LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bedel nieuwsbrief van "Loterijverlies

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
ishaak.ataoellah
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jun 2010 18:34

Bedel nieuwsbrief van "Loterijverlies

Ongelezen bericht door ishaak.ataoellah »

Hallo iedereen die deel neemt aan het "Loterijverlies proces",

Ik kreeg vandaag een E-mail/nieuwsbrief van "Loterijverlies", waarin wij op de hoogte gebracht worden van de stand van zaken.
Tevens word ons gevraagd om een extra (vrijwllige) donatie van € 10,00 per deelnemer.
Ik weet niet hoe jullie hierover denken? Maar ik vind dit echt belachelijk voor woorden. Bij het advocatenkantoor Morand hebben zich 23.000 mensen aangemeld voor deelname aan het proces die elk minimaal € 25,00 hebben betaald.
Dit houdt in, dat men minimaal € 575.000,00 heeft ontvangen.
Ik kan niet geloven dat Morand inmiddels een half miljoen euro aan kosten heeft gemaakt. Dat bestaat nooit
Bovenop deze half miljoen euro maakt Morand ook nog aanspraak op 15% van de (mogelijk) uit te keren vergoeding van de Staatsloterij (No cure no pay).
Marond gaat steeds meer lijken op één van alle graaier die momenteel rijk proberen te worden door burgers geld uit de zakken te kloppen.

Ik vind dat Tros Radar nu in deze moet gaan ingrijpen en Morand tot de orde moet roepen.

Wat vinden jullie hiervan?

gerland
Berichten: 772
Lid geworden op: 29 nov 2005 17:57

Re: Bedel nieuwsbrief van "Loterijverlies

Ongelezen bericht door gerland »

Wat vinden jullie hiervan?
Mensen die vatbaar zijn voor kletspraat als "loterijverlies" en zich daarom aanmelden voor rechtszaken selecteren zichzelf als uitstekende doelgroep voor uitgekookte juristen.
Geen medelijden mee.

Abarth
Berichten: 125
Lid geworden op: 24 jan 2008 19:33

Re: Bedel nieuwsbrief van "Loterijverlies

Ongelezen bericht door Abarth »

Ik denk er hard over om stichting loterij-verlies-verlies in het leven te roepen :D

Heinrich.Hannover
Berichten: 42
Lid geworden op: 07 mei 2010 00:32

Re: Bedel nieuwsbrief van "Loterijverlies

Ongelezen bericht door Heinrich.Hannover »

Daarvan heeft hij vast al een leuk verblijf gekocht en een mooie auto.

Ad Verkaad
Berichten: 642
Lid geworden op: 23 jan 2009 14:09
Locatie: 51.926316, 4.450772

Re: Bedel nieuwsbrief van "Loterijverlies

Ongelezen bericht door Ad Verkaad »

ishaak.ataoellah schreef:Wat vinden jullie hiervan?
Tja, de Porsche van de directie moet ergens van worden betaald hè. Voor het overige sluit ik aan bij wat gerland zei.

Jan1
Berichten: 772
Lid geworden op: 15 nov 2003 19:16

Re: Bedel nieuwsbrief van "Loterijverlies

Ongelezen bericht door Jan1 »

Er zullen altijd weer mensen (die je geen sukkels mag noemen) intrappen. Dat hele loterijverlies is een kansloze actie. Trouwens evenals wisselverlies.

vervelend
Berichten: 143
Lid geworden op: 03 mar 2004 23:14

Re: Bedel nieuwsbrief van "Loterijverlies

Ongelezen bericht door vervelend »

Wie was er kansloos???

Jefdus
Berichten: 927
Lid geworden op: 08 sep 2011 12:00

Re: Bedel nieuwsbrief van "Loterijverlies

Ongelezen bericht door Jefdus »

Vooralsnog iedereen die er aan meedeed. Er is nu alleen nog maar een uitspraak dat ze misleidend bezig zijn geweest. Of dit uiteindelijk resulteert in een schadevergoeding (en hoe groot die dan is) is nog maar de vraag.

kokka
Berichten: 3579
Lid geworden op: 30 mei 2012 10:32

Re: Bedel nieuwsbrief van "Loterijverlies

Ongelezen bericht door kokka »

je moet toch wel toegeven dat al die "verlies" stichtingen het mooi doen. er kan geen probleem meer zijn in nederland of er wordt wel een 'verlies' stichting opgericht. voor grote bedragen zoals die woekerpolis-affaire is dit natuurlijk best goed, maar voor dit soort flauwekul gaat het alleen maar om de zakken van de advocaten te vullen.

Jan1
Berichten: 772
Lid geworden op: 15 nov 2003 19:16

Re: Bedel nieuwsbrief van "Loterijverlies

Ongelezen bericht door Jan1 »

vervelend schreef:Wie was er kansloos???

De mensen die denken dat er wat te halen valt bij de staatsloterij, omdat niet verkochte loten niet deelnamen. Of heb je dat nou nog niet door.

vervelend
Berichten: 143
Lid geworden op: 03 mar 2004 23:14

Re: Bedel nieuwsbrief van "Loterijverlies

Ongelezen bericht door vervelend »

Ik had dat allang door dat dit misleidend was.

Het levert mij in ieder geval 2500 euri op. Ze gaan niet in hoger beroep dus dat zegt genoeg.

GGG
Berichten: 193
Lid geworden op: 08 jan 2007 18:11

Re: Bedel nieuwsbrief van "Loterijverlies

Ongelezen bericht door GGG »

Leg eens uit hoe het jou 2500 euro oplevert?

