LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] NKL Duitse Staatsloterij

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
OHNOES
Berichten: 4
Lid geworden op: 04 aug 2009 19:46

Re: NKL Duitse Staatsloterij

Ongelezen bericht door OHNOES »

Wat zet je eigenlijk in die e-mail dan? Gaan ze nog moeilijk doen over gegevens en dan dat je weer een email moet sturen of stuur je gewoon een mail met je naam en adres? En hoelang duurt het voordat je een respons krijgt??

denmen30
Berichten: 4
Lid geworden op: 10 aug 2009 15:09

Re: NKL Duitse Staatsloterij

Ongelezen bericht door denmen30 »

duurde bij mij 2 dagen en ik me naam en adres vermeld maar ze moeten een klantnrummer hebben zei ze in de mail.

Elroy
Berichten: 4
Lid geworden op: 19 aug 2009 11:14

Re: NKL Duitse Staatsloterij

Ongelezen bericht door Elroy »

Hallo beste mensen

ik ben dus wel of niet dom geweest om mee te doen, maar wat mij opvalt bij de meldingen die wij onder elkaar doen is het volgende..... er is een bedrag van 17.50 euro en 2.50 adm kosten af gesproken zo werd dat ook in mij ontvangen sms vermeld, maar van de meeste berichten die ik lees schijnt het bedrag van 17.50 te zijn veranderd in 70.00 euro heel vreemd bij mij dus niet gelukkig zou ik zo zeggen.

maar wat ik graag zou willen weten is wat voor rekening nummer dit incasso buro
GFPmbH/XPERCASH gebruikt........? en of dit buro bekend is bij Boesche

als ik dat heb geef ik dat door aan m'n bank voor blokkeren

ps wat mij het meest treft is het feit dat ik er zonder er bij na te denken mijn bank benadeel en dan doel ik op iligaliteit en dat wil ik dus echt niet.

Groetjes Elroy

gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: NKL Duitse Staatsloterij

Ongelezen bericht door gravedigger »

Niet zo vreemsdals je kijkt naar het systeem Elroy. Ik heb het onderaan de vorige oagina uitgelegd.

Elroy
Berichten: 4
Lid geworden op: 19 aug 2009 11:14

Re: NKL Duitse Staatsloterij

Ongelezen bericht door Elroy »

Dank je voor je reactie Gravedigger

kan die vorige pagina niet vinden, wil het nog eens terug lezen

gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: NKL Duitse Staatsloterij

Ongelezen bericht door gravedigger »

Als je persé wilt meespelen, is er geen enkel bezwaar om dat via een tussenpersoon (Annahmestelle) te doen. Lees wel goed de AGB ! Houdt er rekening mee, dat die 35 Euro per Klasse geldt en er 4 Klassen zijn, dus 140 Euro prt trekking!!!).
Ik heb hem even voor je opgehaald. In jouw geval doe je dus mee in 1 Klasse, wat natuurlijk je winkans behoorlijk omlaag brengt.

Elroy
Berichten: 4
Lid geworden op: 19 aug 2009 11:14

Re: NKL Duitse Staatsloterij

Ongelezen bericht door Elroy »

ho even voor de duidelijkheid ik ben benaderd door NKL niet door Skl of is dat het zelfde......?

gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: NKL Duitse Staatsloterij

Ongelezen bericht door gravedigger »

Het is een nationale loterij die in 2en is gesplitst. Ik heb begrepen dat Boesche voor beide werkt. Mocht dat niet zo zijn, hoor ik dat graag.

Elroy
Berichten: 4
Lid geworden op: 19 aug 2009 11:14

Re: NKL Duitse Staatsloterij

Ongelezen bericht door Elroy »

dit antwoord moet ik je ook helaas schuldig blijven.

maar is het nou beter om alles te cancelen, of kan je dit spel legaal mee spelen.

en is het idd zo dat het met een enkel e-mailtje gecanceld is....?

gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: NKL Duitse Staatsloterij

Ongelezen bericht door gravedigger »

Meesopelen is NIET verboden. Uit de laatste anrworden bkuhjt een e-maul idd genoeg te zijn. Als je tenminste vua Biesche speelt. Als het goed is, krijg je een deeknamebevestiging. Daarin zie je ook bij welke Annahmestelle je meespeelt.

OHNOES
Berichten: 4
Lid geworden op: 04 aug 2009 19:46

Re: NKL Duitse Staatsloterij

Ongelezen bericht door OHNOES »

Moet ik me zorg maken als het al bijna een week geleden is dat ik een email heb gestuurd en zij mij nog steeds niets terug hebben gestuurd. Zotezien heb ik altijd pech als het om ontvangen gaat. Geen sms, geen post met klantennummer, geen reactie van boesche. zucht

Ik zal maar moeten terugboeken en blokkeren als ze geld van me vandaan halen.

Paulussh
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 sep 2009 12:41

Re: NKL Duitse Staatsloterij

Ongelezen bericht door Paulussh »

Ik wil even mijn irritatie delen over de manier waarop de Duitse Staatsloterij nieuwe deelnemers werft.

