LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ING MOBIEL via App

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
Ir. Benton Deus
Berichten: 43
Lid geworden op: 15 sep 2014 21:48
Locatie: Capelle aan den IJssel

ING MOBIEL via App

Ongelezen bericht door Ir. Benton Deus »

Sinds deze week ondervind ik dat er niet met mijn LG G5 via de App ING Mobiel mijn financieel overzicht kan inzien noch transacties kan uitvoeren. Kreeg tot nu toe de mededeling: " :oops: Niet gelukt. Probeer het later opnieuw. Onze excuses voor het ongemak. Ok"

Kan nergens op de ING website controleren dat er een storing is; zijn er meer mensen die hiervan hinder ondervinden c.q. on dervonden?

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: ING MOBIEL via App

Ongelezen bericht door sjohie »

Ir. Benton Deus schreef:Sinds deze week ondervind ik dat er niet met mijn LG G5 via de App ING Mobiel mijn financieel overzicht kan inzien noch transacties kan uitvoeren. Kreeg tot nu toe de mededeling: " :oops: Niet gelukt. Probeer het later opnieuw. Onze excuses voor het ongemak. Ok"

Kan nergens op de ING website controleren dat er een storing is; zijn er meer mensen die hiervan hinder ondervinden c.q. on dervonden?
Hier werkt de app op het moment van dit tikken gewoon op een Huawei P9-lite met android 6.x. Wat betreft de G5, op dit moment is de uitrol van android 7 (nougat) nét begonnen, mogelijk dat het daar door komt?

Ir. Benton Deus
Berichten: 43
Lid geworden op: 15 sep 2014 21:48
Locatie: Capelle aan den IJssel

Re: ING MOBIEL via App

Ongelezen bericht door Ir. Benton Deus »

Zover mij bekend is het Android 6.x op mij LG G5 geïnstalleerd. Net wel kunnen inloggen, hetzij dat Wi-Fi aanstond. Zodra Wi-Fi wordt uitgezet, dan is het weer hommeles: "Niet gelukt"! :roll:

beusen
Berichten: 342
Lid geworden op: 18 sep 2016 22:55

Re: ING MOBIEL via App

Ongelezen bericht door beusen »

Ir. Benton Deus schreef:Zover mij bekend is het Android 6.x op mij LG G5 geïnstalleerd. Net wel kunnen inloggen, hetzij dat Wi-Fi aanstond. Zodra Wi-Fi wordt uitgezet, dan is het weer hommeles: "Niet gelukt"! :roll:

Misschien zit je dan toch op het verkeerde forum.

Misschien is er een forum van LG, waar lotgenoten jou kunnen helpen.

Ir. Benton Deus
Berichten: 43
Lid geworden op: 15 sep 2014 21:48
Locatie: Capelle aan den IJssel

Re: ING MOBIEL via App

Ongelezen bericht door Ir. Benton Deus »

Heb de ING applicatie heden verwijderd. Kijk van de week wel weer met het installeren en zal morgen de klantenservice bellen waarom het met een data verbinding niet lukte.

Blijf open voor suggesties uwerzijds.

Ir. Benton Deus
Berichten: 43
Lid geworden op: 15 sep 2014 21:48
Locatie: Capelle aan den IJssel

Re: ING MOBIEL via App

Ongelezen bericht door Ir. Benton Deus »

Het ligt waarschijnlijk toch bij mijn provider T-Mobile, naast de ING is ook de applicatie vooralsnog van ZIGGO GO niet bereikbaar via een dataverbinding, wel via de Wi-Fi.

Was vandaag ook bij de vestiging van T-Mobile, daar zag de medewerker van T-Mobile ook dat zij meerdere klachten hadden ontvangen sinds twee weken.

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: ING MOBIEL via App

Ongelezen bericht door sjohie »

Ir. Benton Deus schreef:Het ligt waarschijnlijk toch bij mijn provider T-Mobile, naast de ING is ook de applicatie vooralsnog van ZIGGO GO niet bereikbaar via een dataverbinding, wel via de Wi-Fi.

Was vandaag ook bij de vestiging van T-Mobile, daar zag de medewerker van T-Mobile ook dat zij meerdere klachten hadden ontvangen sinds twee weken.
Het kan met hun net uitgerolde "datavrije" muziek dienst te maken hebben? Dat is iets wat ze net een paar weken in de lucht hebben.

Miepje1
Berichten: 1742
Lid geworden op: 22 feb 2005 15:12

Re: ING MOBIEL via App

Ongelezen bericht door Miepje1 »

Op mijn Windows-telefoon geen énkel probleem met de ING app (via T-Mobile).

Ir. Benton Deus
Berichten: 43
Lid geworden op: 15 sep 2014 21:48
Locatie: Capelle aan den IJssel

Re: ING MOBIEL via App

Ongelezen bericht door Ir. Benton Deus »

Afgelopen vrijdag is de hapering met de ING app opgelost.

Het probleem lag in het feit dat bij mijn telecomprovider T-Mobile op mijn telefoonabonnement een extra product had afgesloten, nl. Extra Veilig Online, die hoogstwaarschijnlijk een vorm van firewall beschikte. T-Mobile heeft afgelopen vrijdag op mijn verzoek de Extra Veilig Online gede-installeerd en nu hapert er niets meer met de ING app.

Gesloten