ABNAMRO zonder schaamte
Geplaatst: 09 dec 2011 18:57
Geachte mevr/heer,
Ik vind het echt schandalig hoe u met uw klanten omgaat. Ik ben nu meer dan een jaar bezig geweest om een hypotheek over te zetten naar een nieuwe. Ik zou u een overzicht kunnen toesturen welke onacceptabele fouten de ABNAMRO heeft gemaakt zonder zich daarvoor te schamen of enige belofte aan beterschap. Zie andere post.
Onlangs heb ik via een afkoopverklaring en een afkoopkwitantie voor mijn oude spaargroeiverzekering nr.. aangeven dit bedrag gelieve te storten op mijn nieuwe hypotheek spaarrekeningnummer .... Op 6 december heb ik telefonisch contact gehad met mijn ex-partner die mij bevestigde dat haar deel inmiddels binnen was. Zij kon hier dus direct over beschikken.
Echter kreeg ik van de ABNAMRO een brief gedateerd op 5 december 2011 dat de ABNAMRO een bedrag van xxx heeft overgemaakt op rekening 51.60....... Dit nummer was mij totaal niet bekend en heb maar weer eens a 0.10 pm naar uw telefoonnummer gebeld. De mevrouw van uw bank vertelde mij dat dit een tussenrekening van de bank was en dat ze niet wist wanneer de tussenrekening uitgezocht zou worden en dat ik volgende week maar eens moest bellen.
Op 7 december 2011 weer een brief van de bank. Dat een uitkering van xxxx is gedaan op rekeningnummer 5160 tnv ABNAMRO hypotheekgroep BV met als kenmerk afkoop xxxxx bankspaarnummer xxxxx M van Es. Beetje dubbel op lijkt mij in plaats van uw klanten te helpen. Maar je raakt er aan gewend als je al een jaar bezig bent met je eigen bank dat niets vanzelf gaat.
Ik vind het dan ook echt te zot voor woorden dat ik niet over dit geld kan beschikken en dat de bank hier bijna een maand lang rente van dit bedrag geniet terwijl ik jarenlang premie betaald heb voor deze woekerpolis en recht heb op dit geld.
Als het dan ook zo moeilijk voor jullie is dan verzoek ik u het bedrag ad xxxxx per omgaande het bedrag op mijn privérekening over te maken. Mijn rekeningnummer is xxxxxx tnv
Ik ben er nu echt klaar mee en wens mijn geld per direct te ontvangen. Inclusief de gemiste rente die ik op dit geld misgelopen ben en de vele telefoongesprekken die ik heb moeten voeren op te 0900-0024.
Daarnaast verwacht ik van u een spoedig antwoordt. U heeft dit hele proces al meer dan een jaar vertraagd en wens dit nu eindelijk eens af te ronden.
Hoogachtend,
Michel van Es
Ik vind het echt schandalig hoe u met uw klanten omgaat. Ik ben nu meer dan een jaar bezig geweest om een hypotheek over te zetten naar een nieuwe. Ik zou u een overzicht kunnen toesturen welke onacceptabele fouten de ABNAMRO heeft gemaakt zonder zich daarvoor te schamen of enige belofte aan beterschap. Zie andere post.
Onlangs heb ik via een afkoopverklaring en een afkoopkwitantie voor mijn oude spaargroeiverzekering nr.. aangeven dit bedrag gelieve te storten op mijn nieuwe hypotheek spaarrekeningnummer .... Op 6 december heb ik telefonisch contact gehad met mijn ex-partner die mij bevestigde dat haar deel inmiddels binnen was. Zij kon hier dus direct over beschikken.
Echter kreeg ik van de ABNAMRO een brief gedateerd op 5 december 2011 dat de ABNAMRO een bedrag van xxx heeft overgemaakt op rekening 51.60....... Dit nummer was mij totaal niet bekend en heb maar weer eens a 0.10 pm naar uw telefoonnummer gebeld. De mevrouw van uw bank vertelde mij dat dit een tussenrekening van de bank was en dat ze niet wist wanneer de tussenrekening uitgezocht zou worden en dat ik volgende week maar eens moest bellen.
Op 7 december 2011 weer een brief van de bank. Dat een uitkering van xxxx is gedaan op rekeningnummer 5160 tnv ABNAMRO hypotheekgroep BV met als kenmerk afkoop xxxxx bankspaarnummer xxxxx M van Es. Beetje dubbel op lijkt mij in plaats van uw klanten te helpen. Maar je raakt er aan gewend als je al een jaar bezig bent met je eigen bank dat niets vanzelf gaat.
Ik vind het dan ook echt te zot voor woorden dat ik niet over dit geld kan beschikken en dat de bank hier bijna een maand lang rente van dit bedrag geniet terwijl ik jarenlang premie betaald heb voor deze woekerpolis en recht heb op dit geld.
Als het dan ook zo moeilijk voor jullie is dan verzoek ik u het bedrag ad xxxxx per omgaande het bedrag op mijn privérekening over te maken. Mijn rekeningnummer is xxxxxx tnv
Ik ben er nu echt klaar mee en wens mijn geld per direct te ontvangen. Inclusief de gemiste rente die ik op dit geld misgelopen ben en de vele telefoongesprekken die ik heb moeten voeren op te 0900-0024.
Daarnaast verwacht ik van u een spoedig antwoordt. U heeft dit hele proces al meer dan een jaar vertraagd en wens dit nu eindelijk eens af te ronden.
Hoogachtend,
Michel van Es