LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] opzoek naar iemand met abn rekening en een betaalde lening

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
djarmo12
Berichten: 11
Lid geworden op: 16 feb 2012 02:46

opzoek naar iemand met abn rekening en een betaalde lening

Ongelezen bericht door djarmo12 »

goede avond allen,

ik ben opzoek naar iemand met een abn amro reking met een betaalde lening die via een deurwaarder is gegaan. Nu is het mogelijk om een overzicht bij de bank te halen met al je contracten. Heb zelf een rekening en een lening gehad bij de abn, deze netjes afbetaald en nooit meer iets van gehoord nu 10 jaar later komen ze dat de lening niet is betaald.!!! overzicht opgevraagd van mijn contracten staat er alleen nog een betaalrekeing met een nummer die ik niet ken.

ben dus opzoek naar iemand die een overzicht wil halen van zijn/haar rekening. en dan is de vraag of die oude lening er dan ook nog opstaat.

als ik niet duidelijk genoeg ben geweest stuur me dan even een PB.

hoop dat iemand de moeite neemt om mij te helpen.

alvast bedankt :)

morundo
Berichten: 225
Lid geworden op: 12 jun 2010 21:06

Re: opzoek naar iemand met abn rekening en een betaalde lening

Ongelezen bericht door morundo »

Stom vraag,maar je kan aan de bank vragen welke naam gekoppelt is aan de bankrekeningnummer?
Als ze zeggen jou naam, dan moeten ze met de contract komen waarin je getekent hebt voor dat nummer,als ze dat niet hebben dan is toch over?

djarmo12
Berichten: 11
Lid geworden op: 16 feb 2012 02:46

Re: opzoek naar iemand met abn rekening en een betaalde lening

Ongelezen bericht door djarmo12 »

ze hebben niets meer ook geen contract maar willen toch geld zien.

daarom zoek ik iemand met een abn rekening en een lening die via een deurwaarder is gegaan. om te kijken of er nog meer fouten zijn in mijn dossier (3 blaadjes overigens).

:evil:

bank moet volgens het burgelijkwetboek mijn gegevens 7 jaar bewaren, dus ze hebben in iedergeval lang genoeg gewacht om aan te geven dat er nog een lening was. SLIM!!

morundo
Berichten: 225
Lid geworden op: 12 jun 2010 21:06

Re: opzoek naar iemand met abn rekening en een betaalde lening

Ongelezen bericht door morundo »

Je weet dat via een deurwaarder is gegaan, bel hem op en leg hem de situatie,mogelijke weet hij van wie de lening is.

Gesloten