LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gelre vermogensbeheer te doetinchem

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
Secret2006
Berichten: 7
Lid geworden op: 16 aug 2006 10:08

Gelre vermogensbeheer te doetinchem

Ongelezen bericht door Secret2006 »

Geachte Mensen

Ik wil graag van andere weten wat hun ervaring is met Gelre vermogensbeheer .

Ik heb zon idee dat hun de boel oplichten , dus vandaar mijn vraag wie o wie Zitten er ook bij Gelre vermogens beheer ,

Ik zelf heb al mee gemaakt dat ze me 4 weken zonder geld lieten zitten kon niet eens voor mijn huishouden zorgen ,

Telkens krijg ik herinderingen dat er dingen niet betaald zijn

En bij het hele totale schuld bedrag drukken ze nog eens een paar honderd euro`s bij op

laat het me even weten
Groetjes Secret2006

aamschot
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 aug 2006 10:59

Re: Gelre vermogensbeheer te doetinchem

Ongelezen bericht door aamschot »

:P
Laatst gewijzigd door aamschot op 12 sep 2006 10:51, 1 keer totaal gewijzigd.

diana1950
Berichten: 22
Lid geworden op: 12 mei 2006 10:41

Re: Gelre vermogensbeheer te doetinchem

Ongelezen bericht door diana1950 »

Ha,Ha, die vermogen en beheren alleen hun zelf en hun familie misschien en daar kunnen ze dan reclame mee maken,.zo werkt dat en niet anders :P

Secret2006
Berichten: 7
Lid geworden op: 16 aug 2006 10:08

Re: Gelre vermogensbeheer te doetinchem

Ongelezen bericht door Secret2006 »

Hallo
Ik heb het helemaal gehad met Gelre Vermogens beheer

Ze houden mee in voor hun zelf enz enz
Het word eens tijd dat de andere mensen hun verstand ook gebruiken en na gaan kijken of alles wel goed loopt ,

ik vertrouw ze niet meer

groeten secret2006

tevreden2908
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 sep 2006 13:06

Re: Gelre vermogensbeheer te doetinchem

Ongelezen bericht door tevreden2908 »

hoi allemaal,

ik kan me voorstellen dat sommige mensen met instanties negatieve ervaringen hebben maar de goede hoeven niet onder de slechte ervaringen te leiden. ik kan alleen maar vol lof praten over gelre vermogensbeheer en als je de bankafschriften er op na kijkt kun je zien dat dat alle geld besteed wordt in opdracht van jezelf. en hun hebben geen belang bij jou of mijn geld behalve de maandelijkse kosten. gelre ga zo door dikke duim en weg met de negatieve reacties van een tevreden persoon[/b]

aamschot
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 aug 2006 10:59

Re: Gelre vermogensbeheer te doetinchem

Ongelezen bericht door aamschot »

ik kan op dit moment ook zegen ja gelre helpt mij ook door middel van bank afschriften en internetbankieren kan ik zien wat en waar mn geld heen gaat en ja ze zijn best streng maar als jij je probleem opgelost wil hebben........ ja dan moet er toch een op de centjes letten

elea
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 sep 2006 12:11

Re: Gelre vermogensbeheer te doetinchem

Ongelezen bericht door elea »

Schoppen is altijd gemakkelijk maar in dit geval niet terecht. Een kennis van mij is naar Gelre doorverwezen en wordt daar uitstekend geholpen. Vreemd dat (sociale) instellingen mensen naar Gelre doorverwijzen als ze het zo slecht doen......
Deze instellingen hebben er blijkbaar (gelukkig) wel vertrouwen in. Helaas voorziet Gelre in een geweldig grote behoefte in deze tijd.

Elea

monique1965
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 sep 2006 14:21

Re: Gelre vermogensbeheer te doetinchem

Ongelezen bericht door monique1965 »

Ik ben het niet eens met wat secret 2006 zegt. Ik heb juist hele goede ervaringen met Gelre Vermogensbeheer. Ik had financiele problemen tot een buurvrouw mij op Gelre wees.
Ze hebben mij erg goed geholpen, ben nu uit de problemen. Heb er zelf ook wat voor moeten doen, maar het was de moeite waard. Kan nu weer goed slapen s'nachts en lig niet meer wakker van de geldzorgen.
Je kunt aan de hand van de bankafschriften die je per post krijgt precies zien wat er met je geld gebeurd. Want het is en blijft jou eigen geld! Ben dus heel tevreden, want ik kan het nu weer zelf en heb geleerd om te zorgen om niet dezelfde fouten te maken, geleerd om met geld om te gaan.
Gr. M.

tevreden2908
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 sep 2006 13:06

Re: Gelre vermogensbeheer te doetinchem

Ongelezen bericht door tevreden2908 »

als ik verder lees op de site vind ik het een aanfluiting dat mensen die zich vrijwillig bij gelre hebben gemeld zulke stukken kunnen schrijven.
ze doen het zelf niet goed.
ze zitten er perslotte niet voor de zweet voeten.
je moet en dat is er door gelre vermeld voor de tijd , er zelf wat voor doen.
ik weet wat ik aan hun heb.
mijn leven is er makkelijker door geworden.
het probleem is het woordje nee dat je wel eens krijgt.
kun je dat niet aan dan ben je verkeert bezig.
in goed overleg is een heleboel mogelijk.
als het geld op is dan is het toch ook echt op.
accepteer het.
kun je dat niet aan pech voor jullie.
met een grote mond berijk je er totaal niks.
en dan geef ik ze(bij gelre)nog groot gelijk ook.
groetjes tevreden2908(goed werk gelre)(sg74)

aafsterretje
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 dec 2007 14:35

