LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Borderline Constructions

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
eric1504
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 apr 2006 19:26

Borderline Constructions

Ongelezen bericht door eric1504 »

Ik heb geld belegd in het bedrijf Borderline Constructions - Raamsdonkveer. Het gaat om gebruikersrechten waarbij je maandelijks een rendement van 9% kreeg uitbetaald van je inleg. Door een meningsverschil met de AFM,waardoor ze volgens Borderline geen betalingen meer konden doen, hebben ze de gebruikersrechten omgezet naar een obligatielening met een variabele maandelijkse betaling als de liquiditeit het toelaat. Het 1e kwartaal zijn ze hun afspraak nagekomen maar vanaf 1 april hebben ze hun aktiviteiten tijdelijk gestaakt totdat het hoger beroep heeft plaats gevonden en volgt er nu dus geen maandelijkse betaling. Ook is het bedrijf plotseling verhuist en telefonisch niet meer bereikbaar.

Heeft iemand dezelfde ervaring en wat zou ik het beste kunnen doen.
Ik kom graag in contact met "lotgenoten"

[email protected]

joyron
Berichten: 4
Lid geworden op: 02 jun 2006 12:28

Re: Borderline Constructions

Ongelezen bericht door joyron »

Beste Eric,



Ik heb ook geld belegd in een obligatielening bij Borderline Contructions, nl 50,000 Euro waarvan de rentebetalingen tegen 7% sinds 3 april zijn gestaakt en ik op dit moment een verlies heb van ruim 47.000 Euro. Hoe nu verder ?? Ik hoop dat zij één dezer dagen weer over gaan tot betalen daar zij op 3 april j.l een dubbele rentestorting hebben gedaan.



Met vriendelijk groeten,

Dhr. Van Weerdenburg

zonnetje2
Berichten: 253
Lid geworden op: 20 apr 2005 00:08

Re: Borderline Constructions

Ongelezen bericht door zonnetje2 »

Mensen hoe konden jullie,
Waarom heb je je niet eerst geconcentreerd op de term "borderline", voordat jullie je aan dit "product "overleverde..??
Zie "Google"!!!: Wat is borderline, nou eh oa:....
Een van de meest opvallende kenmerken van een borderlinestoornis is dat iemand gevoelens, gedachtenen gedrag van moment tot moment sterk wisselen.
Iemand met borderline weet vaak niet wat hij wil, verandert snel van mening en slaat telkens een andere weg in...!
Ik meen het oprecht als ik zeg dat ik hoop dat jullie niet totaal gedesillusioneerd en veel centjes armer hieruit komen..!!

robberts
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 nov 2006 10:49

Re: Borderline Constructions

Ongelezen bericht door robberts »

Heb in een grijs verleden gesproken met deze mensen. Kritische vragen konden niet worden beantwoord. Al met al mooie woorden maar gewoon drijfzand. Ze hadden geen AFM-vergunning, dus moet je er sowieso nooit zaken mee doen.
Ongelooflijk dat ze dat een geschil met de AFM aanvoeren als reden om niet te kunnen betalen. Eenvoudig na te trekken bij de AFM natuurlijk, maar daar zullen ze (helaas) niet geregistreerd staan.

Maarten1234
Berichten: 1201
Lid geworden op: 07 sep 2006 04:52

Re: Borderline Constructions

Ongelezen bericht door Maarten1234 »

Quote van: zonnetje2

Iemand met borderline weet vaak niet wat hij wil, verandert snel van mening en slaat telkens een andere weg in...!
Ik meen het oprecht als ik zeg dat ik hoop dat jullie niet totaal gedesillusioneerd en veel centjes armer hieruit komen..!!


Leuk he google, maar dan nog weet je niet wat het inhoud. Ik leef zelf met een borderliner en geloof me het gaat echt veel dieper dan menigeen denkt.

De term 'borderline' welke hier gebruikt wordt heeft niets met deze rubriek te maken. Borderline betekend vertaald: Grenslijn..... Borderliners zijn psychiatrische patiënten welke tussen de grens van psychose, neurose en het echte leven in leven. Deze mensen moeten elke dag vechten tegen gedachten, gevoelens welke voor ons 'normale' mens heel gewoon zijn. Deze mensen ook zijn veelal suïcidaal en doen vaak ook nog eens aan zelfautomutilatie (zelfbeschadiging, -verwonding of -verminking). Dit vechten doen zij veelal in combinatie met medicijnen. Hoeveel en welke medicijnen er gebruikt worden is bij elke borderliner anders.

