LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] microsoft bedrag gewonnen helppppppppppp

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
Spy21
Berichten: 96
Lid geworden op: 09 apr 2009 12:36

Re: microsoft bedrag gewonnen helppppppppppp

Ongelezen bericht door Spy21 »

Geloven jullie hier echt in ? Er zijn heel veel varianten, en dit is een internationele bende die uitgemunt is op jou geld..

Geld dat je aan koerierskosten betaalt is gewoon voor hun mooi meegenomen en je hoort niks meer... :) Zo simpel..

En ik dacht dat de IQ van onze samenleving toch wel hoog was, maar ik heb het mis... Een prijs van miljoenen of honderden duizenden euros..
En hier gelooft men in.. Waarom via een koerier? Gewoon via de bank toch? Rekening nummer doorgeven en overmaken, opgelost..

maar dat gaat natuurlijk niet zo...

Trouwens deze mensen doen het ook tegenwoordig via SMSJES !
Je krijgt zomaar een sms dat je hebt gewonnen en vragen ze om bankgegevens etc. Leuk geprobeerd maar niet bij mij dus..

Wees gewaarschuwd en ga niet klakkesloos alles geloven !!


jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: microsoft bedrag gewonnen helppppppppppp

Ongelezen bericht door jor »

Voor maranabeldman.

http://www.test-aankoop.be/verbruik-en- ... 418693.htm


Een loterij waar u veel bij kunt verliezen
Josiane krijgt een e-mail waarin men haar aankondigt dat ze 350 000 dollar heeft gewonnen. Ze moet zo snel mogelijk contact nemen met ene Philip Gere van de firma Mercury Trust. Ze kan ofwel bellen naar een telefoonnummer in Nederland ofwel een e-mail sturen. Er blijken dossierkosten te moeten worden betaald: 750 euro, en dat bedrag moet worden gestort vóór de winst kan worden uitgekeerd.
Enz enz. Lees het zelf maar en dan vlug de email van Sweepstakes Promotion deleten. :wink:

Ulbe
Berichten: 1409
Lid geworden op: 11 jun 2005 19:18

Re: microsoft bedrag gewonnen helppppppppppp

Ongelezen bericht door Ulbe »

Ik heb die rommel ook wel ontvangen, :lol:

Direct achter de spamfilter gezet, asvat!, :twisted:


Tuin niet in deze rommel!, het is allemaal zo doorzichtig als het maar kan!, een of andere Afrikaan of Nigeriaan is achter je centen aan!,

Van de 30.000.000 mailtjes die hij verstuurd, hoeven er maar een paar te reageren en zo dom te zijn om geld over te maken t.b.v. "administratiekosten",

Laat je zelf niet in de maling nemen, Die lui lachen zich wezenloos over de stommiteiten van de Europeanen, en zelf leven ze als een God in Frankrijk dank zij de mensen die er in stinken!,

M.a.w. Nooit geen bankrekening nummers geven!, deze rekening is van u en niet van de oplichters in het buitenland,

Negeren dus, deze oplichters,

Vriendelijke groeten,

Ulbe.

A.Warnaar
Berichten: 253
Lid geworden op: 08 feb 2009 13:45

Re: microsoft bedrag gewonnen helppppppppppp

Ongelezen bericht door A.Warnaar »

ik heb een sms filter op mijn telefoon gezet omdat ik moe werd van al die rottige smsjes.

www.smsdienstenfilter.nl

werkt perfekt!

joflow
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 dec 2009 14:34

Re: microsoft bedrag gewonnen helppppppppppp

Ongelezen bericht door joflow »

Het is allemaal nep, ik had ook zo'n mail gekregen. klik maar op de volgende link, dan zie je wat je ertegen kan doen. want als we al die mails melden bij het bedrijf dat in deze link vermeld staat, dan kunnen zij er wat tegen doen.

http://www.microsoft.com/netherlands/be ... ttery.mspx

succes!

jeanne-veghel
Berichten: 2913
Lid geworden op: 03 nov 2009 08:46

Re: microsoft bedrag gewonnen helppppppppppp

Ongelezen bericht door jeanne-veghel »