Een rap pratende jongen, vertelde me te bellen namens de staatsloterij en feliciteerde me met het winnen van 4 gratis loten (ik wist niet dat je bij de staatsloterij gratis loten kon winnen, maar accepteerde dit nog wel als een aannemelijke prijs). Hij liet me weten even wat gegevens te willen verifiëren die overigens allemaal klopten en uiteindelijk vroeg hij me naar mijn bankrekeningnummer. Dat gaf ik en begon toen te twijfelen, want dat zouden ze moeten weten lijkt me (ik speel namelijk al jaren automatisch mee). Hij vertelde me daarna dat een collega kort daarna zou terugbellen om alles vast te leggen.

Omdat ik dat al helemaal niet vertrouwde gaf dat me de tijd om even te verifiëren wat er van dit verhaal klopte en belde de staatsloterij informatie lijn en kreeg binnen 30 seconden een medewerker aan de telefoon (erg prettig in dit soort gevallen!) die verzekerde mij dat de staatsloterij nooit naar bankrekeningnummers zal vragen en gaf aan te vermoeden dat het om oplichters ging, hij heeft zelfs nog voor me uitgezocht of ik iets had gewonnen, maar afgezien van de 13,50 o.i.d. in de laatste trekking, wist ik nu zeker dat het b******* was.

Kort daarop werd ik inderdaad teruggebeld door iemand anders. Deze dame(wederom rap pratend) stak snel een verhaal af over de gratis loten voor de eerste maand voor de Duitse Staatsloterij en of ik even alles mondeling wilde bevestigen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet vaak boos ben, maar ik voelde me al zo opgelicht dat ik behoorlijk pissig heb laten weten niet van dit soort acties gediend te zijn. De vrouw verontschuldigde zich voor het misverstand en begonb toen alsnog haar verkoop praatje en of ik maar even duidelijk in de hoorn ja wilde antwoorden op haar vragen....... nou vraag ik je?!!!!

Nodeloos om te zeggen dat ik nog enekele woorden tot haar heb gericht die ik niet zal herhalen en vervolgens heb opgehangen. Ben overigens niet meer gebeld sinds die tijd :D

Kortom, ik weet niets over de Duitse Staatloterij en ze zouden zeer goed een leuke loterij kunnen zijn, waarmee je kunt winnen, maar de manier waarop ze nieuwe deelnemers zoeken lijkt verdacht veel op oplichting! Het leek overigens verdacht veel op de manier waarop de N.E.M. nieuwe klanten werft...... Wellicht hebben ze hetzelfde callcenter in dienst??

pietermans
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 okt 2009 17:01

Re: NKL Duitse Staatsloterij

Ongelezen bericht door pietermans »

Ik wil meespelen met de NKL lotterij NKL-Schuman Hamburg.
Is dit wel aan te raden?
Ik lees negatieve berichten over de SKL en NKL :?:
gr p te R

gebeldja
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 okt 2009 19:53

Re: NKL Duitse Staatsloterij

Ongelezen bericht door gebeldja »

Hallo mensen,

Ik ben net (uur geleden) dus ook gebeld.
Ik dacht namelijk eerst dat dit een spelletje was, zo'n bandje waarmee je mensen in ze **** kan nemen via sommige site's.
Maar toen bleek dus dat het echt iemand aan de lijn was.
Ik heb mijn naam en straat + huisnummer bevestigd.
Later geloofde ik er niets meer van , er werd ook gevraagd of ze iets toe moesten sturen. Ik zei zo ''ja stuur maar en ga maar lekker iemand anders vervelen met deze onzin'' . Toen heb ik opgehangen.

Ook lees ik dat mensen hun bankrekening moesten bevestigen/geven. Dit heb ik echter niet gedaan. Zou ik nu ook aan deze loterij vastzitten of kunnen ze nu niets zonder mijn bankrekeningnummer?

AUB help

Groetjes

dumpyq
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 nov 2009 16:32

Re: NKL Duitse Staatsloterij

Ongelezen bericht door dumpyq »

Ben je getild door GM Consult?

Reclameer hier.
Staatliche lotterie-einname
Tel: 0049711 9541 391

Fax: 0049711 9541 309

E-Mail: [email protected]
Internet: http://www.gloeckle.nl

Dit zijn adressen die wij bij onze onbestelde loten kregen we hebben gelijk zijn banknummer geblokkeerd.
Nederlans banknummer GM Consult 6597.77.037 [ing]

Asmae
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 dec 2009 10:12

Re: NKL Duitse Staatsloterij

Ongelezen bericht door Asmae »

Hoi,

O god wat erg!

Ik ben namelijk net, een aantal minuten geleden ook gebeld door een mevrouw die alles heel mooi verkocht. Ik heb nooit eerder meegedaan aan dit soort dingen maar ze vertelde het zo ooi, en zei er bij dat ik ben geselecteerd met 97% kans om te winnen. Ik twijfelde wat ik moest doen, uiteindelijk heb ik heb ik de adres gegevens waar zij om voreg gegeven. Totdat zij mijn bankrekening wilde, toen begon de argwaan te komen. Ze moest de rekening nr vandaag hebben vertelde ze, want om 12.00 uur gaat zij naar de bank. (raar verhaal). Ik vroeg nogmaals hoe de loterij heet waar zij voor belt en vertelde haar dat ik hier eerst met mijn man over wil leggen. Gelukkig ben ik er vanaf gekomen zonder mijn bankrekening te geven.

