LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ING : Waar blijft het plezier voor de klant ?

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
eleven
Berichten: 3045
Lid geworden op: 15 okt 2013 09:23

Re: ING : Waar blijft het plezier voor de klant ?

Ongelezen bericht door eleven »

e-chec schreef:Dag Eleven

Eigenlijk zijn uw argumenten, los van de tekstuele foutjes, heel begrijpelijk en daardoor herkenbaar. Over uw persoonlijkheid heb ik ondertussen via PB de nodige aanwijzingen gekregen. Maar helaas, ze wijzen allerlei verschillende richtingen uit.

De één geeft aan dat u naar zijn inschatting een Duitser bent. Zelf denk ik dat u een Engelsman bent. U gebruikt tenslotte de naam Eleven, en eerder hebt u de nickname’s Nevermind en Tennis gebruikt. Een ander heeft het weer over een Nederlander, dus ik snap er niets van.

Ik heb geen idee. Ik houd het er toch op dat u een Engelsman bent, die vrij grote problemen heeft met die lastige Nederlandse taal. Maar u geeft tenormin heel nuttige informatie over hoe zij een pinpas moet bestellen. Dat vind ik bijzonder jofel van u, tenormin. Ik moedig u daarom graag aan om door te blijven gaan met het proberen. Mensen met echte kennis van de Nederlandse taal bewonderen u zeer.

Graag wil ik ook nog even reageren op gilas. Gisteren heb ik al gemeld dat zijn argumentatie ongeëvenaard en dus voor een eenvoudige forumbezoeker volstrekt overtuigend is.

Dat is sindsdien niet veranderd, integendeel, ik ben steeds meer overtuigd.

Wat een ontroerend verhaal. :lol:
Zelf mijn kleinzoon is onder de indruk.

Afbeelding

e-chec
Berichten: 484
Lid geworden op: 15 jan 2005 15:24

Re: ING : Waar blijft het plezier voor de klant ?

Ongelezen bericht door e-chec »

Er zijn momenten in het leven dat, waar je ook problemen met anderen hebt, je toch met hem of haar meevoelt.

Mjn innige deelneming eleven

e-chec

The Voice
Berichten: 86
Lid geworden op: 15 mar 2004 11:09

Re: ING : Waar blijft het plezier voor de klant ?

Ongelezen bericht door The Voice »

Wees blij dat je foto nog goedgekeurd is. Mijn zoontje wilde er een op internet gevonden plaatje op hebben. Maar dat vond ING niet goed. Ze hanteren hele strenge regels. Alles waar copyright mee gemoeid is (of het vermoeden daarvan) wordt afgekeurd. Dus geen tekenfilmfiguurtjes of iets dergelijks. Jammer.

eleven
Berichten: 3045
Lid geworden op: 15 okt 2013 09:23

Re: ING : Waar blijft het plezier voor de klant ?

Ongelezen bericht door eleven »

The Voice schreef:Wees blij dat je foto nog goedgekeurd is. Mijn zoontje wilde er een op internet gevonden plaatje op hebben. Maar dat vond ING niet goed. Ze hanteren hele strenge regels. Alles waar copyright mee gemoeid is (of het vermoeden daarvan) wordt afgekeurd. Dus geen tekenfilmfiguurtjes of iets dergelijks. Jammer.

Denk je, dit is alleen bij de ING zo is?
Pluk eens een foto van internet en plaats dit op marktplaats, binnen no time is de advertentie verwijderd.

mika21
Berichten: 219
Lid geworden op: 08 mar 2013 09:28

Re: ING : Waar blijft het plezier voor de klant ?

Ongelezen bericht door mika21 »

3 pagina's alleen over een foto op een pasje?

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: ING : Waar blijft het plezier voor de klant ?

Ongelezen bericht door tenormin »

mika21 schreef:3 pagina's alleen over een foto op een pasje?
Nou, dat is nog niets, vergeleken met andere Topic vragen, hoor. En vergeet niet, met grote foto's plaatsen en die ook nog eens quoten; pagina's zijn zo vol :lol: .

e-chec
Berichten: 484
Lid geworden op: 15 jan 2005 15:24

Re: ING : Waar blijft het plezier voor de klant ?

Ongelezen bericht door e-chec »

Dag mika21,

Ik zie vanavond uw bericht op het forum en de reactie van tenormin. Ik kan uw verwondering goed begrijpen. De vraag, die u stelt, vind ik heel terecht. Evenals de reactie van tenormin.

Terugdenkend aan mijn motivering om dit topic te starten, vind ik dat besluit nog steeds geheel terecht. Iedereen is het er over eens dat er voor de herkenbaarheid in een paspoort een recente pasfoto dient te staan. Die functie van herkenbaarheid heeft het plaatje op een pinpas in feite ook.

