LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gelre vermogensbeheer te doetinchem

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
beer_123
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 aug 2008 11:58

Re: Gelre vermogensbeheer te doetinchem

Ongelezen bericht door beer_123 »

[quote="Rik S."]Ik wil alleen maar zeggen, dat als je problemen hebt dan moet je dat met de mensen zelf oplossen en niet via internet.
Dan pas ben je eerlijk.[/quote]



Wat wel heel erg vervelend is is als je ze nodig hebt op bepaalde dagen ja dan kan het niet!!!en das wel heel jammer dan kunen ze NIET opmails reageren .....
en nu net je het dan zo nodig hebt!!

beer_123
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 aug 2008 11:58

Re: Gelre vermogensbeheer te doetinchem

Ongelezen bericht door beer_123 »

[quote="wiljon123"][quote="Rik S."]Ik wil alleen maar zeggen, dat als je problemen hebt dan moet je dat met de mensen zelf oplossen en niet via internet.
Dan pas ben je eerlijk.[/quote]


schijnbaar wordt deze pagina veel bekeken.Nou ik weet het allemaal nie tmeer zo .Je kunt nu alleen nog bellen op maandag woensdag en vrijdag....Maar stel dat er wat gebeurd op een andere dag kun je niks inspreken!!Als je ze dan echt dringend nodig hebt ja dan heb je pech.Ze proberen het dan wel de volgende werkdag maar ja das toch minder is daar geen andere oplossing voor???Beter elke dag bereikbaar van bijvoorbeeld 09.00 tot 11.00.voor iedereen.....Stel er komt een deurwaardr op donderdag ja dan heb je pech!Kun je niemand bereiken zet er dan een antwoordapparaat op waar je je boodschap op kan gaan inspreken..Met dit bericht laat ik alleen zien dat het ook zo kan .....Verder laat ik het hierbij.

evert-jan
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 nov 2009 11:44

Re: Gelre vermogensbeheer te doetinchem

Ongelezen bericht door evert-jan »

Na 3 moeizame en zware jaren ben ik eindelijk uit de WSNP met een schone lei.
Dit heb ik mede te danken aan de begeleiding van Gelre Vermogensbeheer uit Doetinchem.
Ze hebben me geholpen om ervoor te zorgen dat er geen nieuwe schulden kwamen tijdens de schuldsanering.
Ik wil ze dan ook heel erg bedanken voor de hulp en begeleiding.

Ik zou iedereen willen adviseren die in de problemen zit, ga hulp zoeken het is geen schande.
Gelre is echt een aanrader.
Ik ben destijds aan de naam van gelre gekomen via mijn bewindvoerder van de schuldsanering.
Dus zo slecht zijn ze niet zoals een enkeling aangeeft.


Ze hebben mij zo goed geholpen dat mijn problemen zijn opgelost en dat ik weer verder kan met mijn leven.

beer_123
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 aug 2008 11:58

Re: Gelre vermogensbeheer te doetinchem

Ongelezen bericht door beer_123 »

NOU BIJ DEZ EMOET IK EVERT JAN DUS GEEN GELIJK GEVEN ABSOLUUT NIET.WANT GELRE IS EEN EN AL OPLICHTING VOOR ONS EN MEERDERE MENSEN GEWEEST.
WIJ KUNNEN HUN DAN OOK NIET AANRADEN ........
WE HEBBEN AL MEERDERE INSTANTIES AANGESCHREVEN OVER HOE HUN WERKEN HET IS GEWOONWEG SCHANDE!!!!
EN DAT NOEMT MEN HELPEN NOU DUS NIET.......DAARBIJ ZETTEN ZE ZELF ADVERTENTIES OP DEZE SITE ONDER EEN ANDERE N AAM EN DAS HELEMAAL ERG.............
DUS BIJ DEZE EVERT JAN WIJ HEBBEN NARE ERVARINGEN DUS WIJ RADEN HET NIEMEND AAN ECHT NIET

evert-jan
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 nov 2009 11:44

Re: Gelre vermogensbeheer te doetinchem

Ongelezen bericht door evert-jan »

ik wil graag reageren op beer_123.

Als de mensen eens goed kijken naar alle reacties op deze site, dan zie je dat er voornamelijk maar 1 persoon ontevreden is en dat is beer_123.
Ik denk dat beer_123 niets anders te doen heeft dan Gelre Vermogensbeheer dwars te zitten.
Lees de berichten maar eens goed na. Beer_123 heeft ook positieve dingen over gelre geschreven.

