LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] microsoft bedrag gewonnen helppppppppppp

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
anita999
Berichten: 8
Lid geworden op: 07 jan 2007 10:24

microsoft bedrag gewonnen helppppppppppp

Ongelezen bericht door anita999 »

heb bij micrsoft , een bedrag gewonnen , lijkt er op dat het allemaal echt is , het koeriers bedrijf in elk geval wel , die de betaling moet regelen , hoe kom ik er achter of het nep is of niet .
groetjes anita

gerter
Berichten: 32
Lid geworden op: 08 dec 2006 02:54

Re: microsoft bedrag gewonnen helppppppppppp

Ongelezen bericht door gerter »

Kun je wat meer erover uitleggen? Waarom heb je gewonnen?

anita999
Berichten: 8
Lid geworden op: 07 jan 2007 10:24

Re: microsoft bedrag gewonnen helppppppppppp

Ongelezen bericht door anita999 »

hier is de brief behalve de kop dan :100,000.000.00 (One Hundred Million Great Britain Pounds) for our endof year Anniversary Draws. Participants for the draws were randomlyselected and drawn from a wide range of web hosts which we enjoy theirpatronage. Your email address as indicated was drawn and attached to ticketnumber 008795727498 with serial numbers BTD/90806483/06 and drew theluckynumbers 14-21-25-39-40-47(20) which subsequently won you 1,900,000.00(One Million Nine Hundred Thousand Great Britain Pounds) as one of thejackpot winners in this draw. You have therefore won the entire winningsum of 1,900,000.00 (One Million Nine Hundred Thousand Great BritainPounds). The draws registered as Draw number one was conducted inBrockley, London United Kingdom on the 19th of December 2006. TheseDraws arecommemorative and as such special. Please be informed by this winning notification,to file your claims,youare to make contact with your designated agent who shall by duty guideyou through the process to facilitate the release of your prize.To filefor your claim Please Contact your fiduciary agent Mr.Joshua AbelMicrosoft Promotion Award TeamHead Winning Claims Dept.Email:[email protected]

Lieske1958
Berichten: 430
Lid geworden op: 14 jun 2005 18:12

Re: microsoft bedrag gewonnen helppppppppppp

Ongelezen bericht door Lieske1958 »

En je gelooft dit echt ??????????

Gauw dat mailtje weggooien en stoppen met dromen.
Weer met 2 voeten op de aarde .....

Lieske

gerter
Berichten: 32
Lid geworden op: 08 dec 2006 02:54

Re: microsoft bedrag gewonnen helppppppppppp

Ongelezen bericht door gerter »

Ik Garandeer jou dat het FAKE is! Er zijn veel meer variaties op jou email in de omloop de afgelopen jaren. En ze zijn allemaal nep. De zogenaamde loterij vraagt om een onkostenvergoeding. Zodra je die betaald hebt zullen zij jou de miljoenen overmaken. Uiteraard gebeurd dat niet!

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: microsoft bedrag gewonnen helppppppppppp

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Ach nee he, weer een variant.

Echt fake. Authentiek nep. Great Pounds? Die valuta bestaat niet eens. Grootse ponden.........

Die mensen laten een Olifant nog lachen.

Bor Komorovski
Berichten: 1718
Lid geworden op: 05 jul 2006 10:13

Re: microsoft bedrag gewonnen helppppppppppp

Ongelezen bericht door Bor Komorovski »

heb bij micrsoft , een bedrag gewonnen
Sinds wanneer houdt een softwarebedrijf als Microsoft zich met kansspelen bezig?
Participants for the draws were randomly selected and drawn
Dus zonder een lot te hoeven kopen zou je kunnen meedoen? Ze geven dus gewoon prijzen weg???
The draws registered as Draw number one was conducted inBrockley, London United Kingdom on the 19th of December 2006.
Welk adres, welke notaris?
Please be informed by this winning notification,to file your claims,youare to make contact with your designated agent who shall by duty guideyou through the process to facilitate the release of your prize.To filefor your claim Please Contact your fiduciary agent Mr.Joshua AbelMicrosoft Promotion Award TeamHead Winning Claims Dept.Email:[email protected]
Een Microsoft medewerker gebruikt een Yahoo adres? En zelfs een adres uit Hong Kong (.hk)? Dus er is een trekking in Londen, je wint ponden en je moet contact opnemen met iemand in Hong Kong???

Daarnaast heb ik zelden zulk allerbelazerdst Engels gelezen. Weet je wel zeker dat dat een brief is en geen e-mail?

Ik durf dan ook te wedden dat de aanhef "Dear Sir, Ms, Mrs." in plaats van je naam.

