode???????wie heeft daar ook ellende mee???

Ongelezen bericht door helenski »

mensen.. vul dan ook niet je gevens in als je loopt te zeuren.. je mag een product gratis uitproberen tegen de verzendkosten van 4,95.. je mag zelf bepalen of je er mee doorgaat ofniet.. makkelijker kan je het niet hebben, is het zo moeilijk om even te emailen of bellen als je t niet meer wilt nou blijkbaar? iedereen loopt hier te zeuren dat ze problemen hebben, nou dat heb ik dus mooi niet.. heb superwhite geprobeert was harstikke leuk, daarna opgezegd.. een maand later wilde ik het toch gebruiken.. weer een aangevraagd en ben er toen mee doorgegaan !! dus het is eerder jullie fout........

Marijke34
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 apr 2007 14:38

Re: De Geluksbode???????wie heeft daar ook ellende mee???

Ongelezen bericht door Marijke34 »

Ik heb vandaag ook de bank moeten bellen om het bedrag van 19,95 terug te laten storte'n. Het was afgeschreven door Global en er stond bij Geluksbode. Het zegt me helemaal niets ! Nooit iets getekend of ingevuld voor zover ik kan herinneren.

De bank vertelde dat het vaker voorkomt bij dat bedrijf, dat ze heel vaak het geld terug moesten halen.

Belachelijk dat dat zomaar kan !

yarno
Berichten: 10
Lid geworden op: 09 nov 2007 21:42

Re: De Geluksbode???????wie heeft daar ook ellende mee???

Ongelezen bericht door yarno »

hallo,

Ik heb mijn lidmaatschap al in Dece,ber 2005 opgezegd, maar elke maand werd er weer geld afgehaald, de beruchte 19,95!
vervolgens werden we gebeld, en heeft mijn man gezegd dat we het op willen zeggen. Deze kerel zei dat we dat via de site konden doen. Prima, maar de site bestaat helemaal niet!
vandaag kregen we een brief van een incasso bureau over een bedrag van 36,71 dat nog openstond.
Ik dacht dit is mijn kans, ik heb meteen gebeld, want dat bedrag ga ik echt niet betalen. We hebben al een aantal keren een brief gestuurd, maar er werd gewoon geld afgehaald!
Toen ik tegen die vrouw van het incassobureau zei dat het oplichters zijn, zei ze niets meer en hing op.
Nu denk ik dat zij er ook bijhoren!
Wat iedereen het beste kan doen, is bij je bank dit rekeningnummer laten blokkeren, dan kunnen ze er geen geld meer vanaf halen, en de laatste keer dat je betaald hebt kunnen ze nog weer terug halen.
Dit hebben wij nu ook gedaan.
Maar het liefst zag ik het tot een zaak komen, en dat deze oplichters iedereen hun geld moest terug betalen!

Maar ik ga het nog uitzoeken met dit incassobureau, en als dit ook oplichterij is laat ik het nog weten!

wilcobrouwer
Berichten: 11
Lid geworden op: 13 okt 2007 13:31

Re: De Geluksbode???????wie heeft daar ook ellende mee???

Ongelezen bericht door wilcobrouwer »

als ik me niet vergis

bel het volgende nummer 0900 - 20 20 588 om je zelf uit te schrijven.

hou wel je klant nummer bij de hand.


overigens heb ik gister een een brief gehad van intrum justitia
dat ik nog moest betalen.
het blijkt om een bedrag te gaan die ergens in het begin was ????????
heel raar.

ik heb ook gelijk aan gegeven dat ik eerst met geluksbode een gesprek wilde.

en dat ik het wel heel raar vind dat zij gelijk in beeld komen.

groet wilco

yarno
Berichten: 10
Lid geworden op: 09 nov 2007 21:42

Re: De Geluksbode???????wie heeft daar ook ellende mee???

Ongelezen bericht door yarno »

hoi Wilco,

Het was inderdaad van dat incasso bureau, en bij mij ging het ook om een bedrag van in het begin. Toen ik zei dat ik eerst met de geluksbode wilde praten zei ze dat dat niet kon.
En het klantnummer die wij hebben is 0!
En volgens mij heeft iedereen dat!
het is echt pure oplichterij!
Wij hebben onze rekening geblokkeerd dus van ons krijgen ze echt geen cent meer!

wilcobrouwer
Berichten: 11
Lid geworden op: 13 okt 2007 13:31

Re: De Geluksbode???????wie heeft daar ook ellende mee???