Je weet toch zelf wel waar je aan mee speelt? Hoe kan je nu iets winnen als je
niet mee hebt gedaan? Ikzelf heb ook wel eens een mail ontvangen, maar ik wist echt wel dat ik niet meespeelde, dus niet op reageren en weg ermee. :mrgreen:

e.winter
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 jan 2010 14:41

Re: microsoft bedrag gewonnen helppppppppppp

Ongelezen bericht door e.winter »

Ook ik ben benaderd voor een gewonnen bedrag van 1 miljoen pond, ze vragen wel 560 pond verzendkosten. Trap er niet in.


Attention: MR. Winter


Order number: APX:576543

It is the usual practice of our organisation to conduct a proper verification of all parcels that we are to deliver to ensure that they are valid. Be rest assured that your cashier cheque has been confirmed valid, and the documents here with us are.

1.WINNING CERTIFICATE FROM MICROSOFT LOTTERY.
2.WINNERS CERTIFIED CHEQUE FOR THE VALUE OF THE PRIZE YOU WON.
3.CLEAR SOURCE OF FUNDS CERTIFICATES(C.S.F.C.);
4.ANTI-TERRORISM CERTIFICATES(A.T.C);
5.CERTIFICATES OF ORIGIN OF FUNDS(C.O.F.).

and delivery will be made once you have met the necessary requirements.

We are a well established company offering courier and transport services 24 hour a day for priority delivery of letters, parcels and consignments to any destination by road, air or sea. We have a substantial team of couriers available for motorcycle despatch plus van driver couriers in all size vehicles from small vans up to 7.5 tonne and international couriers for despatch by road, sea or air.

Your Order number is APX:576543. Description of parcel to be delivered:


An original certificate of weight :-------------0.15kg
Bonded draft of weight :-------------0.17kg
Total weight of parcel :-------------0.32kg
Colour of Parcel :-------------Brown
Length of days :-------------Three days (72hours)


Delivery Destination: Netherland


Below are the mandatory administrative charges that you required to pay to enable us deliver your certified bank cheque and your winning certificate to you. You are allowed to choose just one of our two specified delivery arrangements.


OVER NIGHT DELIVERY
________________________

Courier charges..................................£170.00 GBP
Adminstrative......................................£100.00 GBP
Insurance.............................................£200.00 GBP
Guarantee Form....................................£90.00 GBP

TOTAL.........................................£560.00 GBP




REGULAR DELIVERY
____________________

Courier charges ............................... £85..00 GBP
Administrative ...................................£100.00 GBP
Insurance ..........................................£200.00 GPB
Guarantee Form...................................£90.00 GPB

TOTAL: £475.00 GBP

The charges are a little high because of the insurance cover we have undertaken incase of loss, damage or theft of your highly sensitive document.


We assume all responsibilities incase of any eventualities. You are to make the payment through WESTERN UNION or MONEY GRAM. You are to locate the nearest Western Union or Money Gram agent to you and make the payment through the name of our account officer below.

Account officer:
Name: Mr Ray Garry
9 St Heliers Drive
Manchester
UK

You are to send to this office a copy of the transfer slip via email. You are also to send a copy of the evidence of payment to the lottery board as well for confirmation. A receipt of the above payment will be issued to you from our office along with your cheque and winning certificate.

As soon as we receive confirmation and evidence of payment of the above charges, we will despatch your parcel immediately. The date and time of departure and expected date of delivery will be sent to you. You will be required to sign for the parcel and to do this, you will need either your international passport as identification or your driver's license.

All orders not delivered within FOUR(4) working days from this communication will be returned. Please ensure that you confirm your delivery address.


We are glad to be of service to you.


Jack Williams.
Air Parcel Express.

mask
Berichten: 14
Lid geworden op: 08 jul 2009 17:33

Re: microsoft bedrag gewonnen helppppppppppp

Ongelezen bericht door mask »

Voor alle gamblers die serieus denken iets te winnen, onthoud 1 zin:

RIENE VA PLUS, DAT GELD IS NIET MEER VAN U!

