Pagina 2 van 2

Re: Het bankentopic

Geplaatst: 01 mei 2019 19:02
door Lady1234
Maar hebt u dan zulke gecompliceerde bankzaken te doen dat u regelmatig per telefoon of per mail contact moet hebben?

Onderlaatst twijfelde ik over iets, even de bank ING gebeld, kreeg direct iemand aan lijn en werd ook direct met mijn vraag geholpen. Ik zou niet weten wat ze meer moeten doen.

Re: Het bankentopic

Geplaatst: 01 mei 2019 19:56
door Erthanax
Eerlijk gezegd heb ik maar zelden contact met de banken waar ik rekeningen heb. Doorslaggevende verschillen tussen ING, Rabo en de drie Volksbankdochters ervaar ik niet; die bevallen prima voor het gewone werk. ABM AMRO vind ik geen prettig bedrijf.
Met Knab, Bunq en MoneyYou heb ik geen ervaring.

Re: Het bankentopic

Geplaatst: 01 mei 2019 20:49
door grun
N26 heeft geen Ideal en alles is in de Engelse taal.
https://www.consumentenbond.nl/betaalre ... kening#no4

Re: Het bankentopic

Geplaatst: 04 mei 2019 13:07
door Fiesiekus
youss schreef:
30 apr 2019 23:35
Zelf ben ik benieuwd bij welke bank je het meeste waar krijg voor je geld en ook goede service kan verwachten.

Hangt er ook vanaf welke "waar" je voor je "geld" wilt hebben. Ik heb MoneYou Go en die is gratis en reuze handig als back-up. Meeste bankzaken doe ik bij ING: automatische betalingen, de hypotheek en beleggingen. Rabo = :twisted: