LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ipad VriendenLoterij misleiding/oplichting

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
daan11
Berichten: 23
Lid geworden op: 10 aug 2006 10:52

Re: Ipad VriendenLoterij misleiding/oplichting

Ongelezen bericht door daan11 »

Heeft er toevallig iemand een kopie van die quit claim die is getekend voor 14 februari?

MR Mayistic
Berichten: 15
Lid geworden op: 23 feb 2011 10:09

Re: Ipad VriendenLoterij misleiding/oplichting

Ongelezen bericht door MR Mayistic »

Dit heeft mijn Vriendin geschreven richting de vriendenloterij!

geachte secetariaat;

Wij, mijn man en ik, waren als vriend uitgenodigd de bewuste 14 de februari 2011. En gingen hoopvol naar de studio.
Ook wij zitten met smart te wachten op die beloofde I pad. U blijft ons wel belagen met berichtjes dat wij een laatste kans hebben voor een plaats bij de finale, en ook hierbij staat weer de I pad genoemd, maar uw belofte nakomen ho maar. Ook wij hebben een extra lot geactiveerd en later nog eens 2 omdat, door de mails die u ons stuurde, het net leek alsof het niet geactiveerd was. Ik ben bang dat deze actie u behoorlijk wat leden gaat kosten. Ook wij zullen wat loten intrekken en mogelijk allen. Want voor dat geld kunnen we wel iets anders doen zonder dat we opgelicht of bedonderd worden. Die diner bon is erg leuk hoor. Maar voor 50 euro eet je net een voorafje bij het bewuste restaurant. En dan komen daar ook nog eens de reiskosten bij...

Wat mij ook erg verbaasde is dat er met uitkomsten van vragen is gerommeld en dat de vrienden van de persoon die gebeld werd al juichten en voordat de man besefte dat er een telefoon afging. Ik zat schuin boven deze dames. Vanaf die afstand kon je wel horen uit welke hoek het gerinkel kwam maar echt niet onder welke stoel de telefoon ging. Erg vreemd allemaal mij bekruimd een vreemd vermoede dat er behoorlijk gerommeld is met dit spel. Ook werden voor de opnamen mensen opgeroepen die zich even moesten melden bij de service balie. De meeste van die mensen zaten iets later als vrienden in de kuipjes.
Heel vreemd voor de oplettende bezoekers aan de studio. Mogelijk dat dit toch beter belicht moet worden.
Eerlijkheid duurt het langst..

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Ipad VriendenLoterij misleiding/oplichting

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Toevallig heb gik gisteren radar even op uitzending gemist terug zitten kijken en hoorde ik over die tel dat over die i-pad...
er werd niet eens door hertsenberg flink gereageerd meer van oh en nu 600 mensen die niks kregen zoiets.....

NEE ZE MOETEN ER EEN ITEM VAN MAKEN dat iedereen bedonderd wordt en gestalkt ,2x pw...met allerlei brieven van allerlei loterijen en hun verwant.
wat kost dat wel niet?en trouwens het is een corrupt zooitje daar en dat mag blijkbaar dus van radar allemaal wel?ze geven er niet echt aandacht aan

mensen die naar de studio gingen..desnoods je rechtsbijstand erop want volgens mij zijn ze verplicht je een ipad te geven,of stonden er kleine letters?zijn ze ook erg goed in..
voor je het weet zit je aan 10 loten vast...de.... :evil: :evil:

p.hitzert
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 feb 2011 12:23

Re: Ipad VriendenLoterij misleiding/oplichting

Ongelezen bericht door p.hitzert »

In juli 2010 gebeld door Sponsorloterij (nu Vriendenloterij) voor gratis deelname met 2 loten in augustus 2010, op basis van Postcodeloterij. Opzeggen moest voor 1 september als ik niet meer mee wilde doen. Aldus op 10 aug alvast opgezegd, doch op 21 aug wel E 16,40 afgeschreven van mijn rekening. Telefonisch werd 5 sept medegedeeld dat op 24 aug mijn opzegging binnen was gekomen en geaccepteerd en dat iedere 21e van de maand de inleg voor de volgende maand automatisch wordt geincasseerd. Men kon het bedrag niet terugboeken, ik moest eerst schriftelijk hiertoe een verzoek indienen!...Dit aldus gedaan begin oktober. Vandaag 25 februari 2011 (!) reaktie gekregen: geen geld terug, want mijn brief kwam binnen nadat de trekkingsuitslagen van sept 2010 bekend waren gemaakt. Gebeld met klantenservice. Zolang het geld daar bij hen is, doe je gewoon mee met de trekkingen. Ik had dus eerder om mijn eigen geld moeten vragen en de bevestigde opzegging had daarop geen invloed. Ook al werd dit op 5 sept niet aan mij verteld door de klantenservice. Ik kan nu gaan corresponderen met de financiele administratie om E 16,=, maar ze gaf me weining kans, want zo waren hun regels. Ze kon zich voorstellen dat ik me besodemieterd voelde, maar naar mijn geld kan ik fluiten volgens de "Vrienden"-loterij. Denk niet dat ik ooit nog op deze wijze meedoe aan enig goed doel.