Quarkferengi
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 jan 2010 13:24

Re: microsoft bedrag gewonnen helppppppppppp

Ongelezen bericht door Quarkferengi »

Gisteren stond ik in onze videotheek die tevens een Western Union dependance is,
achter een zeer enthousiaste vrouw die heelveel geld had gewonnen.
Ze had dit via een mail te horen gekregen.
Ze moest alleen nog 500 euro overmaken en dan zou alles goed komen.
Hoe de mevrouw van de videotheek haar ook waarschuwde, ze was er niet van af te brengen en maakte de 500 euro over.
Deze 500 euro is ze dus kwijt.

Vermond
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 jan 2010 14:20

Re: microsoft bedrag gewonnen helppppppppppp

Ongelezen bericht door Vermond »

Dat mensen hier nog intrappen :shock:

Dit valt onder de 'scam 419'.
Voornamelijk wordt het gedaan door afrikanen (aziaten?)

Het is wel leuk om deze mensen aan het lijntje te houden en ze zelf opdrachten te geven :D

ik ben
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 jan 2010 23:55

Re: microsoft bedrag gewonnen helppppppppppp

Ongelezen bericht door ik ben »

Ik heb ook een leuke variant. Ik Google altijd als ik dit soort mails krijg. Net als die mails van 'vermist'.
Onderstaande vandaag gekregen, en verstuurd met undisclosed-recipients, dus niet eens mijn emailadres zichtbaar. Heel geloofwaardig..... :roll: :lol:

gr Danielle



>>>
Namens het Nationaal Gaming Board ik hierbij melden dat uw e-mail is getrokken winnaar van het programma gehouden op 10/04/2010.
Uw e-mailadres won in de 2e categorie en u bent hierbij recht op 500.000,00 EUR (vijf honderd duizend pond).
Om het bestand voor uw claim, kunt u onze agent, Michael Fletcher contact opnemen met [email protected], [email protected] E-mail hem de volgende informatie voor onmiddellijke verwerking; Volledige naam, adres, leeftijd, beroep, telefoon (thuis / mobiel).
Kevin Jones
Coördinator.
+447024053803
<<<

mibo
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 jul 2010 11:07

Re: microsoft bedrag gewonnen helppppppppppp

Ongelezen bericht door mibo »

Even voor de lol, deze kreeg ik gisteren in de mail:

Microsoft Department of Promotion
Microsoft Italy s.p.a.
Dpt 11000 .
via del peadalilni Caserina 2 Roma,
Italy.

Attention: Lucky Winner,

We congratulate you, being one of the lucky winners of the result of the Annual Microsoft Email Award held on the th 23 of July 2010 in Italy . Your email address emerged as one of the 10 lucky winners selected electronically by our Electronic lotto Wheel. The total sum of ?2,0000.00 (Two Million Euro) has been accredited to your email address file number.Winners were selected randomly from our list of millions of email addresses around Europe, Asia, some parts of South America to promote computer literacy worldwide as well as to advertise our software and computer products.
This promotion was sponsored by a conglomerate of software and computer promotion companies like Intel Group, Toshiba, Dell Computers Apple, and other International software and computers manufacturing Companies.Your email address number in our file was chosen in the European lottery Coupon network whereby your number came up as one of the lucky winners of our prize money, hence, your price money will be remitted to your choice account, in your country through CITIBANK European Branch.
Your winning details are as follows:

Batch No: 001990433
Email File No:22e988
Coupon No: ITR33901
Amount Won: ?2.0000,00 (Two Million Euro)

Full Name :

address :

Phone Number

Age :

Occupation :

Contact CITIBANK Italia immediately for verification, processing and transferring of your price money to you in your country. Remember to
forward them your winning details for confirmation. Contact Citibank with the below contact info:
Contact Info:

Foreign Remittance Department

Citibank Italia s.p.a

Milena Nasi

FOR

Mario Bosco

TEL: + 39-327-620-3280

Address : Via Franchesco 22 Milano Italy

Email : [email protected]

On behalf of our CEO Mr. Bill Gates, all the 2010 promotion sponsors, we congratulate you on your winning..
Mrs. Manzanita Faro Prof. Tom Southgate
(Publicity Secretary) (On-line Coordinator)

Hier trappen we dus niet in!!! :lol: :lol: :lol:

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: microsoft bedrag gewonnen helppppppppppp

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Miischien een idee om alle varianten hier te verzamelen? Ik kreeg overigens net een berichtje dat een rijke Irakees samen met zijn familie was verongelukt, en een behoorlijke som geld had nagelaten.

