LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] comfortcard

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
neroke2003
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 aug 2005 14:13

comfortcard

Ongelezen bericht door neroke2003 »

mijn moeder had een tv gekocht. en is in aanraking gekomen met comfortcard. na enige tijd is ze overleden. nu heb ik de betalingen op mij genomen. dan werd er een giro gestuurd en dan weer niet. daar kom ik dan weer naar 2 maanden achter om dat ze een brief sturen met een achterstand. op de vraag of ze mijn moeders naam uit het bestand halen en mijn naam er in . gaat dat niet maar ze zouden mij wel een giro sturen. niet dus .met het gevolg. meer rente. het lijkt er op dat dit bewust gedaan word weer gebeld word je als een hond behandeld. door de telefoon. en maar meteen het saldo opgevraagd wat er nog openstond zo dat ik dit meteen betaal. ik krijg de rekening dit dus betaald. en verwacht een brief dat alles is opgelost. maar tot mijn stomme verbazing krijg ik na ongeveer 6 weken een brief dat ik weer moet betalen om dat het te laat binnen was dus weer rente. betalen. als dit geen oplichting is weet ik het ook niet meer. ik heb dit in een brief kenbaar gemaakt. aan comfortcard . maar geen reacktie. lekker bedrijf. dus wees gewaarschuwd

karr-2
Berichten: 1996
Lid geworden op: 10 apr 2005 15:30

Re: comfortcard

Ongelezen bericht door karr-2 »

Comfort Card is net zoiets als Primeline, alleen maar ellende en je komt er bijna niet meer vanaf. Onvoorstelbaar dat veel winkels en bedrijven hier nog mee willen samenwerken.

flepp
Berichten: 325
Lid geworden op: 12 jun 2005 21:34

Re: comfortcard

Ongelezen bericht door flepp »

Comfort voor wie?, niet voor de consument die betaald een toren hoge rente.
De winkeliers verdienen daar aan die krijgen hun geld toch wel , door de uitgestelde betalingen is de verleiding groot, eigenlijk is het een vorm van misleiding die wettelijk toegestaan is, het zijn de minder draagkrachtige die er gebruik van maken als je het niet nodig heb zal je het ook niet doen zo n lening want dat is het eigenlijk.

tangojazz
Berichten: 9
Lid geworden op: 20 sep 2005 14:58

Re: comfortcard

Ongelezen bericht door tangojazz »

Voor ons bedrijf een piano gekocht van 5500,00 euro. 5000 euro bij primeline uitgestelde betaling. Recent wil ik de lening voortijdig betalen. Er wordt mij daarvoor 220 euro in rekening gebracht.
Mensen leen nooit iets bij confortcard of Primeline het zijn twee bandieten en zakkenvullers.

Ton[/b]

gebruiker2005
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 aug 2005 12:35

Re: comfortcard

Ongelezen bericht door gebruiker2005 »

Heb jaren terug ook een comort card gehad , veel elende gekregen bij het afsluiten van een hypotheek. Heb saldo compleet ingelost en kaart doormidden geknipt en teruggestuurd. Ik heb na dat ik dit gedaan heb nooit meer wat gehoord hiervan en ook geen rekening met nog te betalen rente gehad. Dit is de beste oplossing om er vanaf te komen.

SJZ
Berichten: 4103
Lid geworden op: 09 aug 2003 21:03

Re: comfortcard

Ongelezen bericht door SJZ »

Comfort Card is net zoiets als Primeline, alleen maar ellende en je komt er bijna niet meer vanaf. Onvoorstelbaar dat veel winkels en bedrijven hier nog mee willen samenwerken.
Zolang er mensen zijn die de kaart willen hebben blijven er winkeliers en bedrijven die die kaart willen leveren.

particulier
Berichten: 438
Lid geworden op: 09 jun 2005 22:24

Re: comfortcard

Ongelezen bericht door particulier »

Deze kaart geeft meestal alleen maar ellende en is duur. Moet je toch op krediet kopen, neem dan een krediet bij je eigen bank, het Internet Voordeel krediet van ABN-AMRO of het doorlopend krediet van Ohra of FBTO (ca. 6 %). Meestal betaal je 2 % van de kredietlimiet, dus bij een krediet van 10.000 euro betaal je 200 euro per maand voor ca. 5 jaar. De verwachting is wel dat de rente gaat stijgen, dus als je meer kunt aflossen is dat beter.

Een krediet, maar een een gsm contract kan problemen geven bij het verkrijgen van een hypotheek. Sta je op het punt een huis te kopen, los je kredieten af, mogelijk verleent een geldverstrekker je geen hypotheek of alleen een lagere. Mocht je toch het krediet niet kunnen aflossen, vertel dit dan aan je adviseur die rekening kan houden met de maandlasten en de acceptatie van de hypotheek.

wrx
Berichten: 47
Lid geworden op: 29 jan 2005 23:11

Re: comfortcard

Ongelezen bericht door wrx »

Wie zegt dat de rente gaat stijgen.

layla
Berichten: 151
Lid geworden op: 06 jun 2005 19:20

Re: comfortcard

Ongelezen bericht door layla »

Ik heb een offerte gekregen voor een lening van Royal Bank of Scotland, in de offerte werd ook de naam Comfort Card vermeld, is dit dan hetzelfde?
In dat geval kan ik er beter geen gebruik van maken denk ik.

LENSINK
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 okt 2005 11:01

Re: comfortcard

Ongelezen bericht door LENSINK »

Comfort Card is inderdaad een product van Bank of Scotland

boos_versatel_klantje
Berichten: 56
Lid geworden op: 01 nov 2005 15:11

Re: comfortcard

Ongelezen bericht door boos_versatel_klantje »

heb ook een lening doorlopend krediet van comford card heel leuk: 2500 euro, wat denk je dat het nu is? 35 00euro! ****** wat een rentes, beste mensen leen nooit bij comford card, dsb bsank is ook zo een "leuke" is van de reclame lenen.nl laagste rente...jajaj de eerste twee maanden 2 % maar dan ineens naar 28 %!! oppassen mensen!!

Gesloten