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Ipad VriendenLoterij misleiding/oplichting

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

en dan noemen ze zich een goed doel...ik noem het corruptie

Ericman
Berichten: 73
Lid geworden op: 20 sep 2010 13:42

Re: Ipad VriendenLoterij misleiding/oplichting

Ongelezen bericht door Ericman »

@p.hitzert
Begrijp ik het goed? Je zegt ruim op tijd op volgens hun voorwaarden, maar de loterij schrijft toch geld van je rekening af. Dat geld is dus door de loterij "gestolen", want door het op tijd opzeggen heb je expliciet geen toestemming tot afschrijven gegeven. Vervolgens gebruikt de loterij dat "gestolen" geld voor een trekking en daarom heb je geen recht meer op teruggave?

Dus als een iemand geld van je steelt, heb je geen recht meer op dat geld zodra het ergens voor gebruikt is? Denkt die loterij dat ze boven de wet staan of zo?

Gauw aangifte doen van diefstal!

Wat een bende zeg, die Vriendenloterij. Ik ben blij dat ik al hun ongevraagde spam gelijk na ontvangst in de papierbak heb gegooid.

deri
Berichten: 10
Lid geworden op: 15 feb 2011 09:54

Re: Ipad VriendenLoterij misleiding/oplichting

Ongelezen bericht door deri »

Heeft er iemand het emailadres van de vriendenloterij!!!
Kunnen wij hun eens bestoken met mails.

Ga ik iedere dag om de ipad vragen!!! :D :lol: :P

ruudverabouma
Berichten: 32
Lid geworden op: 19 feb 2011 10:51

Re: Ipad VriendenLoterij misleiding/oplichting

Ongelezen bericht door ruudverabouma »

Ik heb een beter idee. Als we sterk willen staan om onze beloofde Ipad binnen te halen, moeten we tijdens de opname finale, bij de studio in Baarn een grote protest houden. En weer eens gezegd, alle lidmaatschappen per direkt opzeggen. Zij moeten gestraft worden voor hun misleidingen.

ruudverabouma
Berichten: 32
Lid geworden op: 19 feb 2011 10:51

Re: Ipad VriendenLoterij misleiding/oplichting

Ongelezen bericht door ruudverabouma »

Opzeggen die hele handel. En een protestmars houden tijdens een opname
in Baarn.

budje22
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 feb 2011 22:04

Re: Ipad VriendenLoterij misleiding/oplichting

Ongelezen bericht door budje22 »

dan wordt het wel druk in Baarn met de finale. Ik stem voor!!! hoop voor de oplichtersloterij dat het dan een gezellige uitzending wordt .

iPaddo
Berichten: 25
Lid geworden op: 16 feb 2011 13:00

Re: Ipad VriendenLoterij misleiding/oplichting

Ongelezen bericht door iPaddo »

Count me in. Wanneer zijn de finale opnamen? Even kijken of ik dan een bevriend journalist kan meenemen. Anders gewoon een persbericht naar o.a. ANP en Novum.

Wie volgt?

daan11
Berichten: 23
Lid geworden op: 10 aug 2006 10:52

Re: Ipad VriendenLoterij misleiding/oplichting

Ongelezen bericht door daan11 »

Mensen ik sta voor de volle 100% achter jullie, maar houden jullie rekening met de quitclaim die jullie hebben getekend.
Vooral nr 17.

Moet niet zo zijn dat we zometeen allemaal een claim aan ons broek hebben hangen van 10.000,00
Dan lachen ze nog veel harder. Volgens deze claim hebben we met ze alle een zwijgplicht.

