Lotisico B.V.

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
Manmila3
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 apr 2018 11:36

Re: Lotisico B.V.

Ongelezen bericht door Manmila3 »

Goed om te lezen dat er stappen gezet zijn. Nu afwachten wanneer er formeel een gang naar de rechter gedaan kan worden.

Het is wel al lang geleden dat ik een nieuwsbrief o.i.d. per e-mail ontvangen heb. Kan dat kloppen?

Hieta
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 jul 2020 10:28

Re: Lotisico B.V.

Ongelezen bericht door Hieta »

Ik heb vorige week een mail gestuurd om mij met 9 polissen aan te melden, maar ik heb daar (nog) geen bevestiging van ontvangen. Krijg ik die alsnog? Mijn vader van 92 zou graag nog meemaken dat het goed komt met zijn polissen.

i.j.dejong
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 jul 2020 11:55

Re: Lotisico B.V.

Ongelezen bericht door i.j.dejong »

Deze week kwam ik een polis van Lotisico tegen (uitgegeven in 1934) die mijn man in 2002 geërfd heeft van zijn oom. Ik was de polis al lang vergeten, er is sinds 2002 nooit een prijs op uitgekeerd. Benieuwd naar wat deze polis/loterij inhield, kwam ik op de website van Radar terecht en las met verbazing het verhaal van de afgelopen jaren. Ik hoor graag wat ik kan doen om me evt. nog aan te melden?

Lady1234
Berichten: 26922
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Lotisico B.V.

Ongelezen bericht door Lady1234 »

@i.j.de jong
Lady1234 schreef:
17 jan 2020 21:16
Lady1234 schreef:
03 dec 2019 12:02
U kunt zich op deze manier aanmelden.

@i.j. De jong


meld je aan via lotisico at gmail punt com. “

Hieta
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 jul 2020 10:28

Re: Lotisico B.V.

Ongelezen bericht door Hieta »

Als je je hebt aangemeld bij [email protected], wanneer hoor je dan iets?

S.goedhart1
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 jan 2021 09:15

Re: Lotisico B.V.

Ongelezen bericht door S.goedhart1 »

Goedemorgen,

Ook ik heb lotisco uit een erfenis ontvangen waar nog 4500 euro op staat. Ik weet eigenlijk niet zo goed hoe ik dit geld kan terugkrijgen. Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen

Moneyman
Berichten: 29872
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Lotisico B.V.

Ongelezen bericht door Moneyman »

Er is hier iets heel geks aan de hand.

Ik zit even door dit topic heen te scrollen (omdat het mij gek leek dat Redhead55 zo lang niet zou reageren), en tot mijn stomme verbazing zijn alle berichten van redhead55 verdwenen. Terwijl dit topic echt om zijn actie draait.

Ik heb geprobeerd een pb te sturen naar redhead55, en dat kan gewoon. Het account bestaat dus nog wel. Vervolgens kwam ik dit bericht tegen in een totaal ander topic:
AlbertScheenloop schreef:
13 feb 2021 18:50
En soms, heel soms, werken spamfilters heel erg goed! Misschien wel TE goed!
Zo is mijn huidige provider Delta en was dat voorheen Caiway. (Zelfde moeder)

Ik dacht dus netjes mijn email adres in mijn profiel aan te passen van @caiway.nl in @ delta.nl.
Vervolgens account inactief. Geen (her) activatie link. Wat ik ook probeerde. Contact met forumbeheer.
Account verwijderen en opnieuw registreren was de oplossing. Niet dus. Account dat 12 jaar actief was
(redhead55 sinds 2008) weg!
Na een week opnieuw registreren met zelfde gebruikersnaam. GEEN link om te activeren.
Vervolgens via Google account aangemeld en binnen 20 seconden activatielink!
Dus daar waar de een een toename constateert van spam worden anderen geconfronteerd met zulke
sterke afstellingen dat je zelfs hier je account kunt verliezen!
Blijkbaar is dus het account van redhead55 gedeactiveerd. Maar... blijkbaar zijn óók al zijn berichten verdwenen :shock:

Ik heb ook een pb naar Albert Scheenloop en een email naar het Lotisico-mailadres gestuurd, hopelijk reageert hij. Daarnaast vraag ik de mods of zij er hun licht over kunnen laten schijnen.