Je kunt op je pinpas een plaatje zetten van iets wat jijzelf herkent. Een foto van je huis, je kat of je hond, of een plaatje van maakt niet uit wat. Je zal zelf het plaatje altijd herkennen.

Zet je er echter een foto van jezelf op, dan zal iedereen zien dat het een foto van jou is en dat die pas bij jou zal horen. In feite min of meer dezelfde functie, die de pasfoto in een paspoort heeft.

De ING biedt de mogelijkheid om zo'n pas te maken tegen een kosten van € 10,- voor een periode van 5 jaar. Maar als die periode het einde nadert, komt de ING niet op het idee om te vragen om die foto te actualiseren en de herkenbaarheid aan te passen aan te tijd. Nee, de ING stuurt 2 maanden voor afloop een nieuwe pas met de oude foto.

Daarin zie ik een sterke mate van ongeïnteresseerdheid. Daar heb ik de vinger op willen leggen. De kosten zijn wat mij betreft van ondergeschikt belang.

mika21
Berichten: 219
Lid geworden op: 08 mar 2013 09:28

Re: ING : Waar blijft het plezier voor de klant ?

Ongelezen bericht door mika21 »

tenormin schreef:
mika21 schreef:3 pagina's alleen over een foto op een pasje?
Nou, dat is nog niets, vergeleken met andere Topic vragen, hoor. En vergeet niet, met grote foto's plaatsen en die ook nog eens quoten; pagina's zijn zo vol :lol: .
Maar zo 'belangrijk' is het onderwerp toch niet om daar 3 pagina's aan te besteden?

eleven
Berichten: 3045
Lid geworden op: 15 okt 2013 09:23

Re: ING : Waar blijft het plezier voor de klant ?

Ongelezen bericht door eleven »

Zet je er echter een foto van jezelf op, dan zal iedereen zien dat het een foto van jou is en dat die pas bij jou zal horen. In feite min of meer dezelfde functie, die de pasfoto in een paspoort heeft.
Als ik met mijn pasje pin, ziet niemand, welke gegevens erop staat, helemaal te zwijgen een foto, want mijn pasje geef ik niet uit de hand, jij wel?
Dat dat pasje met de foto erop GEEN functie zoals een paspoort heeft, mag duidelijk zijn.

Jij was toch aan klagen, dat er een oude foto van je kleinkinderen opstaat!
Wie herkent dan iemand jouw kleinkinderen als er een nieuwe foto opstaat en weet, dat dit pasje bij jouw behoort?

gilas
Berichten: 897
Lid geworden op: 04 dec 2013 09:09

Re: ING : Waar blijft het plezier voor de klant ?

Ongelezen bericht door gilas »

e-chec schreef:Terugdenkend aan mijn motivering om dit topic te starten, vind ik dat besluit nog steeds geheel terecht. Iedereen is het er over eens dat er voor de herkenbaarheid in een paspoort een recente pasfoto dient te staan. Die functie van herkenbaarheid heeft het plaatje op een pinpas in feite ook.

Je kunt op je pinpas een plaatje zetten van iets wat jijzelf herkent. Een foto van je huis, je kat of je hond, of een plaatje van maakt niet uit wat. Je zal zelf het plaatje altijd herkennen.

Zet je er echter een foto van jezelf op, dan zal iedereen zien dat het een foto van jou is en dat die pas bij jou zal horen. In feite min of meer dezelfde functie, die de pasfoto in een paspoort heeft.
Dat is het meest onzinnige argument voor een pasfoto op je pinpas.
Een pasfoto op je paspoort moet voldoen aan strenge eisen en dat is met reden.
Een pasfoto op je pinpas heeft al die eisen niet,en is daarom ook totaal niet hetzelfde als een paspoort foto.
Als je aangifte doet van het verlies van je pinpas dan zal die foto op je pinpas echt niet helpen om je pinpas te vinden.
Ze halen de strip van je pinpas of halen de gegevens van je pinpas af en gooien de pas weg,die dan niet meer gaat werken en dan kan geen 1 foto op een pinpas je helpen.

e-chec
Berichten: 484
Lid geworden op: 15 jan 2005 15:24

Re: ING : Waar blijft het plezier voor de klant ?

Ongelezen bericht door e-chec »

Hallo eleven en gilas,

Ik wil jullie beiden hartelijk danken voor de nuttige uitleg en voor de moeite, die jullie voor mij hebben willen doen.

Jullie zullen ongetwijfeld met grote regelmaat waardering krijgen toegezwaaid van forumbezoekers, die jullie met jullie dagelijkse bijdragen helpen. Tot die menigte hoor ik nu ook.

Nogmaals dank en verder een prettige dag.

e-chec

Gesloten