LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bent u ook gedupeerd door Alex Vermogensbeheer? Meld u aan!!

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
Moneyman
Berichten: 30041
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Bent u ook gedupeerd door Alex Vermogensbeheer? Meld u aan!!

Ongelezen bericht door Moneyman »

john18 schreef:Ik heb persoonlijk tegen niemand iets. Maar begin mij langzaam meer en meer te irriteren aan uitlokkende post, afkattende, en gewoonweg irrelevante post waardoor er discussies vormen die niet bij de topic horen.
Jouw probleem is dat je je eigen interpretatie en perceptie op bepaalde posters als uitgangspunt neemt in plaats van objectief te lezen (en te begrijpen) wat er staat. En ja, dan krijg je irrelevante discussies en off-topic reacties. Waar je zelf vaak oorzaak of deelgenoot van bent...

Dit topic bewijst het: jij vindt iets van mijn post, vanuit jouw inmiddels welbekende (want: meermaals geventileerde) visie op mij, en begint van daaruit te discussieren. Maar dat wat jij erin leest, heb ik nooit bedoeld of geschreven...

En nee,dit is niet bedoeld als startpunt voor een nieuwe discussie of om jouw af te zeuren, maar puur om je wat input te geven. Dat is zo te lezen wel even nodig.

Irriteer je gewoon niet zo gauw, dan is het leven een stuk leuker, en je reacties ook ;)

Gesloten