De term welke de bank gebruikt is een woord. De term hoe jij deze bedoelt is een serieuze ziekte.

Ik vind hetgeen wat jij hier durft te schrijven eigenlijk zeer ongepast, beledigend en zeer pijnlijk overkomen naar mensen die dagelijks met deze ziekte rondlopen. Ik stel dan ook voor dat je voortaan eerst nadenkt voordat je klakkeloos iets opschrijft waar je geen benul van hebt. Internet kan niet vertellen hoe het is. Het kan enkelt vertellen wat het ongeveer kan inhouden en een algemeen beeld geven over de ziekte.

Voorts geloof ik ook niet dat de bank zijn vingers durft te branden aan een dergelijk onderwerp.

zonnetje2
Berichten: 253
Lid geworden op: 20 apr 2005 00:08

Re: Borderline Constructions

Ongelezen bericht door zonnetje2 »

Sorry hoor Maarten1234,
Als jij op deze manier ingaat op mijn antwoord, heb je niet begrepen dat ik oprecht meende dat een bedrijf dat zich: Borderline Constuctions noemt, zich "klakkeloos"(is dit zo?) een naam toeeigent waardoordoor men zich bij voorbaat gevrijwaard acht, mensen geen stabiliteit te kunnen garanderen ........!!!
Niet ik, maar zij gedragen zich "ongepast"!!
Ik heb alleen duidelijk willen maken dat een bedrijf zich niet zomaar onbewust (en dom, ...nou dat vraag ik me af..!) een naam kunnen geven, die associaties met degenen die het leed van "borderline" ondervinden oproept! Hebben zij enkel gedacht aan:"Grenslijn" nou en dan nog..!! Wie is of zijn, de/het slachtoffer(s)...???
Groetjes Zonnetje.

Maarten1234
Berichten: 1201
Lid geworden op: 07 sep 2006 04:52

Re: Borderline Constructions

Ongelezen bericht door Maarten1234 »

Nou sorry hoor... Jij weet niet waar je over praat zonnetje. Ziekte en bedrijfsnaam is iets heel anders. Hun doelen niet eens op de ziekte. Dat maak jij ervan.

Borderline is meer dan enkelt de ziekte. Deze naam wordt er niet eens mee geassocieerd. Dat doe jij. Mijn vrouw heeft zwaar borderline en zij voelt zich niet eens aangesproken.

Een bedrijf mag best de naam borderline in zijn of haar naam verwerken. Dat mag jij namelijk ook. Anders moet Madonna ook maar meteen de naam van haar muzieknummer: Borderline aanpassen. Overigens gaat dat in dat geval wel over de ziekte, maar kan zij er wel weer negatief over worden aangesproken dat zij mensen beledigd met dat nummer. Het leuke is dat dat nooit gebeurd is.

Dus houd toch op zielig persoon.

Nogmaals de term als hoe deze hier staat heeft niets met de ziekte te maken en wordt ook niet daarmee geassocieerd.

Het legt gewoon aan jou!!!

zonnetje2
Berichten: 253
Lid geworden op: 20 apr 2005 00:08

Re: Borderline Constructions

Ongelezen bericht door zonnetje2 »

Maarten1234,
Nee hoor het bedrijf, "hun doelen niet eens op een ziekte", "het legt alleen aan mij", nou o.k.!
Maar de mensen waarom het hier ging/gaat, die hun geld belegd hebben in dit bedrijf "Borderline Constuctions" voelen zich echt bedrogen....!
Hun lot is duidelijk, zij zijn geen "borderline patienten" maar...eh..??
Hoe voelen zij zich...? Gedupeerd door "Borderline"??
Maarten doe alsjeblieft verder je best, zorg binnen wat voor jou haalbaar is, (jouw mogelijkheden) goed voor je vrouw, ik wens haar echt niets dan goeds.
En eh.. verder "legt" het echt niet aan mij hoor!!
Verdere discussie hierover lijkt me niet zo zinnig. Dus hierbij stopt het wat mij betreft. het ga jullie verder hopelijk goed, of beter.
Ondanks jouw veronderstelling of insinuatie denk ik niet dat ik mezelf nu "een zielig persoon" vind. Waarom deze toevoeging? Waarom nog snel mensen even "afkatten" die niets tegen jou hebben of hadden?? Nou het zij zo! Overigens reageer je wel een beetje laat op de ''openingsstarter'', mij heb je er kennelijk ook toe gedwongen zoals je ziet! Ik wilde je niet in de "in de kou " laten staan " Hoewel november 18 graden...!
Groetjes Zonnetje.

Gesloten