LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Sponsor-Bingo loterij

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
Almakel
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 jul 2007 15:20

Sponsor-Bingo loterij

Ongelezen bericht door Almakel »

Wie heeft er wat gewonnen bij de opnames van deze show met Lucille Werner in Utrecht en wacht ook nog steeds al sinds begin juni op zijn/haar prijs?

Kennelijk is het erg moeilijk om een gewonnen geldprijs op je rekening nummer te storten maar is het erg makkelijk om het verschuldigde maandbedrag van mijn rekening af te halen. Heb afgelopen zaterdag een brief ontvangen met een aangehechte waardebon om bij de Blokker vanaf 6 augustus mijn prijs op te kunnen halen, maar de geldprijs duurt nog 4 tot 6 weken. Ik vind het ronduit slecht dat je een dikke 9 weken moet wachten op je prijs en een dikke 3 maanden op je geldprijs!!!!

Heeft iemand anders dit ook?

Met vriendelijke groet

Maxime :(

armiva
Berichten: 124
Lid geworden op: 20 sep 2006 16:36

Re: Sponsor-Bingo loterij

Ongelezen bericht door armiva »

Wij zijn 26 mei bij een opname geweest. En prijzen gewonnen.
Er werd ons daar verteld dat wij over 2 weken de prijzen zouden krijgen. Maar na 3 weken nog niets. Ik heb een meil gestuurd en kreeg bericht dat het 5 weken waren i.p.v. 2. Na 6 weken nog niets, weer contact opgenomen.
(Ondertussen had ik al wel een reischeque gekregen.)
Vorige week kreeg ik bonnen, daarmee kan ik de andere prijzen bij Blokker halen, vanaf 6 augustus.
Eindelijk!!

Gesloten