Pagina 5 van 5

Re: Gestort bedrag ING klopt niet, klantenservice laat op zich wachten

Geplaatst: 21 sep 2020 14:55
door Daniel078
Vandaag 21 september ontving ik ruim binnen de 30 dagen bericht van de ING, dat De Nederlandse Bank heeft vastgesteld dat mijn ingevoerde biljetten niet vals zijn. Het bedrag wordt alsnog op mijn IBAN gestort. Gelukkig bleken de biljetten dus niet vals te zijn. Let a.u.b. daarom altijd wel op of je echte biljetten in handen hebt. Het is immers een misdrijf als je valse biljetten uitgeeft.

Re: Gestort bedrag ING klopt niet, klantenservice laat op zich wachten

Geplaatst: 21 sep 2020 15:17
door Moneyman
Mooi, dat scheelt weer een hoop strijd.
Daniel078 schreef:
21 sep 2020 14:55
Let a.u.b. daarom altijd wel op of je echte biljetten in handen hebt. Het is immers een misdrijf als je valse biljetten uitgeeft.
Nee, dat is het alleen als je dat bewust doet.