LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] zeer slechte service ING Bank

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
henknota

zeer slechte service ING Bank

Ongelezen bericht door henknota » 30 nov 2011 21:08

Enkele maanden geleden extra rekening voor onze 16-jarige dochter geopend. Bestemd voor kledinggeld. Bedoeling was via Mijn ING haar beide rekeningnummers te kunnen beheren. Na veel heen en weer gebel, ING kantoor bezocht, niet nagekomen beloftes uiteindelijk te horen gekregen dat dat alleen ging door een speciaal formulier in te dienen. Gedaan en enkele dagen daarna brief van ING ontvangen met gebruikersnaam. Via website wachtwoord opgevraagd. Verrassing: kwam niet binnen op de nieuwe rekening, zoals ingevuld, maar op de oude rekening van mijn dochter. KLedingrekening niet te benaderen. Nogmaals aangevraagd, weer dagen wachten, weer mislukt. Talrijke malen gebeld, kastje naar de muur, zeer ontevreden.
Vanavond opnieuw gebeld. Enige wat ze kunnen doen is klacht indienen. En maar weer wachten. Ben overgeleverd aan ING. Geld niet bereikbaar. Service nul komma nul. Vreselijk.

svdmeer

Re: zeer slechte service ING Bank

Ongelezen bericht door svdmeer » 30 nov 2011 21:17

Ik snap het probleem niet. Onder MijnING kun je gewoon een nieuwe rekening openen die er automatisch onder komt.

duiner

Ongelezen bericht door duiner » 30 nov 2011 21:18

.
vreemd ,

want als ik mijn " mijn ING " bekijk, dan kan ik met 1 gebruikersnaam en 1 wachtwoord ,
al mijn rekeningen bekijken ,
en hoef niets met een aparte handeling te doen ...

waarom nou weer een " slechte service " .. :roll: ?
.
.

jammer

Ongelezen bericht door jammer » 30 nov 2011 21:55

Henknota mijn dochter van 5 en een zoontje hebben een ing (spaar)rekening. Ik kreeg nu net een brief van ze, met de vraag erop wilt u deze rekeningen in kunnen kijken via mijn eigencode en gebruiksnaam. Als ik dat doe vervalt de post (hun afschriften dus). De redenen van de ing zijn: beter voor het milieu en beter voor de wist.

bprosman

Ongelezen bericht door bprosman » 30 nov 2011 22:12

De redenen van de ing zijn: beter voor het milieu en beter voor de wist.
Doen bijna alle financiele instellingen. En beter voor de winst ? Tja... de rente is laag... "wij" verdienen niet veel aan de rente op onze spaartegoeden maar de banken ook niet.

Emmy75

Ongelezen bericht door Emmy75 » 30 nov 2011 22:29

duiner schreef:.
vreemd ,

want als ik mijn " mijn ING " bekijk, dan kan ik met 1 gebruikersnaam en 1 wachtwoord ,

.
.
Kunnen we niet eerst even lezen of vragen stellen voordat we weer in het wilde weg gaan roeptoeteren?
TS schrijft dat deze een rekening voor zijn dochter heeft geopend. Dus vraag op zijn minst eens eerst of de rekening op naam van TS of op naam van de dochter staat ? :roll:

Het kan best zo zijn dat deze op naam van de dochter staat en dan kan het wat lastiger zijn allemaal.

@henknota,
U zou ook kunnen overwegen een andere bank te nemen dan ING. Bijvoorbeeld ASN of SNS die geven tegenwoordig ook rente op de betaalrekening. Het is niet veel natuurlijk maarja iets is beter dan niets.

bprosman

Ongelezen bericht door bprosman » 30 nov 2011 22:32

Het kan best zo zijn dat deze op naam van de dochter staat en dan kan het wat lastiger zijn allemaal.
Volgens mij ben je tot haar 18e altijd automatisch gemachtigd. Rekeningen van mijn kinderen waren voor ons ook zichtbaar en bewerkbaar tot de dag dat ze 18 werd (mijn zoon is nog geen 18).