Kijk uit met de dingen die je allemaal roept!! en waar je je naam onder zet.
Ze zijn slim hoor, ze zijn naaien je voor de 2e keer als ze de kans krijgen.

Dan word het een dure ipad, en wij financieren de ipad´s die in de finale worden uitgereikt.

ik heb zelf ook dingen geroepen op het internet, en mij is aangeraden om ze er af te halen. Wat ik ook gedaan heb. Ze kunnen ons allemaal aanklagen voor Laster. Ben alstublieft transparant met uw uitspraken.

Een partij is er mee bezig in televisieland, ik kan daar niet teveel over zeggen, maar denk dat dit voordelig voor ons gaat uitpakken. ik blijf zelf ook anoniem in het hele verhaal op aanraden van deze partij.

ik houd jullie op de hoogte :D :D :D :D :D :D :D

renegade66
Berichten: 1871
Lid geworden op: 24 mei 2008 15:27

Re: Ipad VriendenLoterij misleiding/oplichting

Ongelezen bericht door renegade66 »

een zwijgplicht?
dat valt nog te bezien, er is onder valse voorwendselen loten verkocht en jullie een i-pad beloofd.
hier zijn bewijzen van te weerleggen.

dan wil ik wel eens zien welke rechter jullie veroordeeld tot betaling van die €10.000.

ondertekende voorwaarden willen nog niet zeggen dat er wettelijk iets van klopt.

het kan absoluut nietig worden verklaard door een rechter.
ik zou hier dus niet al te bang voor wezen.
er zijn bewijzen te over, wie zijn kont brand moet een I-pad leveren :lol: :lol:

iPaddo
Berichten: 25
Lid geworden op: 16 feb 2011 13:00

Re: Ipad VriendenLoterij misleiding/oplichting

Ongelezen bericht door iPaddo »

Ik lees nog bar weinig over de bereidheid om een uitzending in de war te gooien. Lijkt me wel lachen. Wie weet de datum? Ik heb al een cameraman gevonden.

Daarnaast staat er weer een stukje op [Link verwijderd door de moderator] ook via @klantmacht te Twitteren en volgen. Hoe meer aandacht hoe leuker.

Kortom brullen maar!!

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Ipad VriendenLoterij misleiding/oplichting

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

ik zou met heel mijn hart en ziel willen maar de dag is dan iets te lang voor mij,..lichamelijk kan ik dat niet aan...maar komt er een petitie... :D :D :D
ik zou als hte ging zo meedoen!!!!!!!!!!!!
vind dat radar maar bar weinig aandacht aan dit schenkt,wel 500.000 x woekerpolissen,hypotheken en pensioenen dat als het begint dat je dnekt nee niet weer....kom met wat nieuws!!!!!!!zoal dit....dit leeft ook en gaan ook miljoenen in om!!

deri
Berichten: 10
Lid geworden op: 15 feb 2011 09:54

Re: Ipad VriendenLoterij misleiding/oplichting

Ongelezen bericht door deri »

Ik denk dat ze bang geworden zijn, of hebben "enkele" welke hun berichten verwijderd hebben ( aangepast) inmiddels hun ipad ontvangen van de vriendenloterij!!!?? :?:
En dan vast met de mededeling dat ze de boel een beetje moeten sussen.

robinandes
Berichten: 3
Lid geworden op: 16 feb 2011 18:26

Re: Ipad VriendenLoterij misleiding/oplichting

Ongelezen bericht door robinandes »

Wij hebben nog geen iPad ontvangen! Ik wacht op antwoord op mijn laatste brief .

fofi
Berichten: 5
Lid geworden op: 18 feb 2011 12:44

Re: Ipad VriendenLoterij misleiding/oplichting

Ongelezen bericht door fofi »

ik heb ook niets ontvangen hoor. :oops: :oops: :oops:

MR Mayistic
Berichten: 15
Lid geworden op: 23 feb 2011 10:09

Re: Ipad VriendenLoterij misleiding/oplichting

Ongelezen bericht door MR Mayistic »

Ook hier zit ik met mijn oude lap top te dromen van de ipad, voel me nog steeds vreselijk genaaid!

daan11
Berichten: 23
Lid geworden op: 10 aug 2006 10:52

Re: Ipad VriendenLoterij misleiding/oplichting

Ongelezen bericht door daan11 »

nog steeds geen brief ontvangen, volgens mij vinden ze de postzegels te duur.
laat staan een i pad.


gr daan :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Gesloten