Zou zonde zijn als een zo waardevol en interessant topic ineens verdwijnt!

Radar
Site Admin
Berichten: 5505
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Lotisico B.V.

Ongelezen bericht door Radar »

We zijn het aan het bekijken!

S.goedhart1
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 jan 2021 09:15

Re: Lotisico B.V.

Ongelezen bericht door S.goedhart1 »

Ik heb mezelf aangemeld bij het emailadres maar heb niets meer vernomen. Is er nog actie op dit topic. Ik zou graag willen weten wat ik kan doen

Belinda1
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 apr 2021 14:40

Re: Lotisico B.V.

Ongelezen bericht door Belinda1 »

Ik heb 4 loten van mijn moeder gehad heb nog voor t laatst contact gehad met lotisico. Moet ik me nu bij jullie aanmelden met de 4 loten

Moneyman
Berichten: 29872
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Lotisico B.V.

Ongelezen bericht door Moneyman »

Radar schreef:
26 mar 2021 13:51
We zijn het aan het bekijken!
En, wat was de uitkomst?

juliomariner
Berichten: 4782
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Lotisico B.V.

Ongelezen bericht door juliomariner »

Ze zijn het nog aan het bekijken ,-)

J. Deltoer
Berichten: 3052
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Lotisico B.V.

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Het zou mooi zijn als hier uitsluitsel over kwam.

Hansp17
Berichten: 14
Lid geworden op: 21 dec 2017 10:59

Re: Lotisico B.V.

Ongelezen bericht door Hansp17 »

Goede morgen allemaal,
Nu zijn wij hier al bijna 4 jaar mee bezig, ik zie hier nog geen vorderingen en hoe lang gaat het nog duren voor dat wij te horen krijgen wat er nu allemaal gaat gebeuren, ik hoop dat wij snel wat horen van Radar.

Met vriendelijke groet

Hans Pos

J. Deltoer
Berichten: 3052
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Lotisico B.V.

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Gast schreef:
09 jul 2003 10:38
Hoe gaat dit verhaal verder, heeft u er nog iets mee gedaan
Beste Gast, ik adviseer u een deurwaarder in te schakelen.

Hansp17
Berichten: 14
Lid geworden op: 21 dec 2017 10:59

Re: Lotisico B.V.

Ongelezen bericht door Hansp17 »

Er gebeurt helemaal niets meer, ik denk dat het ten einde loopt, de man die er met het geld er vandoor is gegaan komt er dus gewoon mee weg en heeft miljoenen op de bank, zo jammer dat het hier stopt, wij horen ook helemaal niets meer. Zo jammer.

WRaymond
Berichten: 14
Lid geworden op: 22 jan 2018 15:08

Re: Lotisico B.V.

Ongelezen bericht door WRaymond »

Inderdaad er gebeurt niets meer in dit topic.
Waar zijn alle berichten gebleven van Redhead 55
Koos heeft zich op buitengewone wijze ingezet op dit onderwerp.
Iedereen die al langer hiermee te maken hebben kan dit bevestigen.
Heel jammer dat veel mensen nu de dupe zijn geworden.
Ook is er geen gevolg gegeven aan de oproep aan Radar, alleen een simpele verklaring "we zijn het aan het uitzoeken"
Radar redactie blijft uitzoeken maar aktie wordt niet ondernomen.
Zal dus waarschijnlijk wel einde verhaal zijn.
Heel jammer . . . .

Albert1955
Berichten: 132
Lid geworden op: 04 apr 2021 19:09

Re: Lotisico B.V.