En uitgerekend IK werd uitgekozen om het nu bijna vervallen kapitaal te mogen delen met degene die me die mail stuurde. Wat een geluk toch weer, het stond ook in de Metro, dat ik deze week geld toegeschoven zou krijgen.

Klein detail: ik moest wel vooraf kosten overmaken. Ach, dan brengt ie die kosten toch zeker vooraf in rekening, en stuurt me de rest van het geld op?

Zit ik totaal niet mee. Mja, zo werkt dat niet, he?

mibo
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 jul 2010 11:07

Re: microsoft bedrag gewonnen helppppppppppp

Ongelezen bericht door mibo »

Goed idee, deze kreeg ik net:


BARRISTER'S CHAMBERS:
Andreaw Fraser & Associates
Fax:+ 44 203 004 2365
Address: 33 Bedford Row London WC1R 4JH, England.


On behalf of the Trustees and Executor of the estate of Late Engr.Juriaan Kugger. I once again try to notify you as my earlier letters were returned undelivered.

I wish to notify you that the late Engr. Juriaan Kugger made you a beneficiary to his WILL. He left the sum of Thirty Million, One Hundred Thousand Dollars (USD$30, 100.000.00) to you in the Codicil and last testament to his WILL.

This may sound strange and unbelievable to you, but it is real and true. Being a widely traveled man, he must have been in contact with you in the past or simply you were nominated to him by one of his numerous friends abroad who wished you good.

Engr. Juriaan Kugger until his death was a member of the Helicopter Society and the Institute of Electronic & Electrical Engineers. Please if I reach you as I am hopeful, endeavor to get back to me as soon as possible to enable me conclude my job.

You are advice to contact me with my personal email: [email protected]

I await your prompt response.

Yours in Service,

BARRISTER ANDREAW FRASER ESQ.
PRINCIPAL PARTNERS: Barrister Aidan Walsh.Esq Mr. Markus
Wolfgang, Barrister John Marvey Esq. Barristter Jerry Smith Esq.


Net zoiets dus! :mrgreen:

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: microsoft bedrag gewonnen helppppppppppp

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Mensen lezen vaak over de juiste naam heen: er staat namelijk niet (tenminste in de mails die ik ontvang) de naam MicroSOFT, maar de naam MicroWORD.

Bij mijn weten is dat geen bekende handelsnaam, het enige wat je krijgt als je erop googlet: een verwijzing naar consumentenforums.

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: microsoft bedrag gewonnen helppppppppppp

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Hallo goede vriend,

Ik ben de heer Kevin Brown het hoofd van de Boekhouding Auditdienst van Nat Westelijke Jordaanoever Harlsden, North West London, hier in Engeland. Ik schrijf u over een zakelijk voorstel dat de wil van een immense wederzijds voordeel zijn voor ons beiden. In mijn departement, ontdekte ik een som van £ 15 miljoen (vijftien miljoen Pounds Sterling) op een rekening die behoort tot een van onze buitenlandse klanten overledene, een miljardair Business Mogul Wijlen de heer Masri Moises Saba, een Jood uit Mexico die een slachtoffer van een helikopter crash begin dit jaar, heeft geleid tot zijn dood en zijn familieleden. Saba is 47-jaar oud. Ook in de helikopter op het moment van het ongeluk werd zijn vrouw, hun zoon Avraham (Albert) en zijn dochter-in-law. De piloot was ook dood.