Ongelezen bericht door wilcobrouwer »

ik denk dat we alle maal eens bij elkaar moeten komen, en eerst kijken met hoe veel we zijn en dan aangifte doen bij de politie.
dan gaat het niet meer om een klein bedrag.

probleem is dat ze bij een te lagen bedrag niks doen.

dat lijkt mij het beste.

groet wilco

yarno
Berichten: 10
Lid geworden op: 09 nov 2007 21:42

Re: De Geluksbode???????wie heeft daar ook ellende mee???

Ongelezen bericht door yarno »

ja dat is denk ik een heel goed idee. Want als je alle bedragen bij elkaar opteld, dan wordt het een enorm bedrag. 19,95 per maand!
Iedereen moet eigenlijk aangifte gaan doen!

Markiemark70
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 nov 2007 16:08

Re: De Geluksbode???????wie heeft daar ook ellende mee???

Ongelezen bericht door Markiemark70 »

Ook ik heb een brief gehad van de gulksbode op 30 juli 2007 en nu dus ook een brief van Intrum Justitia. En dat, terwijl ik op 30 juli 2007 gebelt heb met ze om mijn abbonement(dat ik nooit afgesloten had), stop te zetten. Ik heb toen dat befaamde nummer 0900-2020588 gebelt. En daarin te kennen gegeven dat ik het abbonemet wil stop zetten en keurig netjes mijn zogenaamde relatie nummer opgegeven. Nu blijkt dus dat het niet stopgezet is. Maar in de afgelopen 4 maanden natuurlijk nooit een blad gehad. Geen rekening, geen herinnering , geen contract, helemaal niks, m.a.w. bestaat dit blad wel?? Ik denk dat de enige oplossing is aangife toen, maar ja aangifte tegen wie? Er is niet eens een blad.

yarno
Berichten: 10
Lid geworden op: 09 nov 2007 21:42

Re: De Geluksbode???????wie heeft daar ook ellende mee???

Ongelezen bericht door yarno »

hallo,

er is wel een blad, maar dat is ook het enige! Je kunt naar je bank gaan en het rekeningnummer laten blokkeren en van de laatste maand kun je het geld terugvorderen.
Het incassobureau geloof ik niet, want daar heb ik gister heen gebeld, en toen ik zei dat die mensen van de geluksbode oplichters zijn en dat ik niet van plan ben om het bedrag te betalen, hing die vrouw meteen op.
En toen vertrouwde ik het niet meer.
Wij hebben de rekening wel laten blokkeren, dus van ons krijgen ze niets meer.
eigenlijk moet iedereen die hier mee te maken heeft naar de politie gaan, dan wordt het landelijk bekend en moeten ze er wel iets mee doen!

yarno
Berichten: 10
Lid geworden op: 09 nov 2007 21:42

Re: De Geluksbode???????wie heeft daar ook ellende mee???

Ongelezen bericht door yarno »

hallo,

er is wel een blad, maar dat is ook het enige! Je kunt naar je bank gaan en het rekeningnummer laten blokkeren en van de laatste maand kun je het geld terugvorderen.
Het incassobureau geloof ik niet, want daar heb ik gister heen gebeld, en toen ik zei dat die mensen van de geluksbode oplichters zijn en dat ik niet van plan ben om het bedrag te betalen, hing die vrouw meteen op.
En toen vertrouwde ik het niet meer.
Wij hebben de rekening wel laten blokkeren, dus van ons krijgen ze niets meer.
eigenlijk moet iedereen die hier mee te maken heeft naar de politie gaan, dan wordt het landelijk bekend en moeten ze er wel iets mee doen!

yarno
Berichten: 10
Lid geworden op: 09 nov 2007 21:42

Re: De Geluksbode???????wie heeft daar ook ellende mee???

Ongelezen bericht door yarno »

hallo,

er is wel een blad, maar dat is ook het enige! Je kunt naar je bank gaan en het rekeningnummer laten blokkeren en van de laatste maand kun je het geld terugvorderen.
Het incassobureau geloof ik niet, want daar heb ik gister heen gebeld, en toen ik zei dat die mensen van de geluksbode oplichters zijn en dat ik niet van plan ben om het bedrag te betalen, hing die vrouw meteen op.
En toen vertrouwde ik het niet meer.
Wij hebben de rekening wel laten blokkeren, dus van ons krijgen ze niets meer.
eigenlijk moet iedereen die hier mee te maken heeft naar de politie gaan, dan wordt het landelijk bekend en moeten ze er wel iets mee doen!

Gesloten