wimmonteiro schreef: ↑07 feb 2019 13:29Verder ben ik er klaar mee, ik ga er verder niet over chatten ik heb mijn maatregelen getroffen. Bedankt voor de belangstelling en uw ziens wijze, ik leg mij erbij neer.
wimmonteiro schreef: ↑08 feb 2019 13:32Daarom stop ik er ook echt mee, anders wordt het net zo`n lang BTW verhaal waar het panel ook niet eens kan worden.
wimmonteiro schreef: ↑08 feb 2019 16:26Voor degene die nuttige informatie kan gebruiken uit dit topic, veel plezier ermee, we gaan eens wat anders doen.
wimmonteiro schreef: ↑08 feb 2019 20:39Ik laat mij hier niet meer zien, niet omdat ik antwoorden heb gekregen die ik niet wilde horen ze waren welkom, maar het afkattend vermogen van enkele dame`s wat mij erg stoort en irriteert ze hebben zelfs geen enkele bijdrage geleverd aan dit topic aan meerwaarde dan alleen maar blaffen.
wimmonteiro schreef: ↑09 feb 2019 09:59Dan rest mij niets anders om mij terug te trekken uit de discussie om mijn energie weer voor iets anders te gebruiken. Veel plezier op het forum en bedankt voor het meedenken.

Ziet iemand anders ook een patroon?