Ze belt mij om 12.00 terug , nou dan heb ik mijn woordje wel klaar hoor, verdorrie!.

Wel heb ik een vraag: Kunnen zij nu wat met mijn gegevens doen?

Gr.

surgeon8
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 dec 2009 14:32

Re: NKL Duitse Staatsloterij

Ongelezen bericht door surgeon8 »

Nou mensen, ik zelf ben er ook ingetrapt, de alarmbellen rinkelden volop en toch mee akkoord gegaan! Eerst wel 'nee' gezegd bij de bandopname, daarna heeft ze mij toch 'overgehaald' dat het mij niks zou kosten. Voortaan luister ik wel naar mijn gevoel... Als iets te mooi is om waar te zijn, dan is dat in 99,99% van de gevallen ook zo.

Ik zal overmorgen het nummer 0049-408090-49-380 bellen en kijken hoe ver ik kom. Ik heb intussen ook een mailtje gestuurd die Grave had geadviseerd. Verder heb ik het overgrote gedeelte van mijn saldo op mijn spaarrekening gezet zodat ze niks kunen afschrijven. Ook heb ik ing een mail gestuurd met het verzoek de volgende rekeningnummers te blokkeren: 665663870, 680646450 en 659777037.

Het is ook aan te raden je te inschrijven bij www.bel-me-niet.nl anders blijf je lastiggevallen worden.

Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben.
Wees niet naïef zoals ik dat wel ben geweest......

vukniks
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 jan 2010 18:34

Re: NKL Duitse Staatsloterij

Ongelezen bericht door vukniks »

Dames en heren,

Ik heb gebeld naar dat 0049 telefoonnummer, kreeg ik een voicemail, deze heb ik ingesproken met de mededeling dat ik onmiddelijk van de nkl afwou.

2 dagen later kreeg ik een email met de mededeling dat ik per direct van de nkl afwas. Of het daadwerkelijk zo is moet ik nog afwachten.

Ik heb wel een emailadres van de nkl.

"[email protected]"

Schrik niet, je kunt gewoon in het nederlands emailen, je krijgt ook een nederlandstalige reactie. Keurige nederlandse spelling.

hopelijk heb je hier wat aan.

Dontie
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 jan 2010 21:41

Re: NKL Duitse Staatsloterij

Ongelezen bericht door Dontie »

Ik ben net 5 min geleden gebeld door de NKL, hij hield idd een praatje over 96% winkans en ik was uit een select groepje geselecteerd.
Hij wou al gauw 3 eindcijfers van me weten, dus ik begon vragen te stellen ik heb nog nooit van NKL gehoord. Dus vond het al raar, maar ik ben vaak ook iemand die gauw ergens in trapt, en achteraf gaat kijken op de computer bij bv radar. Mijn comp had ik aan staan dus heb gauw op google NKL staatsloterij getoetst en bovenaan stond Tros Radar. Ik zeg tegen hem ik heb geen belangstelling want ik zie net en toen was het tuut tuut tuut.

Ik wou hier toch op reageren dus heb hier net even een account aangemaakt om iedereen dus kennelijk te waarschuwen. Ik heb echt mzzl gehad dat mijn laptop aanstond, ook al vertrouwde ik het niet helemaal, ik had anders misschien wel ja gezegd.

Hanskidam
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 jan 2010 14:03

Re: NKL Duitse Staatsloterij

Ongelezen bericht door Hanskidam »

A "Vukniks" bedankt voor vermelden van Email om te annuleren

Ook in ben gebeld woendagavond 6 januari j.l. om 20:06. Door een superenthousiaste jongen. Prijs..selectie verhaal: 4 Loten voor 17,50 met 2,50 adminkosten ingaande 1 april. Voor zes maanden. Het leek wel een grap,
Ach ... ik heb me overstag laten l.... zoals je dat zegt. Ik zou een sms krijgen, ... 1 dag later..inderdaad een sms 4 Loten 70Euro Plus 2,95Adminkn p.m. Hahaha.

Ik heb hier rondgeneuzd en emailadres [email protected] gebruikt en in het Nederlands de annuleringmail verstuurd donderdagavond 7 januari om 21:53uur dat ik per direct wilde annuleren omdat ik mij onder valse voorwendselen heb laten verleiden. Naam, email, telefoon, en gironr vermeld.
==================================================
Vandaag (8 januari om 10:55uur) al antwoord terug van NKL zelf:

Geachte meneer K.......,

hartelijk dank voor uw mailtje, wij hebben de deelname aan de loterij per
direct geannuleerd, het spijt ons dat u onder valse voorwenselen geworven
werd. Weet u nog met wie u heeft gesproken?
met vriendelijke groeten

.........met naamvermelding ...
Klantenservice NKL Boesche Hamburg
==================================================

Wel netjes van NKL om zo vlot te reageren en dit af te handelen.

Groet, Hans

Gesloten