LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Postcodeloterij

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
Marijke77
Berichten: 72
Lid geworden op: 06 aug 2005 16:39

Re: Postcodeloterij

Ongelezen bericht door Marijke77 »

Waarom gooien jullie die rommel niet gewoon weg, er zijn genoeg clubs en scholen die blij zijn met oud papier, alleen dat pasje moet natuurlijk bij het oude vuil. Het is niet alleen de postcode loterij die veel reclame matriaal verstuurd maar ook de lotto, dayzers, sponsor- en de staatsloterij doen dat.

mebo
Berichten: 7
Lid geworden op: 22 aug 2007 14:58

Re: Postcodeloterij

Ongelezen bericht door mebo »

Indien u definitief van de postcodeloterij of alle ongewenste post en of telefoontjes af wil registreer u dan bij www.infofilter.nl en u kunt zelf aangeven van welke ongewenste onderwerpen u verschoond wil blijven.

succes, MEBO

mebo
Berichten: 7
Lid geworden op: 22 aug 2007 14:58

Re: Postcodeloterij

Ongelezen bericht door mebo »

Indien u ongewenste spam krijgt en u wil daar definitief van af installer dan SPAMFIGHTER op uw computer.

www.spamfighter.nl

Succes, MEBO

cobyenwim
Berichten: 3
Lid geworden op: 02 mar 2007 22:08

Re: Postcodeloterij

Ongelezen bericht door cobyenwim »

hallo mensen,

op EEEEEEEEN POSTCODE worden verschillende nummers geplaatst, zoals 1111 AA, 01 t/m 100, dus als jij toevallig postcode 1111 AA03
hebt en de prijs is gevallen op 1111 AA04, dan kun je fluiten naar de prijs. DUS OPZEGGEN DIE HAP. :mrgreen:

snarfvz
Berichten: 43
Lid geworden op: 07 jun 2005 17:55
Locatie: Apeldoorn

Re: Postcodeloterij

Ongelezen bericht door snarfvz »

Ik heb infofilter.nl nu ongeveer 6 maanden, maar de bagger blijft nog steeds komen, van de sponsorloterij en postcodeoplichterij, dus nee infofilter werkt niet, bij mij in ieder geval niet

Marijke77
Berichten: 72
Lid geworden op: 06 aug 2005 16:39

Re: Postcodeloterij

Ongelezen bericht door Marijke77 »

Infofilter werkt in zoverre wel als de bedrijven meewerken, dit is nu nog vrijblijvend maar er is een wet in de maak dat het verplicht wordt dat bedrijven zich hier aan houden.

annytheo
Berichten: 25
Lid geworden op: 09 okt 2006 13:17

Re: Postcodeloterij

Ongelezen bericht door annytheo »

Al jaren speel ik mee in de postcode loterij.
Had nog nooit wat gewonnen tot januari 2008.
Ik woon in een straat met 100 deelnemers.
De prijs viel echter in een straat met 6 deelnemers.
Ik vraag mij af of alle postcode`s een maal kan hebben
of dat de straat met 100 deelnemers ook 100 keer kans hebben.
Is het de postcode te doen om steeds miljoenen uit te keren
er is nog nooit een grote straat met veel deelnemers uitgeloot.
Als de postcode in mijn straat was geallen waren 100 mensen in de
prijzen gevallen nu werd er door 6 gezinnen gedeeld en waren er
meteen 3 miljoenairs.
Ook vind k dat mensen met een klein inkomen ook een kans moeten
hebben op een prijsje,die kunnen geen 9 euro missen
Waarom maakt men niet voor die mensen een inleg van 2,50
of 5 euro net als in de staatsloterij.
Men kan daarvoor ook het prijzenbedrag aanpassen en ik weet zeker
Dat de mensen die 2,50 euro kunnen missen zeker blij zullen zijn
met b.v. een prijs van enkele duizenden guldens.

