LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] SuperpostcodeTrekking

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
compie67
Berichten: 13
Lid geworden op: 08 jun 2009 22:31

SuperpostcodeTrekking

Ongelezen bericht door compie67 »

de inhoud van de email.

Geachte heer .............

Hierbij informeren wij u over uw deelname aan de Nationale Postcode Loterij. Er zijn per jaar 14 trekkingen. De 14e trekking, de SuperpostcodeTrekking, komt eraan. Deze trekking, met als hoofdprijs € 1.000.000, is in november. U speelt nog mee met 13 trekkingen. Graag zijn we u van dienst om uw abonnement in één klik compleet te maken.

U hoeft hiervoor géén extra loten te bestellen. Het enige wat u hoeft te doen, is aangeven dat u vanaf nu met uw bestaande lot(en) ook mee wilt spelen met de 14e trekking.

dan moet je op een link klikken als je inderdaad mee wilt spelen


Op de website bevestigt u vervolgens uw deelname aan deze trekking.

Met vriendelijke groet,
Roel Eleveld

Hoofd Afdeling Ledenservice

let op, er staat echt duidelijk in de email GRATIS!!!!!!!!!!!!!!

dan nu de tekst als ik op de link klik.


Maak uw deelname compleet

Op deze pagina kunt u uw deelname compleet maken. Er zijn 14 trekkingen per jaar, en u speelt momenteel nog niet mee met alle trekkingen. De SuperPostcodetrekking is in november, en heeft als hoofdprijs € 1.000.000!

U hoeft zich hiervoor slechts eenmalig aan te melden. Het enige wat u hoeft te doen, is hieronder aangegeven dat u met uw bestaande lot(en) mee wilt spelen. U betaalt voor deze SuperPostcodetrekking hetzelfde bedrag als altijd (€ 8,- of € 9,75 met KanjerpuntenVerdubbelaar).

Rekeningnummer
Vul hier (een van de) rekeningnummer(s) in waarvan maandelijks de inleg wordt afgeschreven.

Postcode



Ja, ik speel mee met de 14e trekking. Ik hoef hiervoor geen extra loten te nemen en speel mee voor € 8,- of € 9,75 met KanjerpuntenVerdubbelaar.


Dit is toch ook oplichting, of ben ik nu gek

weer extra betalen!!!!

laten we eens met z'n allen hier op reageren door een mail/brief te sturen naar dit adres
Nationale Postcode Loterij
Postbus 75025
1070 AA AMSTERDAM
telefoonnummer 020 6732446
faxnummer 020 5737555
e-mail [email protected]
internet http://www.postcodeloterij.nl

met de tekst stop de oplichting

heb even de spelregelmenten erbij gezocht, en wat zie ik

Naast de maandelijkse trekkingen van de Nationale Postcode Loterij vindt eenmaal per jaar een extra trekking plaats. Vanaf de maandelijkse trekking van januari 2009 organiseert de Nationale Postcode Loterij 14 trekkingen per jaar, een ieder die vanaf die speelronde een nieuw lot aanschaft, speelt met dit lot naast de maandelijkse trekkingen automatisch mee met de twee extra trekkingen per jaar.

had ik dit niet eerder moeten weten??

we zitten nu in Oktober, lijkt me wel wie is er nu fout?


Eric

purly
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 okt 2009 10:09

Re: SuperpostcodeTrekking

Ongelezen bericht door purly »

Hallo Eric,
Ook ik kreeg deze E-mail en dacht o deze is gratis, maar nee dus weer die verdomde misleiding. Word tijd dat ze dit soort advertentie"s stoppen.
Nel

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: SuperpostcodeTrekking

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Beste Roel,

Ik zie in je eerste bericht (waar je de oorspronkelijke mail weergeeft) nergens staan dat dit gratis is. Er staat: je hoeft geen EXTRA loten te kopen.

Toegegeven, het is en blijft misleiding, omdat mensen denken dat daarmee bedoeld wordt dat je voortaan per maand in plaats van met 1 lot, met meerdere loten mee speelt. DAT staat er dus niet, ze willen alleen dat je in plaats van 13 keer, 14 keer die 9,75 ophoest. Is wel meer geld, maar ze hebben het in de eerste mail nergens over GRATIS. Tenzij je niet de hele tekst van de email hier hebt weergegeven.


Beste Eric,


Met je aanmelding wordt ervan uitgegaan dat je de algemene voorwaarden hebt gelezen. Dat een deelnemer die lang niet altijd leest, is niet de verantwoording van de Postcodeloterij. Let wel, ik ben van mening dat het allemaal duidelijker en doorzichtiger moet, maar voor zover ik weet, staan de voorwaarden vermeld in de correspondentie die je van ze krijgt. Weliswaar versluierd, en bepaald niet altijd goed zichtbaar, maar ze worden je meegedeeld. Dat een deelnemer ze niet of niet goed leest, is zuur, maar zoals gezegd: eigen verantwoordelijkheid.

compie67
Berichten: 13
Lid geworden op: 08 jun 2009 22:31

Re: SuperpostcodeTrekking

Ongelezen bericht door compie67 »

Hoi, bedankt voor je reactie.

zoals je zelf kunt lezen staat in het eerste mailtje niet de strekking gratis, maar dit; U hoeft hiervoor géén extra loten te bestellen. Het enige wat u hoeft te doen, is aangeven dat u vanaf nu met uw bestaande lot(en) ook mee wilt spelen met de 14e trekking.
er staat niet dat ik wel even extra moet betalen.
kan er niets meer of minder van maken.

pas na klikken op de link krijg je andere info en moet je wel dokken.

dus wie zijn verantwoording is het nu.

maar goed ik ben een bewaar junk en lees inderdaad goed.

zie hier een mail ontvangen in december 2008, ik had een kerstlot geactiveerd.


Hartelijk dank voor het activeren van uw kerstlot via http://www.kerstlot.nl. U heeft aangegeven mee te willen spelen met de KanjerpuntenVerdubbelaar.

De PostcodeKanjer van 27,9 miljoen euro
Met uw kerstlot speelt u een maand gratis mee. U maakt kans op de PostcodeKanjer van 27,9 miljoen euro! En op de honderdduizenden andere prijzen, zoals de wekelijkse Straatprijs van 12.500 euro per lot en een BMW en de Groene PostcodePrijs van 2.500 euro.

Persoonlijk bewijs van deelname
Vanaf januari 2009 speelt u betaald mee met de Postcode Loterij. Er zijn 13 trekkingen per jaar. U kunt uw lot op elk moment stopzetten. Uw rekeningafschrift is uw persoonlijke bewijs van deelname. Heeft u nog vragen? Ga dan naar http://www.postcodeloterij.nl/vragen voor antwoord op vaak gestelde vragen.

U steunt nu 57 goededoelenorganisaties
Met uw deelname steunt u 57 goededoelenorganisaties die zich inzetten voor mens en natuur. Ook namens hen, wens ik u veel succes toe in de Nationale Postcode Loterij.

Met vriendelijke groet,

Boudewijn Poelmann
Voorzitter Nationale Postcode Loterij


En kijk daar,vermelding van 13!!!! trekkingen.

heb alles nog eens na gezocht maar ik heb hier na echt niks ontvangen waar in staat let de voorwaarden zijn veranderd.


dus.....

Gesloten