Dus al met al .... zielig om direct te reageren als iemand wel tevreden is over Gelre.
Ooit bij jezelf nagedacht of het misschien wel aan jezelf ligt.

stop dus met dat gereageer op deze site..

beer_123
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 aug 2008 11:58

Re: Gelre vermogensbeheer te doetinchem

Ongelezen bericht door beer_123 »

[quote="evert-jan"]ik wil graag reageren op beer_123.

nou ik weet zeker dat gelre hier zelf op reageerd maar maakt niks uit ik heb zo mijn eigen instellingen die me helpen om deze instantie eens grondig te onderzoeken dus mensen ja als u gelre goed vind prima maar kijk de afschriften maar goed na,dat is een tip.

ikke1970
Berichten: 0
Lid geworden op: 22 jul 2010 13:03

Re: Gelre vermogensbeheer te doetinchem

Ongelezen bericht door ikke1970 »

Gelre Vermogensbeheer staat heel slecht aangeschreven.
Ik zit niet in de schulden, eh ik moet zeggen zat.
Puur zodat ik me op andere dingen zou kunnen concentreren kwam ik bij Gelre terecht.
En ineens wordt ik wel een wanbetaler en krijg ik schulden.
En ze schrijven geld voor hun zelf af terwijl ze die ook ontvangen in dit geval van de gemeente... klopt ook niet.
Daarnaast hebben ze zelfs al mijn gegevens inkomsten en uitgaves, naar n aantal mensen gestuurd zoals mijn verzekering. Ze zijn dus ook niet nauw met je privé gegevens.
Dus zelf geen problemen en nu ineens wel.
Maar hoor van veel bedrijven/ instanties die er mee te maken hebben, dat veel bewindvoering en dergelijke een rommeltje van maken.
Heel triest voor de mensen die dit er nog bij krijgen....
Ik vraag me af of ik hier een schade vergoeding voor kan krijgen.
Aangezien ik veel problemen erbij heb gekregen ipv dat t beter wordt.

doetinchem123
Berichten: 0
Lid geworden op: 22 jul 2010 14:19

Re: Gelre vermogensbeheer te doetinchem

Ongelezen bericht door doetinchem123 »

[quote="ikke1970"]Gelre Vermogensbeheer staat heel slecht aangeschreven.
Ik zit niet in de schulden, eh ik moet zeggen zat.
Puur zodat ik me op andere dingen zou kunnen concentreren kwam ik bij Gelre terecht.
En ineens wordt ik wel een wanbetaler en krijg ik schulden.
En ze schrijven geld voor hun zelf af terwijl ze die ook ontvangen in dit geval van de gemeente... klopt ook niet.
Daarnaast hebben ze zelfs al mijn gegevens inkomsten en uitgaves, naar n aantal mensen gestuurd zoals mijn verzekering. Ze zijn dus ook niet nauw met je privé gegevens.
Dus zelf geen problemen en nu ineens wel.
Maar hoor van veel bedrijven/ instanties die er mee te maken hebben, dat veel bewindvoering en dergelijke een rommeltje van maken.
Heel triest voor de mensen die dit er nog bij krijgen....
Ik vraag me af of ik hier een schade vergoeding voor kan krijgen.
Aangezien ik veel problemen erbij heb gekregen ipv dat t beter wordt.[/quote]nou ik weet wel dat het niet geen goede instantie is.wij hebben bij gelre gelopen en echt ikke 1970 ga er maar weg en snel ook.Ze maken niks over naar rekeingen,zorgen alleen dat je mee rin de **** komt echt waar.Stap maar liever over naar het BAC daar wordt het netje geregeld
Deze mensen van gelre staan slecht aangeschreven en verdwijnt gewoon geld echt waar.Was bij ons ook zo.Ik kan je alleen maar advies geven schakel een maatsch werker in deze verwijzen je door naar iemand anders

NNADM
Berichten: 0
Lid geworden op: 19 sep 2010 19:17

Re: Gelre vermogensbeheer te doetinchem

Ongelezen bericht door NNADM »

Mijn ervaringen met Gelre Vermogensbeheer zijn niet erg goed.
De bereikbaarheid is zeer slecht en op e-mails wordt vaak laat of helemaal niet gereageerd.
Regelmatig worden er foutieve boekingen gedaan,dus controleer alle overboekingen goed en let er ook op of de bedragen die afgeboekt worden ook juist zijn.

In het verleden zijn er bedragen overgeboekt naar UPC of Dela,terwijl de mensen daar helemaal geen schuld meer hadden en zij zelfs een saldo tegoed hadden van UPC of Dela.
Dus er werden bedragen overgeboekt waar de mensen geen opdracht voor gegeven hadden.

Wanneer Gelre het beheer over een spaarrekening hebben en het contract bij Gelre wordt opgezegd,kunnen of willen zij niet opgeven hoeveel rente over deze spaarrekening is vergoed.
Ze verwijzen je dan naar de betreffende bank en zeggen dat zij niet meer in het bestand van deze rekening kunnen kijken.Ook afschriften over de spaarrekening worden niet verzonden.
Er zijn mensen die bedragen van meer dan € 15000,-- op hun beheerrekening hadden staan en naar lange tijd werd er voorgesteld om deze rekening te splitsen in een spaar- en beheerrekening.Hierdoor liepen zij enkele honderden euro's aan rente mis.

De belastingaangiftes van mensen werden aan derden uitbesteed,terwijl de mensen hiervan niet op de hoogte waren en Gelre met de rekening kwam.

Mensen die zelf niet in staat zijn om hun geld te beheren komen naar Gelre en verwachten dan dat zij ook de juiste adviezen krijgen,maar dit klopt lang niet altijd.

Gesloten