LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Lotto-abonneespelers altijd verrast!

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
Gezondverstand
Berichten: 57
Lid geworden op: 25 jun 2005 23:54

Lotto-abonneespelers altijd verrast!

Ongelezen bericht door Gezondverstand »

Is het jullie ook opgevallen dat lotto-abonneespelers altijd verrast zijn als Robert ten Brink ze komt feliciteren? Nooit zegt er eens iemand van ja ik wist het al. Nee, de Lotto heeft zelfs ruim de tijd om iemand naar All You Need Is Love te halen. Ik geloof niet dat abonneespelers nooit zelf hun nummers controleren.
Direct na de trekking belt Robert ook niet aan want in deze donkere dagen presteert hij het om bij daglicht abonneespelers te verrassen.
Blijkbaar is de trekking eerder of worden de winnende nummers veel vroeger "vastgesteld" dan we denken. Misschien wel terwijl we nog loten kunnen kopen.
Ik vind het stinken, net als de dubbele loten die Hans Boeren uit Breda via het snelspel kreeg.

Rasje34
Berichten: 614
Lid geworden op: 05 dec 2005 19:28

Re: Lotto-abonneespelers altijd verrast!

Ongelezen bericht door Rasje34 »

Nou, ik controleer de trekking eigenlijk nooit, hoor :oops: Mij zouden ze dus ECHT verrassen :wink:

jrabel
Berichten: 112
Lid geworden op: 12 mar 2006 21:03

Re: Lotto-abonneespelers altijd verrast!

Ongelezen bericht door jrabel »

is bij miljoenenjacht ook zo want dat wordt donderdag's al opgenomen
Laatst gewijzigd door jrabel op 18 nov 2008 17:26, 1 keer totaal gewijzigd.

Gezondverstand
Berichten: 57
Lid geworden op: 25 jun 2005 23:54

Re: Lotto-abonneespelers altijd verrast!

Ongelezen bericht door Gezondverstand »

Bij de miljoenenjacht maakt het niet uit maar blijkbaar vindt de trekking van de lottogetallen plaats terwijl deelname aan die trekking nog niet gesloten is en alleen maar zodat Robert elke keer een eventuele abonnee-winnaar kan verrassen.

Bailey
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 jun 2005 14:42

Re: Lotto-abonneespelers altijd verrast!

Ongelezen bericht door Bailey »

Ik doe mee met de Lotto maar controleer nooit of ik wat gewonnen heb. Ik weet geeneens met welke nummers is speel, weet alleen dat de kleur oranje is. Geloof ik :wink:

frankr
Berichten: 7
Lid geworden op: 13 dec 2006 09:05

Re: Lotto-abonneespelers altijd verrast!

Ongelezen bericht door frankr »

Ik kijk het eigenlijk nooit. Maar is het dan zo dat in de uitzending al namen van winnaars genoemd worden, terwijl je ze een ogenblik later bij daglicht 'verrast' ziet worden? Of zou het 'daglichtstukje' er later ingeplakt kunnen zijn?

lucrecia
Berichten: 107
Lid geworden op: 03 dec 2006 02:42

Re: Lotto-abonneespelers altijd verrast!

Ongelezen bericht door lucrecia »

Zo gaat het bij die shows:

Het word doordeweeks opgenomen en daarna uitgezonden.
De winnaars die je in de shows ziet waar ze de prijzen rondbrengen zijn winnaars van de vorige trekking.
De trekking zelf vind plaats op de datum van de uitzending.

Ik was ook weleens in de studio in Alsmeer bij de opname van miljoenenjacht.

Dus het is een kwestie van knippen en plakken inderdaad, maar de trekking is wel op de dag van de uitzending. Gebeurd bij al die loterijshows.

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: Lotto-abonneespelers altijd verrast!

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Dat klopt, en daarom kan de presentator in bijvoorbeeld de staatsloterij-show ook nooit in de uitzending zelf zeggen: ''de jackpot van de maand .... is WEL gevallen''. Het is altijd een voice-over.

Ze zouden een dubbele opname kunnen maken, waarbij de presentator apart nog eens de andere optie inspreekt, maar inmiddels weet half Nederland wel dat die grote shows ingeblikt worden.

Gesloten