Re: ING blokkeerd alweer mijn geld zonder reden!
Geplaatst: 14 apr 2018 12:27
Lang geleden dat ik iemand zo veel heb zien roepen en niks zeggen. Pfffff.
Witwasse of misbruik van de rekening. Ik heb geen 35 jaar bij de NMB gewerkt, maar met de jaren van de NMB-Postbankgroep en ING erbij, toch nog 34 jaar.Lowieze schreef:En om welke reden werd dat gedaan?CB schreef:Nee hoor, net zo makkelijk als nu. Je kreeg gewoon je geld niet bij het kasbalie.Lowieze schreef: Blokkeren ging 50 jaar geleden wel moeilijk hoor
Werkelijk nog nooit van gehoord, terwijl mijn vader 35 jaar bij de NMB heeft gewerkt.
Wanneer het internetbankieren account geblokkeerd wordt is de rekening niet geblokkeerd. De afdeling fraude (van de bank) belt je dan op het bij hun bekende nummer (ook na 9 uur 's avonds). Teminste, in die situatie ging het over een potentieel verdachte transactiepoging. Was gewoon legit, maar toch goed dat de bank hier rekening mee houdt en zo ons geld beschermt.Moneyman schreef:Alarmlijn: 020 22 888 00
Heb je die al gebeld?
Mogelijk is je account op de een of andere manier als verdacht aangemerkt. Dan wordt uiteraard alles geblokkeerd.
Ik denk dat dat een prima conclusie is.Lady1234 schreef:U wilt niet naar een kantoor maar alles via internet doen. Maar uit al uw reacties blijkt dat u daar niet mee kan omgaan.
U wilt een Ideal betaling doen, maar schrijft dat u niets met ING doet, U gebruikt tancodes en ook weer niet.
En maar in de rondte schoppen, terwijl u zelf alles fout doet.
Ik kan u wel een andere bank aanraden, maar ik betwijfel of die u zullen accepteren als klant. Als u praat zoals u schrijft dan zou ik u niet als klant willen.Huizenzoeker schreef:Ik snap er geen zak van dat banken dit uberhaupt mogen! Een blokkade zou per direct teruggedraaid moeten kunnen worden 24/7! Als ik nu nog een wachmachine koop bij CoolBlue staat ie morgen te draaien maar een bank gered door ons belasting geld die absurde winsten draait heeft 5 *^&%*&^% dagen nodig om hun eigen fouten te herstellen!
Ik ga per direct naar een andere bank. Kan iemand mij een bank aanraden die wel normaal met zijn klanten om kan gaan? ING is echt de allerslechtste bank in Nederland. Tijd dat deze omvalt (En niet gered word met ons belastinggeld)
Nee hoor. Ook toen kon men aan de balie gewoon zeggen dat je geen toegang had tot je geld.Lowieze schreef:Blokkeren ging 50 jaar geleden wel moeilijk hoorBrahms schreef:Veel mensen hebben al 50 jaar en rekening bij ING en haar voorgangers en zijn nog nooit geblokkeerd, daar mag wel eens een topic over komen !
Ik heb ASN ook geprobeerd. Ik was toch blij dat ik niet direct alles heb overgezet van ING naar ASN. Uiteindelijk ASN weer opgezegd en bij ING gebleven. Wat ik dan wel weer vreemd vind is dat SNS bank (waar ik ook een rekening heb) zo veel beter werkt dan ASN, terwijl het uiteindelijk hetzelfde bedrijf is.Huizenzoeker schreef:Is dat zo? Ik heb inderdaad een aanvraag gedaan bij de ASN! Nou zal in ING nog wel een maandje aanhouden tot ik overal mijn rekeningnummer gewijzigd heb maar mijn geld wou ik asap overhevelen.stofzuigertje schreef:Stap vooral nu nog niet over want bij ASN
Huizenzoeker schreef:scontra schreef:Huizenzoeker schreef:Ongelofelijk!
Volgens de klantenservice heb ik 3 keer de verkeerde TAN code ingevuld! IK GEBRUIK HELEMAAL GEEN TAN![/b] Volgens heb heb ik 3x de verkeerde tan code gebruikt op 13-4-2018.
Voor degene die vroeg wat er de vorige keer misging: Ook TAN gezeik. Ik had de TAN code 1 keer foutief ingegeven en meteen een blokkade voor mijn kiezen.
Tsja !!
Lees je selectief? De vorige keer was een half jaar geleden. Ben je ook van webcare ofzo?
Ik zit bij de ASN en die bevalt me prima. Het is wel een internet only bank, wat betekent dat je geen contant geld op de rekening kunt storten omdat ze geen filialen hebben. Die heeft de SNS wel, maar verder zou ik eigenlijk geen nadelen weten.renewouters schreef:Wat ik dan wel weer vreemd vind is dat SNS bank (waar ik ook een rekening heb) zo veel beter werkt dan ASN, terwijl het uiteindelijk hetzelfde bedrijf is.
Huizenzoeker schreef:Ik probeer via IDeal een betaling te doen (Ik zit nog op TAN codes)
En dan later:Huizenzoeker schreef:Ik heb een TAN code
Daarna weer:Huizenzoeker schreef:Volgens de klantenservice heb ik 3 keer de verkeerde TAN code ingevuld! IK GEBRUIK HELEMAAL GEEN TAN!
Wat is het nou, gebruik je wel of geen TAN?Huizenzoeker schreef:.........want mijn mobiel ligt beneden en de TAN naarst mijn PC en ik vind dat een stuk veiliger dan iedere keer hetzelfde simpele 5-nummerige wachtwoord op mijn telefoon.
Voor degene die vroeg wat er de vorige keer misging: Ook TAN gezeik. Ik had de TAN code 1 keer foutief ingegeven
Doch, gezien dit en de rest van je berichten mogen we er gevoeglijk van uitgaan dat de fout bij jou ligt.Huizenzoeker schreef:Jij werkt zeker bij de ING he aangezien je hier overal de ING aan het goedpraten bent. Ben jij de webcare?
Moet je wel alles op tafel leggen:krezie herrie schreef:Ben er blij van dat we naar de SNS zijn gegaan, na idd na 40 jaar vastgeroest te zitten, naar aanleiding van 50% loonsverhoging die de emmer deed overlopen van diverse eerdere ergenissen met de ING, hebben hier op de wijk ook een kantoortje, kan soms ook wel makkelijk zijn.
En ik krijg rente op de betaal rekening, waar altijd voldoende opstaat, en als klap op de vuurpijl en leuke bijkomstigheid kreeg ik nog €50 voor de over stap.
Gewoon voor de volledigheid, zodat je weet dat je de rente zelf betaald. Gefeliciteerd.krezie herrie schreef:Nou en? Ik ben iig weg bij de ING!
Voor mij niets, ik ben gepensioneerd personeel en dan is dat gratis, daarom blijf ik ook zitten.krezie herrie schreef:Voor de volledigheid, wat kosten 2 passen bij de ING?
En een statement mag geld kosten, blijf jij maar lekker zitten....
Welk statement en wie zou daar dan van wakker moeten liggen.krezie herrie schreef:Voor de volledigheid, wat kosten 2 passen bij de ING?
En een statement mag geld kosten, blijf jij maar lekker zitten....