Dit is absoluut oplichterij. Negeren die brief! Ze zullen je inderdaad vragen om een onkostenvergoeding of transactiekostenvergoeding en dan verdwijnen!

remco28
Berichten: 40
Lid geworden op: 23 aug 2006 19:14

Re: microsoft bedrag gewonnen helppppppppppp

Ongelezen bericht door remco28 »

Dat er nog van die sukkels zijn die er intrappen

Willy1958
Berichten: 19
Lid geworden op: 23 aug 2005 12:39

Re: microsoft bedrag gewonnen helppppppppppp

Ongelezen bericht door Willy1958 »

Volgens mij heb ik vandaag in de hotmail ook zoiets ontvangen.
Kan mij niet herinneren ergens aan mee gedaan te hebben :)
Klinkklare nep dus..........Hier de e-mail;


Batch: 03/BT25/0306

NOTICE OF CONSOLATION PRIZE WINNING!!

We happily announce to you the Draw (#942) of the online UK National
Lottery program held on the 6th of January,2007.Your e-mail address
attached to Ticket Number: 2006680 with Serial number 2378/06 drew
the Winning numbers:15 25 29 35 39 40 (bonus no.11),which subsequently
won you the lottery in the 2nd category i.e match 3 plus bonus.
You have therefore been approved to claim a total sum of £368,500:00
(Three Hundred and Sixty Eight Thousand,Five hundred pound Sterling) in
cash credited to file KTV/6012118207/06.
This is from a total cash prize of £9,581,000:00 (Nine
million, five hundred and eighty one thousand pound sterling),shared
amongst the 26 lucky Winners in this category i.e Match 3 plus bonus.
All participants for the online version were selected randomly from
World Wide Web sites through computer draw system and extracted from over
1,000,000 unions, associations, and corporate bodies that are listed online.
To file for your claim,Please contact our Fiduciary Agent for
validation.
*******************************************************************
Mrs.Lucy Spencer
FIDUCIARY AGENT, Payment and Release order Department,UK NATIONAL
LOTTERY CLAIMS PROCESSING AGENT.
OCEANIC BT, LONDON, UNITED KINGDOM
Email: claimsagentlspencersdesk(at)yahoo(dot)co(dot)uk
Tel:+447024084463;+447024084508
*******************************************************************
Endeavour to email them the following informations for immediate
processing, verification and legalization of claims in order for
payment to be made to you as required in accordance with our payout
policy.
FULL NAME:
ADDRESS:
OCCUPATION:
TELEPHONE:(HOME/MOBILE)
AMOUNT WON:
REF NUMBER:.
BATCH NUMBER:
WINNING NUMBER:
TICKET NUMBER:
MODE OF PAYMENT:(Bank or Certified check) please chose one of the
options .
Yours faithfully
Kevin Jones
(Online Coordinator for UKNATIONAL LOTTERY)

NijMeGeN
Berichten: 1119
Lid geworden op: 15 jun 2006 14:54

Re: microsoft bedrag gewonnen helppppppppppp

Ongelezen bericht door NijMeGeN »

anita999 niks weggooien maar ook verder niks mee doen gewoon afwachten dus.

Bodosan
Berichten: 52
Lid geworden op: 01 dec 2004 10:56

Re: microsoft bedrag gewonnen helppppppppppp

Ongelezen bericht door Bodosan »

Kevin Jones is een grote jongen in loterijland. Google maar eens op z'n naam. Verder is het uiteraard een hoax, maar daarvoor ben je ruimschoots gewaarschuwd.

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: microsoft bedrag gewonnen helppppppppppp

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

All participants for the online version were selected randomly from
World Wide Web sites
Dit is precies hoe ze aan je gegevens komen. Het staat er letterlijk in, dat ze wereldwijd email-adressen bij elkaar graaien. Wanneer 1 promille van de aangeschrevenen meedoet, hebben ze al vette winst. Die 99,9 procent die het wel door heeft dat ze worden genept, kan hen geen bal schelen.

Sossaboy
Berichten: 29
Lid geworden op: 14 nov 2006 19:04

Re: microsoft bedrag gewonnen helppppppppppp

Ongelezen bericht door Sossaboy »

Hhahaha dat er mensen zijn die dit geloven of zelfs twijfelen over de echtheid van dit soort mails.


Mensen die graag 10.000 euro willen krijgen, ik heb nog wat weg te geven. Hiervoor reken ik 50 euro administratie kosten over te maken op rek.nr. 385.225.123 ondervermelding van u naam adres en bankrek.nr.

Jelzo
Berichten: 20
Lid geworden op: 29 okt 2006 20:04

Re: microsoft bedrag gewonnen helppppppppppp

Ongelezen bericht door Jelzo »

Attentie:

Dit is 419 oplichting op Nigeria. Reageer niet!
Je zult hun geld moeten geven en je krijgt niets terug!