Re: Gelre vermogensbeheer te doetinchem

Ongelezen bericht door aafsterretje »

ik vind dat ze bij gelre vermogens beheer hun werk echt wel goed doen. als jij geen geld hebt dat kunnen ze je dat ook niet geven. ze zorgen er voor dat je rekeningen altijd eerst betaald worden en dan pas krijg je je week geld, en jah als dat niet zo veel is daar kunnen zij ook nix aan doen. ze doen hun werk en ik ben er bijna zeker van dat ze dat echt wel met goede intensies doen. als ik nog wat meer nodig heb dat wat ik krijg in de week, dan hoef ik er maar langs te gaan en te vragen of ze wat meer willen storten, en als het kan doen ze dat ook, dus zo erg zijn die mensen helemaal niet, het ligt er al net aan hoe je er zelf mee omgaat. en de schuld op iemand anders schuiven is wel heel makkelijk altijd. dus ga eerst maar kijken hoe je zelf alles hebt geregeld en dan pas kijken wat hun aandeel daarin is.

beer_123
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 aug 2008 11:58

Re: Gelre vermogensbeheer te doetinchem

Ongelezen bericht door beer_123 »

?
Laatst gewijzigd door beer_123 op 26 sep 2009 10:42, 3 keer totaal gewijzigd.

P.G.
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 mei 2009 19:15

Re: Gelre vermogensbeheer te doetinchem

Ongelezen bericht door P.G. »

vervallen
Laatst gewijzigd door P.G. op 19 jun 2009 10:38, 1 keer totaal gewijzigd.

J.S.
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 jun 2009 21:18

Re: Gelre vermogensbeheer te doetinchem

Ongelezen bericht door J.S. »

Ik ben het helemaal niet eens met P.G.
iedereen maakt wel eens een foutje wie werkt maakt foute.
Ik heb juist goede ervaringen met ze. Je kunt niet verwachten dat ze alles kunnen goedmaken. Je moet er zelf ook wel moeite voor doen.
Je hebt ook zelf verantwoordelijkheid. het is makkelijk om altijd een ander de schuld te geven.
En als je telefoonrekening hoog is dan is dat niet de schuld van de mensen van Gelre. Dat doe je dan zelf.

Ik ben juist uit de problemen gekomen, wordt altijd erg vriendelijk geholpen.
ja soms zeggen ze nee als je iets vraagt want als er geen genoeg geld is kan je dat ook niet uitgeven.op de bankafschrift kun je precies zien wat er met je geld gebeurt.

Als je klachten hebt moet je dat aan ze zeggen en niet gaan kletsen.
als je eerlijk bent dan kom je met hun altijd wel tot een oplossing.

beer_123
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 aug 2008 11:58

Re: Gelre vermogensbeheer te doetinchem

Ongelezen bericht door beer_123 »

?
Laatst gewijzigd door beer_123 op 26 sep 2009 10:42, 3 keer totaal gewijzigd.

Rik S.
Berichten: 0
Lid geworden op: 30 aug 2009 19:10

Re: Gelre vermogensbeheer te doetinchem

Ongelezen bericht door Rik S. »

Je moet eerst eens kijken wat je zelluf kunt doen, toveren kan niemand
Ze zijn er om je te helpen, en als je zelluf extra geld gaat uitgeven, omdat je schulden maakt dan moet je daar niet Gelre de schuld van geven.

Al met al ben ik uit de problemen gekomen. Mij hebben ze heel erg vaak geholpen als het slecht met me ging.
Laatst gewijzigd door Rik S. op 30 aug 2009 20:41, 1 keer totaal gewijzigd.

beer_123
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 aug 2008 11:58

Re: Gelre vermogensbeheer te doetinchem

Ongelezen bericht door beer_123 »

Bij deze mijn excuus aan gelre voor onze uitspattingen .Ze hebben atijd geprobeerd ons te helepn voor hun valt het ook nie tmee
Laatst gewijzigd door beer_123 op 31 aug 2009 10:51, 1 keer totaal gewijzigd.

beer_123
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 aug 2008 11:58

Re: Gelre vermogensbeheer te doetinchem

Ongelezen bericht door beer_123 »

Even terug te komen .Als je salaris binnen is en er komen onverwachte rekeningen daar gaan ze voor!Dan maken ze het ook over als ze dat kunnen
Laatst gewijzigd door beer_123 op 31 aug 2009 10:53, 1 keer totaal gewijzigd.

Rik S.
Berichten: 0
Lid geworden op: 30 aug 2009 19:10

Re: Gelre vermogensbeheer te doetinchem

Ongelezen bericht door Rik S. »

Ik wil alleen maar zeggen, dat als je problemen hebt dan moet je dat met de mensen zelf oplossen en niet via internet.
Dan pas ben je eerlijk.

Rik S.
Berichten: 0
Lid geworden op: 30 aug 2009 19:10

Re: Gelre vermogensbeheer te doetinchem

Ongelezen bericht door Rik S. »

.

beer_123
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 aug 2008 11:58

Re: Gelre vermogensbeheer te doetinchem

Ongelezen bericht door beer_123 »

[quote="Rik S."]Ik wil alleen maar zeggen, dat als je problemen hebt dan moet je dat met de mensen zelf oplossen en niet via internet.
Dan pas ben je eerlijk.[/quote]



Oke dat zullen we dan proberen ....Ligt ook niet aan hun.Maar iedereen weet als je kinderen hebt en je kunt ze niks extraas geven valt het allemaal niet mee!

Gesloten