Spriety
Berichten: 19
Lid geworden op: 08 jan 2007 20:54
Locatie: Maastricht
Contacteer:

Re: Postcodeloterij

Ongelezen bericht door Spriety »

Lotto, PostCode-loterij en Sponsorloterij...
Alle drie maken ze zich schuldig aan wetsovertredingen.
Meermaals is hun verzocht ons op grond van de Privacy-wetgeving en Persoonsregistratie-wetgeving met rust te laten.
Toch blijven we loterij-uitnodigingen en al dan niet misleidende (on)geadresseerde reclame-uitingen ontvangen.
Kunnen we die gasten niet doen stoppen onder dwang???

GGG
Berichten: 193
Lid geworden op: 08 jan 2007 18:11

Re: Postcodeloterij

Ongelezen bericht door GGG »

SP stemmen? Als die aan de macht komen is het echt wel afgelopen met de Postcodeloterij. Maar ja, nog wel met meer 'vrijheden' denk ik.
Ik ben bang dat de Postcodeloterij behoort tot de 'verworvenheden' van onze steeds Angelsaksischere ieder-voor-zich-maatschappij...

johanpietersen12
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 mei 2008 11:17

Re: Postcodeloterij

Ongelezen bericht door johanpietersen12 »

Hierbij wil ik iedereen waarschuwen voor de Postcode Loterij. Ze hebben een geweldige site www.postcodeloterij.nl maar wat er allemaal gebeurt is gewoonweg absurt!

2 maanden geleden is er ineens een bedrag afgeschreven van 14,50 van mijn bankrekeningnummer. Terwijl ik nooit te nimmer iets met loterijen te maken heb gehad of te maken wil hebben! Zomaar 14,50 afgeschreven! En dat ging door en door. Elke twee weken 14,50 afgeschreven tot op heden. Ik heb ze in totaal (alles bijgehouden) 9 keer gebeld, 6 brieven gestuurd en in twee dagen tijd 13 keer gefaxed (het was zover gekomen dat ik gek werd van hun!)

Tot op heden niets ontvangen. Ik heb om bewijzen gevraagd, "Waar staat mijn handtekening? Stuur een kopie" etc. etc. Maar niets. Ze willen gewoonweg wlke 2 weken 14,50 afschrijven en niets doen aan afmeldingen of problemen.

Ik denk dat een grappenmaker mij heeft aangemeld en dus iedereen kan het iedereen gebeuren. Zelfs jullie kunnen iemand aanmelden. Kijk hoe makkelijk ze dat hebben gemaakt! Mijn naam is zelfs fout gespeld.

Dus hierbij Pas Op voor hun. Ze helpen je niet. Ze willen je niet helpen. Brieven, faxen, telefoongesprekken leveren niets op. Ze zeggen JA, maar willen en doen NEE.

Als jullie vragen hebben, email mij gerust. Ben bezig om een website te maken tegen de Postcodeloterij om alle ervaringen met hun te delen. Want dit gebeurt veel vaker dan we denken. Dus nogmaals Pas op met de Postcodeloterij.

Met vriendelijke groet,

Johan Pieters
Utrecht

Marijke77
Berichten: 72
Lid geworden op: 06 aug 2005 16:39

Re: Postcodeloterij

Ongelezen bericht door Marijke77 »

Dit geld kun je meteen storneren, moet wel binnen 30 dagen gebeuren, dat is altijd mogelijk met een automatische afschrijving.

flierefluit
Berichten: 30
Lid geworden op: 14 dec 2005 19:28

Re: Postcodeloterij

Ongelezen bericht door flierefluit »

Nee, hoor storneren lukt echt niet! Loterijen kan je niet laten storneren, hebben een aparte regeling met de banken? Dit maakt het ook zo absurd, je komt niet van de afschrijvingen af! Je bent geen baas meer over je eigen rekening als de postcodeloterij je nummer heeft! Dus beste mensen, loop met een grote boog om deze geldverslindende instantie heen.

gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: Postcodeloterij

Ongelezen bericht door gravedigger »

Selectieve blokkade kan wel!!

snarfvz
Berichten: 43
Lid geworden op: 07 jun 2005 17:55
Locatie: Apeldoorn

Re: Postcodeloterij

Ongelezen bericht door snarfvz »

Volgens mij ben ik nu eindelijk verlost van de spam die door de Postcodeloterij en bank/giroloterij en al die andere oplichtings loterijen wordt verspreid

minniebulong
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 jul 2008 16:28

Re: Postcodeloterij

Ongelezen bericht door minniebulong »

Met je betaalde deelneming krijg je niet makkelijk een prijs of nooit een bericht dat je gewonnen heb van een mooie prijs, maar wel een prijs ver onder je inleg.
Gratis of free lottery krijg je vaak dat je de prijs gewonnen heb of dat je naam geselecteerd voor de prijs is, maar verder hoor je er nooit meer over.
Leidt tot eeuwige dromen dus.