Meer info over 419 oplichting

rallypanda
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 dec 2007 15:23

Re: microsoft bedrag gewonnen helppppppppppp

Ongelezen bericht door rallypanda »

Ik heb op het mailtje van Microsoft lottery gereageerd. Verteld dat ik mijn prijs wilde claimen.
Hierop heb ik een reactie gekregen wat ik moest doen.
Ik moest een mailtje sturen naar GLOBAL COURIER SERVICES, wat ik ook weer heb gedaan. Daar zou mijn prijs op mij liggen te wachten.
Vervolgens krijg ik het volgende mailtje:


Unit 6, Marino Way,
Hogwood Lane,
Industrial Estate
Finchampstead
Berkshire RG40 4RF.
London United Kingdom.
Telephone: + 44 7045 7377 61
Fax Number :+44 7045 7156 59.


ATTN: Michelle Matze ,

You are welcome to Global Courier LTD Dispatch UNIT an affiliate of the Microsoft Award Team. We are pleased to be at your service. Global Courier is regulated and Stipulated by the Financial Service Authority (FSA), the financial institutions that govern all financial activities in the United Kingdom

This office has been notified by the MICROSOFT AWARD TEAM on the amount of (£500,000.00 GBP). won by you in the Monthly edition of their sweepstakes. This means that you have been officially cleared for payment by the Verifications Dept of the Microsoft Award Team.

Your Parcel has been classified a top priority delivery. The description of the parcel to be delivered is stated below:

An original certificate of weight: -------------0.15kg
Bonded draft of weight : -------------0.17kg
Total weight of parcel : -------------0.32kg
Color of Parcel : -------------Brown

The original copy of your winning certificate, your winning cheque and the covering document (Money Laundering protection and Letter of Affidavit for Claims) from the United Kingdom stating that the money was obtained legally through the Microsoft award organisation. and will be sent to you as soon as you meet with any of the option selected.

You can now begin the final step of the claims process. With regards to this, there are three options open to you, you are required to choose the most convenient of the three options. to enable us commence with the delivery.

COURIER CHARGES FIRST OPTION
Courier Charges £200.00 00
Administrative £170.00 00
Insurance £180.00 00
TOTAL

ONE DAY DELIVERY £550.00
..............
1,122.17 USD 00

COURIER CHARGES SECOND OPTION
Courier Charges £150.00 00
Administrative £160.00 00
Insurance £130.00 00
TOTAL

THREE DAYS DELIVERY £440.00
..............
897.767 USD
00

COURIER CHARGES THIRD OPTION
Courier Charges £150.00 00
Administrative £130.00 00
Insurance £100.00 00
TOTAL

FIVE DAYS DELIVERY £390.00
..............
795.759 USD
00


Note: The charges cannot be deducted from your winnings. This is in accordance with section 13 (1) (n) of the National Gambling Act as adopted in 1993 and amended on 3rd July 1996 by the constitutional assembly. This is to protect winners and to avoid misappropriation of funds and wininning situations. Moreover,you are reqiured to send payment charges via Western Union Money Transfer, of what ever option you have choosen to our dispatch agent , who is incharge of sending you your cheque and winning documents.



Please respond to this e-mail by making a selection from the three options above. Also attach a scanned copy of either your driver's licence, international passport (photo page) or any other legally identifying document for secure delivery of your cheque to you.


Good luck and Congratulations once again. Please send your response within the next 24hrs to enable us expedite action on your parcel

Your urgent reply will be most welcome.

Yours Sincerely,
Mr. Daniel Brown.
GLOBAL COURIER SERVICE COMPANY {G.C.S.C}.

Kortom of ik even voor het bezorgen wil betalen.
Maar ik geef dan natuurlijk niet op en vraag in een mailtje of ik het ook achteraf kan betalen (desnoods iets extra voor de moeite) daarop krijg ik het volgende:


ATTN: Michelle Matze,

Regards to your email, since you refuse to pay for the cost of delivery of your cheque, you are hereby advice to fill the attach disclaimed form,so we can be able to return your winning parcel containing your cheque of FIVE HUNDRED THOUSAND POUNDS STERLINGS to the MICROSOFT LOTTERY BOARD.

Do check the attach file for the disclaimed form to be filled.


Your urgent reply will be most welcome.

Yours Sincerely,
Mr. Daniel Brown.
GLOBAL COURIER SERVICE COMPANY {G.C.S.C.}

Alsof ik met zo'n prijs dus niet iets kwijt zou kunnen voor het bezorgen. Klinkt dus te mooi om waar te zijn, en is allemaal erg professioneel aangepakt. Maar normaal zou je achteraf betalen voor een bezorging (tenminste ik meestal wel, om zeker te zijn datje het krijgt) en daarbij vind ik het raar dat er dan niet duidelijk in gegaan wordt op de vraag of het ook anders zou kunnen.
Helaas maar waar. Dan maar weer gewoon mee doen met de postcode loterij, ALS je dan wat wint krijg je het meteen zonder problemen.


