LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telefoonspelletje RTL4 zondagochted

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
Refixzation
Berichten: 8
Lid geworden op: 07 nov 2005 18:34

Telefoonspelletje RTL4 zondagochted

Ongelezen bericht door Refixzation »

Ondanks dat ik er niet in geloof, heb ik het toch eens geprobeerd.
Je moet 10-de beller zijn wil je een geldprijs winnen.
Ik heb 2x gebeld. (met een tussenpose van 1 minuut)
De 1x was ik 6e en de 2x was ik 1e beller!!??
Er zijn mensen die het geld deze tijd goed kunnen gebruiken, zij worden op deze manier geld afgetroggeld, en ik kan me voorstellen dat het verslavend is. Dit wordt dus indirect in de hand gewerkt door RTL4.

karr-2
Berichten: 1996
Lid geworden op: 10 apr 2005 15:30

Re: Telefoonspelletje RTL4 zondagochted

Ongelezen bericht door karr-2 »

Als je niet gelooft in deze onzin waarom bel je dan? Uiteraard wordt je met dit soort dingen genept, daar draaien die dingen op. De opgaven zijn zo simpel dat zelfs een kleuter ze nog kan doen, waardoor iedereen gaat bellen en ze dus bakken met geld verdienen.

Dit wordt NIET in de hand gewerkt door RTL4 dit doe je gewoon helemaal zelf omdat je dom genoeg bent om te bellen. Niemand die je daartoe dwingt lijkt mij.

Bovendien zit je op zondagochtend in de kerk of lig je in bed dus waar haal je de tijd voor deze nonsens vandaan??

Refixzation
Berichten: 8
Lid geworden op: 07 nov 2005 18:34

Re: Telefoonspelletje RTL4 zondagochted

Ongelezen bericht door Refixzation »

Jawel, dat weet ik wel, je hebt gelijk.
Maar gokverslaving heeft zijn reden, wees blij dat je sterk in je schoenen staat en het jouw dus ook niet zal overkomen.

Rasje34
Berichten: 614
Lid geworden op: 05 dec 2005 19:28

Re: Telefoonspelletje RTL4 zondagochted

Ongelezen bericht door Rasje34 »

Bovendien zit je op zondagochtend in de kerk of lig je in bed dus waar haal je de tijd voor deze nonsens vandaan??
Ik was vanochtend aan het sporten; lekker in het bos in de buitenlucht. Mag dat ook? Of kom ik nu in de hel :wink: ?
Maar ik ben het wel met Karr eens dat je het RTL4 niet kunt aanrekenen, maar jezelf. Ik reken het RTL echter wel aan dat ze op zondagochtend niet een leuke film of zo uitzenden i.p.v. die baggerspelletjes :evil:

@tje
Berichten: 82
Lid geworden op: 10 jun 2005 12:57

Re: Telefoonspelletje RTL4 zondagochted

Ongelezen bericht door @tje »

Karr heeft idd wel een beetje gelijk, het is alleen een beetje jammer dat door zijn handicap hij een beetje moeite heb met normaal communiceren. D.w.z. andere mensen in hun waarde laten.

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: Telefoonspelletje RTL4 zondagochted

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Tsja Karr zegt het een beetje grof, maar hij heeft wel gelijk denk ik. Iedereen die die belspelletjes kent weet dat ze nep zijn, als je er dan toch aan meedoet moet je niet gaan klagen dat je genept wordt.

En Rasje34, ik denk niet dat je in hel komt als je gaat sporten op zondagmorgen hoor. Ik was op zondagmorgen de hond aan het uitlaten, dus ik voldoe ook niet aan de regel.

R-P
Berichten: 26
Lid geworden op: 01 feb 2006 09:25

Re: Telefoonspelletje RTL4 zondagochted

Ongelezen bericht door R-P »

Heb jaren geleden eens geprobeerd zo'n spelletje te doen. (Volgens mij was het voor Weekend Millionaires)

Je moest een getal tussen nul en 9 intoetsen om door te gaan.
10 keer gebeld: eerst 0 getoetst, toen 1 getoetst, toen 2, etc, maar ik kwam er niet doorheen. Ergo: het nummer blijft niet hetzelfde.

Toen nog 10 keer gebeld en iedere keer 5 gedrukt.

Kansrekening is een poosje geleden, maar volgens mij is de kans dat ik het foute nummer toets 90%
Bij 20 pogingen is dat dan 0.9 X 0.9 X etc.

Dan kom ik uit op een kans van 1 op 8 om 20 keer het foute nummer te kiezen, dus 7 op 8 om *een keer* het goede te kiezen.

Dan moet ik toch wel briljant zijn om 20 keer fout te kunnen kiezen...