:oops:

marinepik
Berichten: 179
Lid geworden op: 13 dec 2005 18:37

Re: Postcodeloterij

Ongelezen bericht door marinepik »

Bericht ingetrokken
Laatst gewijzigd door marinepik op 30 apr 2009 14:29, 1 keer totaal gewijzigd.

gpsguido
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 feb 2009 10:38

Re: Postcodeloterij

Ongelezen bericht door gpsguido »

ik heb me nu afgemeld voor de geadresseerde mailings, had me nooit aangemeld :? .

de reactie op mijn afmelding is helemaal vreemd:

De melding dat u geen geadresseerde reclame wenst te ontvangen, blijft 3 jaar geldig. Daarna kunt u dit opnieuw aanmelden. Om te voorkomen dat u ongeadresseerde post van ons ontvangt, kunt u het beste een daarvoor bedoelde 'Nee'-sticker op uw brievenbus aanbrengen.

Ik moet mu dus na 3 jaar aanmelden voor afmelding , hmmm .

Volgens mij zou dit andersom moeten werken.

Wil Ooms
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 apr 2009 20:30

Re: Postcodeloterij

Ongelezen bericht door Wil Ooms »

Gewoon alles retour afzender en blijven volhouden :wink:

josje183
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 apr 2009 01:12

Re: Postcodeloterij

Ongelezen bericht door josje183 »

hallo allemaal,

ook ik heb het gevoel een slachtoffer te zijn van de postcode zwendel
na jaaaren van meespelen met 6 loten is de kanjer op mijn "vorige" postcode gevallen! echter heb ik bij mijn verhuizing tel.doorgegeven deze te willen behouden. Nu ik mijn banafschrift goed heb bekeken blijk ik dus met mijn nieuwe postcode te spelen!! ik heb nog wel het een en ander uit hun regelement geprobeerd te halen maar dat schiet ook niet echt op, wil het niet dat het regelement in januari van dit jaar is opgesteld. Heeft iemand hier ervaring mee? eventueel het oude regelement heeft dit enige kans voor een rechter......ze zullen natuurlijk wel aangeven dat ik dit niet kan bewijzen ofzo...dit kan toch zomaar niet of wel?

thanx,

J.

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Postcodeloterij

Ongelezen bericht door TdeHond »

Degene die deelneemt aan de Nationale Postcode Loterij is gebonden aan de bepalingen van dit reglement, zoals dit van tijd tot tijd wordt gewijzigd, telkens in de laatste gewijzigde versie daarvan. Wijzigingen zijn van kracht na de goedkeuring daarvan door de Minister van Justitie. Een exemplaar van dit reglement, in zijn geldende vorm, is te vinden op www.postcodeloterij.nl en op aanvraag kosteloos verkrijgbaar bij de Nationale Postcode Loterij N.V. Het reglement ligt tevens ter inzage bij de Kamer van Koophandel en Fabrieken te Amsterdam.
Artikel 3, Speelwijze

1. De deelnemer aan de Nationale Postcode Loterij geeft op een in dit reglement voorziene wijze aan onder welke postcode hij wenst mee te spelen. Dit is de postcode van het postadres van de deelnemer respectievelijk, zo hij dit duidelijk heeft opgegeven, iedere andere door de deelnemer ingevulde combinatie aanvangend met vier cijfers en gevolgd door twee letters. De opgegeven combinatie dient een bestaande postcode te zijn.
Als u kunt aantonen onder welke postcode u wilde meespelen, heeft u het gelijk aan uw kant.

Gesloten