De keuze van contact met u wordt opgewekt uit de geografische aard van waar je woont, met name vanwege de gevoeligheid van de transactie en de vertrouwelijkheid hierin. Nu onze bank is wachten op een van de familieleden aan come-up voor de claim, maar niemand heeft dat gedaan. Ik heb persoonlijk het ongelijk zijn gesteld bij het lokaliseren van de familie, ik zoek uw toestemming om u als volgende van verwanten / Zal Begunstigde aan de overledene, zodat de opbrengst van deze rekening gewaardeerd op 15 miljoen pond kunnen worden aan u uitbetaald.


Dit zal worden uitbetaald of gedeeld in deze percentages 60% naar me toe en 40% aan jou. Ik heb beveiligd alle nodige juridische documenten die kunnen worden gebruikt om back-up van deze eis die wij stellen. Alle ik nodig heb is het invullen van uw naam op de documenten en ze te legaliseren in de rechtbank hier om u te bewijzen als de rechtmatige begunstigde. Alles wat ik nodig nu is uw eerlijke samenwerking, vertrouwelijkheid en vertrouwen om ons te zien door middel van deze transactie. Ik garandeer u dat dit zal worden uitgevoerd onder een legitieme regeling die u beschermt tegen eventuele schending van de wet.


Alsjeblieft, bieden mij de volgende informatie, zoals we hebben 7 dagen om het uit te voeren door. Dit is erg URGENT PLEASE.


1. Volledige naam:
2. Direct Uw mobiele nummer:
3. Uw Contactadres:
4. Uw Beroep:
5. Uw Nationaliteit:
6. Uw geslacht / Leeftijd:


Na gegaan door middel van een methodische zoeken, heb ik besloten om contact met u hopen dat u dit voorstel interessant vindt. Gelieve op uw bevestiging van dit bericht met vermelding van uw interesse, ik zal verstrekken u meer informatie. Endeavor om mij te laten weten wat uw beslissing dan hou me op te wachten. Hieronder is de site voor de crash, http://www.5tjt.com/news/read.asp?Id=5591


Wij danken u bij voorbaat voor een gunstig antwoord.


Met vriendelijke groet,
De heer Kevin Brown


Goh, vrijwilligers gezocht om samen met mij dit enorme kapitaal op te maken

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: microsoft bedrag gewonnen helppppppppppp

Ongelezen bericht door Guardian72 »

bodejosm43 schreef:De piloot was ook dood.
Was? Is ie weer levend dan? Of een zombie :mrgreen:
bodejosm43 schreef: Goh, vrijwilligers gezocht om samen met mij dit enorme kapitaal op te maken
Ik meld me aan - maar dan moet ik administratie, handling, document, advocaat en andere kosten betalen zeker?

Dekseldopje
Berichten: 221
Lid geworden op: 05 mei 2010 14:25

Re: microsoft bedrag gewonnen helppppppppppp

Ongelezen bericht door Dekseldopje »

Dit noemen ze een hoax.....grappig dat mensen na zoveel jaar sinds het begin van het internet hier in trappen. Kan me voorstellen dat het geloofwaardig over kan komen, daar zijn ze goed in. Maar toch...pfff....Ome Bill is gul maar niet zo gul :D

verkeersleider
Berichten: 105
Lid geworden op: 02 sep 2005 21:58

Re: microsoft bedrag gewonnen helppppppppppp

Ongelezen bericht door verkeersleider »

Gaat toch al meteen een lampje branden als iemand die bij microsoft zou werken een yahoo account heeft?

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: microsoft bedrag gewonnen helppppppppppp

Ongelezen bericht door Guardian72 »

verkeersleider schreef:Gaat toch al meteen een lampje branden als iemand die bij microsoft zou werken een yahoo account heeft?
Nee, helaas.
Vele mensen trappen er nog steeds in.
Men denkt 'hoera, veel geld' en schijnbaar is die gedachte een soort 'knop' waarmee het logisch nadenken (common sense) uitgezet word.

Zolang mensen erin trappen, en zolang mensen op spam reageren, blijft men ook spam sturen...

Gesloten