Ongelezen bericht door Albert1955 »

Ik wil graag wat duidelijkheid verschaffen in dit topic. En niet alleen om mijn eigen reputatie te "herstellen". Ik ben sinds 2008 op dit forum actief onder de naam "redhead55". Redhead verwees in dit geval naar de kleur van mijn haar (ja ik ben een echte "rooie" hoewel ze nu langzamerhand wel grijs geworden zijn) en 55 verwees naar mijn geboortejaar. Ik ben dus van een "oude" generatie (inmiddels 66 jaar) die forums als dit nog serieus nemen als manier van communiceren en uitwisselen van standpunten (ongeacht of je het wel of niet eens bent met elkaar)

Ik kwam hier destijds terecht nav DSB. Samen met Piet Koremans heb ik (samen met andere partijen) destijds gestreden voor een compensatieregeling voor de gedupeerden. Die is er uiteindelijk ook gekomen en heeft, uiteindelijk, zo'n 324 miljoen euro gekost. Ik bedoel, we praten niet over kattepis. Als PAL zijnde was Piet destijds betrokken bij de hele aandelenlease affaire (Aegon/Dexia) en daar kwam DSB (met Hollands Welvaren) nog eens overheen. Zo raakten wij als PAL betrokken bij de onderhandelingen over de compensatieregeling. Uiteindelijk zijn de curatoren er afgelopen december in geslaagd om het faillissement af te ronden en zelfs nog een surplus over te houden dat gebruikt kan worden om rentevorderingen (deels) af te wikkelen.
Kortom, een groot compliment aan de curatoren want dit is in de recente historie nog maar weinig vertoond.

Helaas is er op enig moment, om niet meer te achterhalen redenen, een ban op mijn nick gekomen. Na overleg met de redactie kon ik mijn nick wel weer opnieuw registreren, maar de activatiemail bleef uit. Ik heb vervolgens geprobeerd mij onder verschillende andere nicks te registeren maar telkens ontbrak de activatiemail. Uiteindelijk heb ik de app gedownload en me geregistreerd via FB en dat bleek wel te werken. Maw: "redhead55" en "Albert1955" zijn dus een en dezelfde, alleen is nu mijn werkelijke (voor)naam bekend. IK heb daar op zich geen probleem mee, maar voor anderen geldt dat wellicht wel. Misschien dat moderatie daar toch eens naar moet kijken.

In volgende post zal ik ingaan op de laatste ontwikkelingen in deze zaak

Lady1234
Berichten: 26922
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Lotisico B.V.

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Fijn dat u terug bent voor de gedupeerden.

Moneyman
Berichten: 29872
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Lotisico B.V.

Ongelezen bericht door Moneyman »

Albert1955 schreef:
03 jan 2022 23:21
Helaas is er op enig moment, om niet meer te achterhalen redenen, een ban op mijn nick gekomen. Na overleg met de redactie kon ik mijn nick wel weer opnieuw registreren, maar de activatiemail bleef uit. Ik heb vervolgens geprobeerd mij onder verschillende andere nicks te registeren maar telkens ontbrak de activatiemail. Uiteindelijk heb ik de app gedownload en me geregistreerd via FB en dat bleek wel te werken. Maw: "redhead55" en "Albert1955" zijn dus een en dezelfde, alleen is nu mijn werkelijke (voor)naam bekend. IK heb daar op zich geen probleem mee, maar voor anderen geldt dat wellicht wel. Misschien dat moderatie daar toch eens naar moet kijken.
Hé Albert, welkom terug! Zoals je ziet werd je gemist ;)

Al je oude bijdragen onder "redhead55" zijn helaas niet meer terug te halen, vrees ik. Maar goed, jij ben er weer, en mogelijk helpen updates van jouw kant het topic weer op gang.

Het is je in februari/ maart vorig jaar wel gelukt om met dit account te reageren. Is die nu ook niet meer actief?

Plaats reactie