Emmy75

Ongelezen bericht door Emmy75 » 30 nov 2011 22:44

bprosman schreef:
Volgens mij ben je tot haar 18e altijd automatisch gemachtigd. Rekeningen van mijn kinderen waren voor ons ook zichtbaar en bewerkbaar tot de dag dat ze 18 werd (mijn zoon is nog geen 18).
Zo zou het moeten zijn ja, maar betekent wel dat dit soms een paar extra handelingen voor de bank zijn en er kunnen wel eens fouten gemaakt worden. Maar ik vind wel dat dit zeker niet zo lang hoeft te duren allemaal, het is m.i. een beetje onzinnig van ING.

bprosman

Ongelezen bericht door bprosman » 30 nov 2011 22:48

ING had ook (weer) problemen met internetbankieren en waren (weer) even Trending Topic op Twitter.

Emmy75

Ongelezen bericht door Emmy75 » 30 nov 2011 22:53

bprosman schreef:ING had ook (weer) problemen met internetbankieren en waren (weer) even Trending Topic op Twitter.
Yep inderdaad, niet zo best in het nieuws momenteel. En ze geven volgens mij nog geen rente op de betaalrekening wat een aantal andere banken dan wel inmiddels doen.

duiner

Ongelezen bericht door duiner » 01 dec 2011 08:51

Emmy75 schreef:

Kunnen we niet eerst even lezen of vragen stellen voordat we weer in het wilde weg gaan roeptoeteren?
TS schrijft dat deze een rekening voor zijn dochter heeft geopend. Dus vraag op zijn minst eens eerst of de rekening op naam van TS of op naam van de dochter staat ? :roll:
.
als je goed leest , is het dus een aparte rekening speciaal voor haar gemaakt
dan zou hij die rekening kunnen zien, op zijn gebruikersnaam en wachtwoord
want zij is nog niet gemachtigd, minderjarig
henknota schreef:Enkele maanden geleden extra rekening voor onze 16-jarige dochter geopend. Bestemd voor kledinggeld. .
.

ingwebcareteam
Contacteer:

Ongelezen bericht door ingwebcareteam » 01 dec 2011 08:55

Hoi henknota,
Ik las je bericht en wil graag vanuit het ING webcare team kijken wat ik voor je kan doen. Kun je in een persoonlijk bericht meer informatie sturen zoals de rekeningnummers waar het om gaat, adres, geboortedata en een telefoonnummer waarop je te bereiken bent?

Vriendelijke groet,
Linda ING webcare team

Emmy75

Ongelezen bericht door Emmy75 » 01 dec 2011 15:42

duiner schreef:
Emmy75 schreef:

.
als je goed leest , is het dus een aparte rekening speciaal voor haar gemaakt
dan zou hij die rekening kunnen zien, op zijn gebruikersnaam en wachtwoord
want zij is nog niet gemachtigd, minderjarig
Dat zei ik dus. U heeft het over al uw eigen rekeningen en TS heeft het over de rekening van zijn dochter.
Daarbij vergeet u de belangrijkste zin uit dit quote even mee te nemen:
Emmy75 schreef:Het kan best zo zijn dat deze op naam van de dochter staat en dan kan het wat lastiger zijn allemaal.
En als u verderop nog beter leest, leest u dat ik daarnaast ook schrijf:
Emmy75 schreef: Zo zou het moeten zijn ja, maar betekent wel dat dit soms een paar extra handelingen voor de bank zijn en er kunnen wel eens fouten gemaakt worden. Maar ik vind wel dat dit zeker niet zo lang hoeft te duren allemaal, het is m.i. een beetje onzinnig van ING.
Dus als u nu eens heel goed leest, schrijf ik al 2x dat het wat moeilijker kan zijn allemaal dit te regelen dan uw geval. :roll:
En ja het is toch ook geen beste service als dit maanden moet duren.

Gesloten