LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Geldopname Rabobank

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
Ramaker
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 okt 2015 16:09

Geldopname Rabobank

Ongelezen bericht door Ramaker »

Vandaag heb ik mij gemeld met een geldig legitimatiebewijs bij de bali van de Rabobank te Echt (Nieuwe Markt).
Mijn pinpas heb ik in mijn 2e huis laten liggen (ongeveer 200 km van mijn hoofdwoning in Echt).
Na lang gewacht te hebben, vroeg ik of ik zonder bankpas (met geldig paspoort en voldoende saldo) geld van mijn rekening kon opmemen. Ik had te weinig contant geld om het weekend met mijn twee kinderen door te komen.

Mij werd door de balimedewerkster te verstaan gegeven dat dit niet mogelijk was. Bij navraag (alg nummer Rabobank/site Rabobank) bleek dit toch mogelijk te zijn.
Vervolgens ben ik terug gegaan naar de Rabobank in Echt. Voor de tweede keer werd mij te verstaan gegeven dat dit niet mogelijk was. Na gerefereerd te hebben naar de info van Rabo NL/ingevulde klachtenformulier en info op de site van de desbetreffende bank was men bereid om mij (mijn) geld te verstrekken met als motivatie: "wij zeggen in beginsel altijd nee op deze vraag ter ontmoediging). Beweerd werd dat dit het beleid van de Rabobank was.

Slechte service, bewust verstrekken van onjuiste info! Wanneer ik niet had aangedrongen/het eea had uitgezocht, zou het een hongerig weekend worden voor mijn kinderen en mij.

hendrie1963
Berichten: 32
Lid geworden op: 02 mar 2010 15:03

Re: Geldopname Rabobank

Ongelezen bericht door hendrie1963 »

Service is ver te zoeken bij de Rabobank. Ik ben er bij weggegaan en zit nu bij ASN bank en ben er erg tevreden mee. Ik kwam een keer bij de balie van de Rabobank (klazienveen) en vroeg om 3000 euro. Het eerste wat die muts van de Rabobank vroeg van "waarom wil je er zoveel van je rekening halen en wat ga je ermee doen" Ik zei van WAT, dat gaat je geen bal aan. Ik heb zo mijn spulletjes gepakt en ben weggegaan en heb op het internet gekeken naar een andere bank en ben overgestapt.
Wat een ramp die Rabobank.

renewouters
Berichten: 3493
Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20

Re: Geldopname Rabobank

Ongelezen bericht door renewouters »

Bij de ASN Bank heb je in ieder geval niet de situatie dat je bij de balie wordt afgewimpeld.....

hendrie1963
Berichten: 32
Lid geworden op: 02 mar 2010 15:03

Re: Geldopname Rabobank

Ongelezen bericht door hendrie1963 »

Inderdaad renewouters. Als je als bank alles goed geregeld hebt dan heb je geen balie nodig.

riddert
Berichten: 2128
Lid geworden op: 22 okt 2010 08:52

Re: Geldopname Rabobank

Ongelezen bericht door riddert »

hendrie1963 schreef:Inderdaad renewouters. Als je als bank alles goed geregeld hebt dan heb je geen balie nodig.
Als u het geval van de TS aan de hand gehad had, dan had u een probleem gehad. De ASN heeft geen filialen, en dus ook geen balies waar u contant geld kunt afhalen.

Ramaker
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 okt 2015 16:09

Re: Geldopname Rabobank

Ongelezen bericht door Ramaker »

In dit geval had de ASN bank mij idd niet kunnen helpen, maar deze bank is iig wel eerlijk en klantgericht. Ik ga contact opnemen met de ASN bank. Wanneer ze mij twee betaalpassen kunnen verstrekken kan ik situaties zoals ik vandaag heb meegemaakt voorkomen.
Liever doe ik zaken met een eerlijke bank (ASN), waarbij ik de "beperkingen" ken dan met het onbeschofte personeelslid van de Rabobank Echt. Zeker wanneer van liegen (onmogelijkheid om geld op te nemen" beleid wordt gemaakt door de Rabobank!

Dank aan de mensen die hebben gereageerd op mijn relaas voor de tip (ASN)!

renewouters
Berichten: 3493
Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20

Re: Geldopname Rabobank

Ongelezen bericht door renewouters »

hendrie1963 schreef:Inderdaad renewouters. Als je als bank alles goed geregeld hebt dan heb je geen balie nodig.
Heb je het verhaal van TS gelezen?

ronalddd1
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 nov 2015 22:01
Contacteer:

Re: Geldopname Rabobank

Ongelezen bericht door ronalddd1 »

Slecht dat dit in beginsel wordt gezegd. Mijn ervaring is toch anders en wordt zonder probleem geld opgenomen in zo'n geval.

Gesloten