LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bankgiroloterij: gratis meespelen is maandelijks afschrijven

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
jaboone
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 dec 2009 09:54

Bankgiroloterij: gratis meespelen is maandelijks afschrijven

Ongelezen bericht door jaboone »

Mijn moeder van 72 werd enkele maanden geleden gebeld door de bankgiroloterij. Ze kon een maand lang gratis meespelen met de bankgiroloterij. Hoewel mijn moeder haar hele leven nog nooit aan een loterij heeft meegedaan, heeft ze blijkbaar tijdens dat gesprek ergens ja gezegd tegen dat gratis meespelen. Ze moest ook haar bankrekeningnummer opgeven. Dat vond ze verdacht maar toen werd aangegeven dat dat alleen nodig was om bedragen op te storten maar absoluut niet om bedragen af te schrijven. Kort geleden ontdekte we dat ze automatisch meespeelt in de bankgiroloterij en elke maand 16 Euro wordt afgeschreven.

wvaessen
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 mar 2010 11:49

Re: Bankgiroloterij: gratis meespelen is maandelijks afschrijven

Ongelezen bericht door wvaessen »

precies hetzelfde gebeurde bij mijn moeder van 85! Ik heb vandaag met ze gebeld, en de ledenservice gaf aan dat mijn moeder in een telefoongesprek had toegezegd om een maand gratis mee te spelen en dat er daarna maandelijks 16 Euro zou worden afgeboekt (hetgeen inmiddels al 16,50 is!). Van dit laatste weet mijn moeder echter niets. En telefonisch stoppen kan natuurlijk niet. Nu moet er weer een brief geschreven worden met handtekening van mijn moeder om het hele zaakje stil te leggen....!

Het wordt tijd dat jullie eens kijken naar de acquisitiepraktijken van de BankGiro Loterij!

Groet, Wim

HenkvanPutten
Berichten: 66
Lid geworden op: 10 jun 2008 14:46

Re: Bankgiroloterij: gratis meespelen is maandelijks afschrijven

Ongelezen bericht door HenkvanPutten »

De bankgiro en de postcodeloterij zijn nogal aan elkaar gewaagd als het om acquisitie. Ze zitten in hetzelfde pand en kijken de kunst van elkaar af.

Weet iemand hoe dit zit?
- spelen alleen deelnemende bankrekeningnummers mee?
En zo nee:
- spelen dan alle bestaande bankrekeningnummers mee of ook nog eens niet bestaande (gegenereerde) nummers?

In het eerste geval is de winstkans al niet groot, in het laatste geval de winkans miniem, 0,000001% o.i.d.

Jan1
Berichten: 772
Lid geworden op: 15 nov 2003 19:16

Re: Bankgiroloterij: gratis meespelen is maandelijks afschrijven

Ongelezen bericht door Jan1 »

De bankgiro loterij is een goede doelen loterij, als je voor winst gaat, dan is er wel een andere loterij die meer winstkansen biedt.

HenkvanPutten
Berichten: 66
Lid geworden op: 10 jun 2008 14:46

Re: Bankgiroloterij: gratis meespelen is maandelijks afschrijven

Ongelezen bericht door HenkvanPutten »

Ik ga niet voor winst, speel ook niet mee, ook niet met de Staatsloterij of Lotto. Ik ben er alleen in geïnteresseerd hoe volledig / eerlijk de voorlichting is.

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Bankgiroloterij: gratis meespelen is maandelijks afschrijven

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Niet! En het is grote boevenbende ,postcode,vrienden en nog eentje? Die vallen allemaal onder dezelfde groep..dus allemaal 1 pot nat.

In dec was erop tv een berekening dat je met een kraslot nog meer kans hebt...
Maar hey..he steunt de goede doelen :lol: dat zeggen de mensen altijd als ze winnen op tv ,ja ik doe mee voor de doeleb te steunen RIGHT...

HenkvanPutten
Berichten: 66
Lid geworden op: 10 jun 2008 14:46

Re: Bankgiroloterij: gratis meespelen is maandelijks afschrijven

Ongelezen bericht door HenkvanPutten »

Goede doelen kun je beter rechtstreeks steunen, dat gaat voor hen ook harder en is aftrekbaar. Wel kijk ik tegenwoordig hier: http://www.vfi.nl/cms/showpage.aspx?id=3234,
Directies met salarissen boven de 90K hoeven mij geen acceptgiro meer te sturen: die zal onmiddellijk verscheurd in de prullenbak belanden.

Gesloten