PS. beide e-mail adressen zijn van hotmail.

RCD123
Berichten: 36
Lid geworden op: 08 jul 2007 20:38

Re: microsoft bedrag gewonnen helppppppppppp

Ongelezen bericht door RCD123 »

BEGIN HIER NIET AAN! IK ZEG HET NOGMAALS ... NIET DOEN!!!!

Is het niet vreemd dat jij geld moet overmaken voor transport om je prijs te krijgen? Ooit van een loterij gehoord die dat doet? Jij bent straks die centen kwijt en je krijgt never nooit iets.

Dit is oplichterij!!!!

Alsjeblieft trap er niet in, doe jezelf en ons allemaal dat plezier. Want dan kom je straks weer op dit forum om te klagen. Je bent nu echt gewaarschuwd door ons hoor! We gunnen je iedere prijs, maar dit is 10000% nep!

Denk maar eens goed na:
Jij moet geld overmaken voor transport en je krijgt dan je prijs. Maar het geld voor transport is niet aftrekbaar van je geldprijs. Waarom niet??!?? Dat kunnen ze toch beter verrekenen?
Waar het op neerkomt is dit: jij betaald en je hoort er nooit meer iets van weer en je geld is weg.

DOE HET NIET!!!

En anders als je echt zekerheid wilt dan bel je Microsoft Nederland op, die hoort hiervan te weten als het echt is.
Zie www.microsoft.nl of:

Microsoft B.V.
Boeing Avenue 30
1119 PE Schiphol-Rijk

Tel.: +31 20 5001500
Fax: +31 20 5001999

Ik garandeer je dat het nep is.

roerganger
Berichten: 561
Lid geworden op: 07 mei 2007 21:19

Re: microsoft bedrag gewonnen helppppppppppp

Ongelezen bericht door roerganger »

Courier Charges £150.00 00
Administrative £130.00 00
Insurance £100.00 00
TOTAL

FIVE DAYS DELIVERY £390.00
390 pond... dat is ongeveer 570 euris, als ik het goed heb. Goh, voor dat geld haal je het toch ten kantore van die maatschappij op, als het in Londen is? Kun je meteen een bloemetje en een doos chocola meenemen om ze te bedanken.

Hun blij, jij blij.

Maar dat zal wel weer te simpel gedacht zijn van mij. Ik vind het overigens wel erg ronde bedragen allemaal, eerlijk gezegd. Waarbij de administratiekosten wel erg hoog, en de verzekering voor dat bedrag wel erg laag is. Maar ook dat zal allemaal wel weer te simpel zijn gesteld door mijn persoontje. :wink:

Je kunt ze altijd mailen om te proberen een afspraak te maken, kijken hoe ze dan reageren. :lol: :lol: :lol:

Aan de andere kant: kijk uit wat je doet, ga er nooit never niet heen, want het zijn oplichters die wellicht tot alles in staat zijn

maranabeldman
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 jun 2009 21:38

Re: microsoft bedrag gewonnen helppppppppppp

Ongelezen bericht door maranabeldman »

Hallo wij kregen een mail uit Spanje dat wij 450.000 euro hebben gewonnen.
In Mei is ons email adres getrokken. Het gaat uit van Sweepstakes Promotion. We hoeven alleen maar en mail terug te sturen naar Ene heer Benard Sanchez. Wie weet hier iets van of heeft hier ervaring mee.

The Sandman
Berichten: 137
Lid geworden op: 12 feb 2009 21:44

Re: microsoft bedrag gewonnen helppppppppppp

Ongelezen bericht door The Sandman »

Gefeliciteerd,

dit bericht is echt! Iemand wil U natuurlijk gewoon dit geld geven!!

Dat U deze mazzel kan hebben, ik ben jaloers.

Onmiddellijk alle adresgegevens geven, ook uw volledige naam met initialen en eventueel uw creditcardnummer met de cijfers op de achterkant.

Vervolgens overal ja op antwoorden en veel geld betalen om deze prijs te kunnen ontvangen.

U zal daarna worden beloond met de gedachte dat sprookjes echt niet meer bestaan.

A.Warnaar
Berichten: 253
Lid geworden op: 08 feb 2009 13:45

Re: microsoft bedrag gewonnen helppppppppppp

Ongelezen bericht door A.Warnaar »

zo had ik ooit eens een cruise gewonnen omdat ik de zoveelste bezoeker was van een site...............

Ik gebeld en inderdaad ik krijg een meneer in Florida aan de foon en de cruise was helemaal gratisssssssssss alleen...................

ik moest de overtocht betalen en nog een aantal dingen. Ik weet het niet precies meer want het is al een aantal jaren geleden.

Grappig was dat ik later op tv zag dat het om oplichtingspraktijken ging.

Gesloten