LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Problemen met ING stortautomaat

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
chim*
Berichten: 3
Lid geworden op: 16 nov 2011 17:48

Problemen met ING stortautomaat

Ongelezen bericht door chim* »

27 oktober jl. heb ik 10 biljetten van 50,- in een ING-stortautomaat gestort. Nadat het geld was ingenomen ontstond er een storing in de stortautomaat en werd door de automaat een stortingsbewijs geprint met daarop een gestort bedrag van 0,- en het verzoek om mij de balie te melden voor meer informatie.

Vervolgens heb ik met een ING-medewerker een klachtenformulier ingevuld en binnen 10 werkdagen zou ik daarop een reactie krijgen. 12 werkdagen later beweert ING dat uit onderzoek is gebleken dat ik niet 500,- maar 250,- zou hebben gestort. Terwijl ik er 100% van overtuigd ben dat er 500,- in de stortautomaat is verdwenen. Dat geld had ik nota bene 5 minuten daarvoor van een andere rekening opgenomen. Ik sta nu min of meer machteloos en kan alleen nog een schriftelijke klacht aan de ING-directie sturen.

Inmiddels ligt deze zaak bij mijn rechtsbijstandverzekering en op basis van hun advies onderneem ik verdere stappen om mijn recht alsnog te halen. Daarnaast overweeg ik al mijn geldzaken over te hevelen naar een andere instantie.

Zijn er mensen met soortgelijke ervaringen en wat is in die gevallen die uiteindelijke, na klacht aan directie, uitkomst geweest?

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Problemen met ING stortautomaat

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Ze zullen daar toch wel camera's hebben staan neem ik aan ?
Dan kunnen ze het toch terug zien op die camera's.

ingwebcareteam
Berichten: 71
Lid geworden op: 05 nov 2009 07:49
Contacteer:

Re: Problemen met ING stortautomaat

Ongelezen bericht door ingwebcareteam »

beste Chim*,
Heb je al contact gehad met ING hierover en zo ja met welke afdeling(en)? Ik wil vanuit het ING webcare team graag kijken of ik hierbij iets voor je kan betekenen. ^Linda

chim*
Berichten: 3
Lid geworden op: 16 nov 2011 17:48

Re: Problemen met ING stortautomaat

Ongelezen bericht door chim* »

Beste Chocomelk, ik heb ook al geopperd dat er toch camerabeelden moeten zijn waarop te zien zou moeten zijn wat er precies gebeurde. Maar de communicatie verloopt met de ING-klantenservice en niet rechtstreeks met de afdeling die het onderzoek heeft gedaan. De klantenservice doet op mijn verzoek geen nader onderzoek, voor hun is de zaak afgehandeld. Zij geven alleen aan dat ik mij nog schriftelijk tot de directie kan wenden (die dan vervolgens binnen 6 weken op de zaak terugkomt).

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Problemen met ING stortautomaat

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Neem contakt op met het webcareteam wat hier geschreven heeft, mischien
kunnen hun iets voor je betekenen.

chim*
Berichten: 3
Lid geworden op: 16 nov 2011 17:48

Re: Problemen met ING stortautomaat

Ongelezen bericht door chim* »

Heb middels een PB contact opgenomen met ING Webcare, maar vooralsnog geen reactie gekregen.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Problemen met ING stortautomaat

Ongelezen bericht door Chocomelk »

chim* schreef:Heb middels een PB contact opgenomen met ING Webcare, maar vooralsnog geen reactie gekregen.
Ben benieuwd of het opgelost gaat worden voor je.

Gesloten