Maar ik dacht dat we een overheid hadden die op dit soort dingen toeziet??? Wat doen ze anders met mijn 50% belasting??? (nee, ben niet zo rijk, maar daar schijn je makkelijk op uit te komen als je accijns, houderschapsbelasting, energiebelasting, BTW, loonbelasting en de 42731 andere soorten belasting bij elkaar optelt)

eeliane
Berichten: 1444
Lid geworden op: 06 jun 2005 18:50

Re: Telefoonspelletje RTL4 zondagochted

Ongelezen bericht door eeliane »

Het is gewoon bar, waardeloos die belspelletjes, en dan dat gesnater van die mutsen, alsof ze het tegen een paar debielen hebben ofzo. Dat gezeur zodat we toch maar bellen. SBS6 en NET 5 doen het synchroon, rtl4 zelf en de rest ook nog dus op sommige momenten is er niets op tv, (of het is van die stomme tellsell-onzin, ook al zooi dus) waar betalen we eigenlijk nog voor????

flojo
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 mar 2006 00:50

Re: Telefoonspelletje RTL4 zondagochted

Ongelezen bericht door flojo »

ik heb een keer meegedaan en heb 250 gewonnen het is gewoon geluk hebben :P

Theo1980
Berichten: 41
Lid geworden op: 17 okt 2005 21:40

Re: Telefoonspelletje RTL4 zondagochted

Ongelezen bericht door Theo1980 »

eeliane, je betaalt niet voor de commerciele zenders. Deze worden betaald uit de reclame-inkomsten, en voor een heel klein deel uit de inkomsten van dit soort spelletjes.

Sjoerd_
Berichten: 187
Lid geworden op: 14 dec 2005 14:14

Re: Telefoonspelletje RTL4 zondagochted

Ongelezen bericht door Sjoerd_ »

ik heb een keer meegedaan en heb 250 gewonnen het is gewoon geluk hebben :P
Dat was vast bij een erg moeilijke vraag op een erg mooie dag toen iedereen op het strand lag en er niemand belde. Ofnie?

sturdy
Berichten: 11
Lid geworden op: 24 mar 2006 21:40

Re: Telefoonspelletje RTL4 zondagochted

Ongelezen bericht door sturdy »

Hallo allemaal,

Om even een einde te maken aan het gezeur over belspelletjes, inmiddels heb ik bij puzzeltijd en telegames binnen een maand meer dan 6000 euro gewonnen en daar gaat helemaal niets van af omdat het allemaal prijzen zijn van rond de 100 euro en dit word allemaal apart gestort....dus zeker geen oplichterij :lol: :lol: :lol:

zonnetje2
Berichten: 253
Lid geworden op: 20 apr 2005 00:08

Re: Telefoonspelletje RTL4 zondagochted

Ongelezen bericht door zonnetje2 »

sturdy,
60 maal 100 euro "gewonnen" binnen een maand??
Maak dat de kat wijs, mits jij 24 uur per etmaal naar dit soort sh*t programma's zit te bellen....!!
Ben je ingehuurd om dit soort berichten te verspreiden?? Krijg je daarom dit bedrag misschien uitgekeerd door "Puzzeltijd" en "Telegames"? Ben je ingehuurd om toch maar vooral te voorkomen dat de mensen zo langzamerhand spuugzat worden van de belachelijke manier om geld uit hun zak te kloppen zodat zij toch maar blijven hopen op de pot goud aan het einde van de regenboog...??

sturdy
Berichten: 11
Lid geworden op: 24 mar 2006 21:40

Re: Telefoonspelletje RTL4 zondagochted

Ongelezen bericht door sturdy »

Jammer dat je zo reageert !!!! als je tegenwoordig de snelste bent bij telegames ben je gelijk in de uitzending en ja ik soms kom je er wel 10x per dag door en ze geven ook prijzen van 200 euro weg....dus een beetje je best doen en je komt er gewoon door en je kan een leuk zakcentje verdienen......dussssss echt geen oplichters.....ontdek het zelf :D :lol: :lol:

Rasje34
Berichten: 614
Lid geworden op: 05 dec 2005 19:28

Re: Telefoonspelletje RTL4 zondagochted

Ongelezen bericht door Rasje34 »

als je tegenwoordig de snelste bent bij telegames ben je gelijk in de uitzending en ja ik soms kom je er wel 10x per dag door en ze geven ook prijzen van 200 euro weg....dus een beetje je best doen en je komt er gewoon door en je kan een leuk zakcentje verdienen......dussssss echt geen oplichters.....ontdek het zelf
Jammer dat ik daar geen tijd voor heb. Ik moet namelijk werken.... :roll:

sturdy
Berichten: 11
Lid geworden op: 24 mar 2006 21:40

Re: Telefoonspelletje RTL4 zondagochted

Ongelezen bericht door sturdy »

ja ik ook maar ja.....zolang ik nog niks heb is dit een lekkere bijverdienste ken niemand die dit even in een maand verdiend! :wink:

sturdy
Berichten: 11
Lid geworden op: 24 mar 2006 21:40

Re: Telefoonspelletje RTL4 zondagochted

Ongelezen bericht door sturdy »

HOPPA EN WEER 300 erbij....Lekker hoor :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

sturdy
Berichten: 11
Lid geworden op: 24 mar 2006 21:40

Re: Telefoonspelletje RTL4 zondagochted

Ongelezen bericht door sturdy »

Voor de mensen die zeggen dat je opgelicht word met die belspelletjes....Nou heb weer 300 euro gewonnen......!!!!!hahaha

Bailey
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 jun 2005 14:42

Re: Telefoonspelletje RTL4 zondagochted

Ongelezen bericht door Bailey »

En wat heeft het je nu in totaal aan telefoonkosten gekost?

sturdy
Berichten: 11
Lid geworden op: 24 mar 2006 21:40

Re: Telefoonspelletje RTL4 zondagochted

Ongelezen bericht door sturdy »

iets over de 200 euro....dus niet veel heb er bijna 6500 voor terug gekregen :lol:

Gesloten