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Bedel nieuwsbrief van "Loterijverlies

Ongelezen bericht door crazyme »

vervelend schreef: Het levert mij in ieder geval 2500 euri op. Ze gaan niet in hoger beroep dus dat zegt genoeg.
Euri... Je bedoelt Euro.

Zou jij in hoger beroep gaan wanneer het je heel veel geld zou kunnen schelen ?

Waarom zij dan niet ?

vervelend
Berichten: 143
Lid geworden op: 03 mar 2004 23:14

Re: Bedel nieuwsbrief van "Loterijverlies

Ongelezen bericht door vervelend »

euri=hyperverificatie dus bruikbaar

Waarom zij niet in beroep gaan moet je hen vragen.

4 loten vanaf 1990 per lot 10 euri=480 euri per jaar x 7 jaar -/- 20% voor loterijverlies.

Duidelijk genoeg zo??

ruud_a
Berichten: 3187
Lid geworden op: 16 nov 2007 10:00

Re: Bedel nieuwsbrief van "Loterijverlies

Ongelezen bericht door ruud_a »

Abarth schreef:Ik denk er hard over om stichting loterij-verlies-verlies in het leven te roepen :D
dan moet u in die 3 jaar toch wel erg rijk geworden zijn, want bijna iedereen verliest in de loterij

ruud_a
Berichten: 3187
Lid geworden op: 16 nov 2007 10:00

Re: Bedel nieuwsbrief van "Loterijverlies

Ongelezen bericht door ruud_a »

vervelend schreef:euri=hyperverificatie dus bruikbaar

Waarom zij niet in beroep gaan moet je hen vragen.

4 loten vanaf 1990 per lot 10 euri=480 euri per jaar x 7 jaar -/- 20% voor loterijverlies.

Duidelijk genoeg zo??
als er al wat terugkomt is het maar een klein percentage van de prijs van dat lot
en waarschijnlijk moet daar eerst weer een proces voor worden gevoerd, dus eerst nog even bijbetalen
en nog eens 15% van de mogelijke vergoeding afdragen

Jan1
Berichten: 772
Lid geworden op: 15 nov 2003 19:16

Re: Bedel nieuwsbrief van "Loterijverlies

Ongelezen bericht door Jan1 »

vervelend schreef:Ik had dat allang door dat dit misleidend was.

Het levert mij in ieder geval 2500 euri op. Ze gaan niet in hoger beroep dus dat zegt genoeg.


Droom maar lekker verder.

16again
Berichten: 16103
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Bedel nieuwsbrief van "Loterijverlies

Ongelezen bericht door 16again »

vervelend schreef:Ik had dat allang door dat dit misleidend was.

Het levert mij in ieder geval 2500 euri op. Ze gaan niet in hoger beroep dus dat zegt genoeg.
Zonder dat beroep staat alleen vast dat reclame misleidend was.
Dit is niet direct aanleiding tot gehele terugbetaling van betaalde loten, daar is echt volgende uitspraak voor nodig.

Wat is er mis mee om niet verkochte loten te laten meedoen in de loting? Misschien is dat wel juist eerlijk!
Als er dan extra loten verkocht worden , maken die evenveel kans op een prijs. Anders zou de kans op een prijs juist dalen als er meer loten verkocht worden.

Zolang er niet grootschalig gesjoemeld is, en bijvoorbeeld 50..60% van de inleg als prijs is uitbetaald, zal er weinig kans zijn op enige terugbetaling.

Loterijverlies doet juichend over behaalde overwinnig, wat ik mij afvraag:
Waarom is alleen rechtzaak begonnen over misleiding, en waarom is er niet direct voor schadevergoeding gegaan.
Wellicht gaat het niet om die schadevergoeding, maar om de contributie om rechtzaken te voeren...

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Bedel nieuwsbrief van "Loterijverlies

Ongelezen bericht door crazyme »

vervelend schreef:euri=hyperverificatie dus bruikbaar

Waarom zij niet in beroep gaan moet je hen vragen.

4 loten vanaf 1990 per lot 10 euri=480 euri per jaar x 7 jaar -/- 20% voor loterijverlies.

Duidelijk genoeg zo??
Ik kan je wel vertellen waarom ze niet in hoger beroep gaan aangezien je dat, door alle eurO tekens in je ogen, niet lukt.

Ze gaan niet in beroep omdat die uitspraak ze geen euro gaat kosten. Een hoger beroep zou alleen juridische kosten met zich meebrengen.

ruitenheer
Berichten: 431
Lid geworden op: 19 jun 2005 13:37

Re: Bedel nieuwsbrief van "Loterijverlies

Ongelezen bericht door ruitenheer »

vervelend schreef:Waarom zij niet in beroep gaan moet je hen vragen.
Het laatste bericht is dat de Staatsloterij de uitspraak bestudeert. Ze hebben vast nog wel tijd voor de termijn voor cassatie is verstreken.
vervelend schreef: 4 loten vanaf 1990 per lot 10 euri=480 euri per jaar x 7 jaar -/- 20% voor loterijverlies.
Duidelijk genoeg zo??
Dat is niet je schade, dat is het bedrag dat je hebt besteed aan loten. Stel dat een rechter uiteindelijk besluit dat de winstkans 10% te hoog is weergegeven (wat me hoog lijkt), dan zou de schade hooguit €250 bedragen.

Gesloten