LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Geld komt niet uit pinautomaat, ING rekt tijd

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
Nico-1967
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 mar 2018 09:50

Geld komt niet uit pinautomaat, ING rekt tijd

Ongelezen bericht door Nico-1967 »

Bijna 2 weken geleden ging mijn vrouw pinnen. Een bedrag van €550 .De pinautomaat begon met tellen. Na het tellen ging de klep niet open.Achter mijn vrouw stonden 2 brandweer lieden die hadden gezien dat de klep niet open ging.Dus mijn vrouw liep richting het postkantoortje om het te melden. Daar uitgekomen zag ze de 2 brandweer lieden weer.Deze heren hadden ook gepind en hadden de 550 euro van mijn vrouw ook.Dat lag dus ook in de pinautomaat Deze 2 heren hebben het geld naar de bank gebracht met de melding dat mijn vrouw dit had gepind maar de klep weigerde..Deze heren liepen mee terug naar de bank om aan tegeven dat het geld van mijn vrouw was.Kregen we te horen dat teruggave tegen de regels was en dat het geld terug gestort werd naar de ING. Die moest ik maar bellen.Tot nu toe 3 keer gedaan..De eerste heeft er een melding van gemaakt en zei dit duurt tussen de 5 en 7 dagen. .Contact 2 zag in zijn scherm dat er inderdaad €550 ingetoetst was maar dat er niks uitgehaald was.Er werd een onderzoek ingesteld.Contact nr 3 vandaag maar is gebeld over hoe het ervoor stond. Onderzoek was nog niet gestart en het kon wederom weer 15 dagen duren voor een antwoord. Op het antwoord dat dit geld voor onze levensbehoeftes kregen we als antwoord "dit zal wel meevallen aangezien u al meerdere transacties heeft gedaan" .Wat ik aan transacties doe is niet de zaak van ING maar dat ze tijdrekken voor een Onderzoek terwijl bewijs geleverd is vind ik schande.

witte angora
Berichten: 30775
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Geld komt niet uit pinautomaat, ING rekt tijd

Ongelezen bericht door witte angora »

Nico-1967 schreef:Bijna 2 weken geleden ging mijn vrouw pinnen. Een bedrag van €550 .De pinautomaat begon met tellen. Na het tellen ging de klep niet open.Achter mijn vrouw stonden 2 brandweer lieden die hadden gezien dat de klep niet open ging.Dus mijn vrouw liep richting het postkantoortje om het te melden. Daar uitgekomen zag ze de 2 brandweer lieden weer.Deze heren hadden ook gepind en hadden de 550 euro van mijn vrouw ook.Dat lag dus ook in de pinautomaat Deze 2 heren hebben het geld naar de bank gebracht met de melding dat mijn vrouw dit had gepind maar de klep weigerde..Deze heren liepen mee terug naar de bank om aan tegeven dat het geld van mijn vrouw was.Kregen we te horen dat teruggave tegen de regels was en dat het geld terug gestort werd naar de ING. Die moest ik maar bellen.Tot nu toe 3 keer gedaan..De eerste heeft er een melding van gemaakt en zei dit duurt tussen de 5 en 7 dagen. .Contact 2 zag in zijn scherm dat er inderdaad €550 ingetoetst was maar dat er niks uitgehaald was.Er werd een onderzoek ingesteld.Contact nr 3 vandaag maar is gebeld over hoe het ervoor stond. Onderzoek was nog niet gestart en het kon wederom weer 15 dagen duren voor een antwoord. Op het antwoord dat dit geld voor onze levensbehoeftes kregen we als antwoord "dit zal wel meevallen aangezien u al meerdere transacties heeft gedaan" .Wat ik aan transacties doe is niet de zaak van ING maar dat ze tijdrekken voor een Onderzoek terwijl bewijs geleverd is vind ik schande.
Ik lees een hoop frustratie, en dat is begrijpelijk. Maar wat is je vraag aan het forum, hoe kunnen we je helpen? Of wilde je alleen stoom afblazen (mag ook)?

Nico-1967
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 mar 2018 09:50

Re: Geld komt niet uit pinautomaat, ING rekt tijd

Ongelezen bericht door Nico-1967 »

Eigenlijk wel.En te late zien dat het ING gene fluit uitmaakt of iemand er van moet leven of niet. Ook het moeilijk doen terwijl bewijs geleverd werd door 3 man.

hänschen klein
Berichten: 2156
Lid geworden op: 03 mar 2017 22:51

Re: Geld komt niet uit pinautomaat, ING rekt tijd

Ongelezen bericht door hänschen klein »

U gaat nu een vastomschreven onderzoeksprotocol in ... en uiteindelijk ... zal het wel goedkomen.
Het antwoord van de ING-medewerker is erg onzakelijk. Dat wèl! Klaarblijkelijk hebben ze m.b.t. de getuigen een scenario van 'complottheorie' ...

Behalve de ING, heeft hier verder niemand invloed op en dat iemand eventueel op een houtje moet gaan bijten ... who cares!

Suc6.

witte angora
Berichten: 30775
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Geld komt niet uit pinautomaat, ING rekt tijd

Ongelezen bericht door witte angora »

Nico-1967 schreef:Eigenlijk wel.En te late zien dat het ING gene fluit uitmaakt of iemand er van moet leven of niet. Ook het moeilijk doen terwijl bewijs geleverd werd door 3 man.
Snap ik. Dan heb ik twee vragen
- wat is de huidige procedure van de ING in dit soort kwesties?
- hoe zou het volgens jou anders/beter kunnen, zonder dat de veiligheid in het geding is?

renewouters
Berichten: 3493
Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20

Re: Geld komt niet uit pinautomaat, ING rekt tijd

Ongelezen bericht door renewouters »

witte angora schreef:
Nico-1967 schreef:Eigenlijk wel.En te late zien dat het ING gene fluit uitmaakt of iemand er van moet leven of niet. Ook het moeilijk doen terwijl bewijs geleverd werd door 3 man.
Snap ik. Dan heb ik twee vragen
- wat is de huidige procedure van de ING in dit soort kwesties?
- hoe zou het volgens jou anders/beter kunnen, zonder dat de veiligheid in het geding is?
M.n. dat laatste is van belang. Er hoeft maar een gat in de procedure te zitten en binnen de kortste keren lekt dat uit en wordt er massaal misbruik van gemaakt. Dit soort onderzoeken moeten gewoon zorgvuldig gedaan worden en dat kost tijd. ING is echt niet bezig om klanten te pesten.

tttlocke
Berichten: 4051
Lid geworden op: 30 okt 2016 21:35

Re: Geld komt niet uit pinautomaat, ING rekt tijd

Ongelezen bericht door tttlocke »

Ik denk dat het wel goed komt.

mp2017
Berichten: 474
Lid geworden op: 25 jul 2017 21:23

Re: Geld komt niet uit pinautomaat, ING rekt tijd

Ongelezen bericht door mp2017 »

Nico-1967 schreef:Eigenlijk wel.En te late zien dat het ING gene fluit uitmaakt of iemand er van moet leven of niet. Ook het moeilijk doen terwijl bewijs geleverd werd door 3 man.

Je zou geduld moeten hebben, want deze procedure vergt tijd, Ervaring!
Kan je niet voor het bedrag in het rood staan, als je het voor je levensbehoeftes gaat?
Een vraag aan de ING of het door deze omstandigheden wel kan .

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Geld komt niet uit pinautomaat, ING rekt tijd

Ongelezen bericht door Guardian72 »

En, is het goedgekomen?
Je zou nu toch wel antwoord moeten hebben gehad.

Gesloten