LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Schandalige service ING!!

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
TheLoo
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 mei 2013 16:05

Schandalige service ING!!

Ongelezen bericht door TheLoo »

Aub
Laatst gewijzigd door TheLoo op 31 mei 2013 18:28, 1 keer totaal gewijzigd.

Jantje7
Berichten: 984
Lid geworden op: 15 feb 2013 12:50

Re: Schandalige service ING!!

Ongelezen bericht door Jantje7 »

Ja, als de ING u al niet kan helpen, zullen forumleden dat waarschijnlijk ook niet kunnen, of u moet uw inlognaam en inlogcode even vermelden, kunnen we even mee kijken.

Jantje

sadfly
Berichten: 451
Lid geworden op: 19 apr 2007 23:14

Re: Schandalige service ING!!

Ongelezen bericht door sadfly »

TP starter zal wel verkeerde taal hebben gebruikt. want ik zie dus geen probleem in dit draadje.

jll
Berichten: 453
Lid geworden op: 10 feb 2004 21:34
Contacteer:

Re: Schandalige service ING!!

Ongelezen bericht door jll »

sadfly schreef:TP starter zal wel verkeerde taal hebben gebruikt. want ik zie dus geen probleem in dit draadje.
Banken en verzekeraars maken dankbaar gebruik van stromannen om onwelgevallige berichten te melden

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Schandalige service ING!!

Ongelezen bericht door bprosman »

Tuurlijk joh, iedereen hier staat bij de diverse bedrijven en banken/verzekeraars op de loonlijst.

Uiteraard doen wij dat niet uit vrij wil maar bij het laatste tandartsbezoek is er iets in mijn kies geplaatst waardoor ik geen vrije wil meer heb maar bestuurd wordt door het grootkapitaal.
Mijn familieleden zijn sterker maar ook die zie ik verzwakken door de continue aanwezigheid van chemtrails in de lucht :( :( :( .

jll
Berichten: 453
Lid geworden op: 10 feb 2004 21:34
Contacteer:

Re: Schandalige service ING!!

Ongelezen bericht door jll »

jll schreef:
sadfly schreef:TP starter zal wel verkeerde taal hebben gebruikt. want ik zie dus geen probleem in dit draadje.
Banken en verzekeraars maken dankbaar gebruik van stromannen om onwelgevallige berichten te melden
bprosman schreef:Tuurlijk joh, iedereen hier staat bij de diverse bedrijven en banken/verzekeraars op de loonlijst.
Iedereen? Of niemand? U sluit de mogelijkheid kennelijk uit?

Barman
Berichten: 1473
Lid geworden op: 05 aug 2012 22:56

Re: Schandalige service ING!!

Ongelezen bericht door Barman »

jll schreef:
sadfly schreef:TP starter zal wel verkeerde taal hebben gebruikt. want ik zie dus geen probleem in dit draadje.
Banken en verzekeraars maken dankbaar gebruik van stromannen om onwelgevallige berichten te melden
TS heeft het bericht zelf verwijderd. :roll:

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Schandalige service ING!!

Ongelezen bericht door bprosman »

Iedereen? Of niemand? U sluit de mogelijkheid kennelijk uit?
Wel in het percentage dat hier nogal eens gesuggereerd wordt. Zelf ben ik al minstens tientallen keren "beschuldigd" om voor één of andere firma te werken.

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Schandalige service ING!!

Ongelezen bericht door tenormin »

TheLoo schreef:Aub
Denk dat de TheLoo zo'n kwaaie Topic had dat die schandalige service van ING er meteen bovenop is gesprongen, hem geholpen heeft en...weg zijn de schandalen van ING. Hij is fijn. Nee hoor, in het echt denk ik iets anders, maar dat kan ik hier niet neerzetten. :cry: Hoewel....

jll
Berichten: 453
Lid geworden op: 10 feb 2004 21:34
Contacteer:

Re: Schandalige service ING!!

Ongelezen bericht door jll »

Vertel tenormin, vertel !

Gesloten