LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Argenta tegen "de andere banken"

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
Peter-O
Berichten: 124
Lid geworden op: 23 feb 2007 11:16

Re: Argenta tegen "de andere banken"

Ongelezen bericht door Peter-O »

Ik heb net even zitten rondkijken op dilbert29,

waar mensen rood zeggen, zegt hij blauw
ja, is bij hem nee
omhoog is bij hem omlaag enz enz...

zijn mening stelt dus gewoon niks voor, en is alleen maar om aandacht te trekken.

Noble heeft zijn stelling terug gebracht tot iets zeer simpels/fundamenteels en dat is nog te moeilijk voor dilbert29 om gewoon -klopt- te zeggen.

(ps: ook fiore hierboven zegt geen -klopt- )

Natuurlijk gaat dilbert29 hier weer tegen in dat het niet waar is...

-ik- ga in ieder geval niet meer reageren op dilbert29, hij is mij te vervelend.

zijn stelling dat de meeste mensen hier super-dom zijn..???
afin, de meeste zullen wel snappen wat ik hiermee wil zeggen...

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: Argenta tegen "de andere banken"

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Dank je wel Peter voor het uitleggen van mijn heldere standpunten. Helaas bega je, evenals velen hier, de fout om mijn uitspraken dusdanig te verknippen dat ze in je eigen straatje passen.

Mijn mening stelt wel degelijk iets voor, maar het is mijn eigen mening en meer niet, daar mag je het mee eens zijn of niet, dat is je eigen keuze. Ik leg niemand mijn mening op, doe dat dan ook niet bij mij.

De reden dat ik niet kan zeggen dat de stelling van Noble klopt, want daar vraag je voor het gemak maar niet naar, is dat de stelling aantoonbaar niet correct is en dus ook niet klopt. Maar in plaats van enige discussie hierover zet je mij meteen weg als iemand die niet de moeite waard is om mee te discussieren.

Dat zegt meer over het niveau van de mensen op dit forum dan over mij persoonlijk.

puerto38
Berichten: 79
Lid geworden op: 01 jun 2006 14:50

Re: Argenta tegen "de andere banken"

Ongelezen bericht door puerto38 »

Dilbert, ik heb hele verhaal gelezen.

Hoezo zou de Argenta bank je beneppen als jij bij die bank klant zou zijn.
Ik moet even goed formuleren anders geef je daar ook weer commentaar op.

Je weet van te voren dat als je geen transactie doet en je saldo op 31-12 minder is dan 50 euro je kosten moet betalen.
Nou als je je rekening gewoon gebruikt voor je inkomsten en uitgaven, die heeft iedereen toch, zie ik hier geen probleem dat jij kosten moet betalen.
Of jij bij de argenta bank klant wil worden is een andere vraag, dat maakt iedereen zelf uit.
Maar ik geef rest gelijk, bij Postbank ben je altijd bij voorbaat kosten kwijt.

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: Argenta tegen "de andere banken"

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Daarom zit ik ook niet bij de Postbank :D

Fiore
Berichten: 440
Lid geworden op: 22 jul 2005 10:42

Re: Argenta tegen "de andere banken"

Ongelezen bericht door Fiore »

dat klopt, dilbert! (zie je wel, ik kan best zeggen dat iets klopt)

Noble
Berichten: 1128
Lid geworden op: 13 dec 2006 12:23

Re: Argenta tegen "de andere banken"

Ongelezen bericht door Noble »

Nee dilbert, jij zit bij de ABN.....

en daar betaal je ook standaard, en ja ik weet het je vind dat juist, & fijne mensen daar.. etc etc.

ik ga met peter mee, ik ga niet meer antwoorden op jouw gezwets....

@ fiore...

slim antwoord meidje.... je had het over een paus....

ik vermoed dat ze dat verhaal ZO vaak tegen jouw hebben verteld... dat je het eindalijk ná kunt vertellen...

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: Argenta tegen "de andere banken"

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Nog iemand die niet meer tegen mijn argumenten op kan en de strijd maar opgeeft. Het wordt nog wel eens wat hier.
Maar in plaats van enige discussie hierover zet je mij meteen weg als iemand die niet de moeite waard is om mee te discussieren.

Dat zegt meer over het niveau van de mensen op dit forum dan over mij persoonlijk.

Noble
Berichten: 1128
Lid geworden op: 13 dec 2006 12:23

Re: Argenta tegen "de andere banken"

Ongelezen bericht door Noble »

quote van dilbert:
Nog iemand die niet meer tegen mijn argumenten op kan

vervang "argumenten" door domheid.... en ik ben het dan GEHEEL met je eens :P

(zo vanaf nu zie ik alleen nog maar blanco's van Dilbert..)

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: Argenta tegen "de andere banken"

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Domheid zou op hetzelfde neerkomen, maar ik geef je gelijk Noble.

SJZ
Berichten: 4103
Lid geworden op: 09 aug 2003 21:03

Re: Argenta tegen "de andere banken"

Ongelezen bericht door SJZ »

Gelukkig heb ik de waarheid al gevonden en geaccepteerd, jullie volgen snel genoeg. Noble en SJZ willen zich graag laten neppen, dat is je eigen keuze.
Een inhoudelijk argument WAAROM ik mij laat neppen ontbreekt volledig beste Dilbert. Kun je diepzinniger praten dan alleen maar inhoudsloos gebral uitstoten?

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: Argenta tegen "de andere banken"

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Ja dat kan ik, maar aangezien jullie weigeren om er serieus op in te gaan, zie ik er de noodzaak niet van.

Fiore
Berichten: 440
Lid geworden op: 22 jul 2005 10:42

Re: Argenta tegen "de andere banken"

Ongelezen bericht door Fiore »

lol jullie willen gewoon niet goed lezen wat er gezegd wordt, we hebben het nu denk ik zo'n drie keer uitgelegd.. denk je dat je het de vierde keer wel ineens gaat begrijpen?
blijf nou gewoon lekker bij argenta, jullie blij, wij blij, prima toch?

SJZ
Berichten: 4103
Lid geworden op: 09 aug 2003 21:03

Re: Argenta tegen "de andere banken"

Ongelezen bericht door SJZ »

Ja dat kan ik, maar aangezien jullie weigeren om er serieus op in te gaan, zie ik er de noodzaak niet van.
Een rare, niet-kloppende jij-bak. Ik geef serieuze reacties, zeg waarom ik iets vind, maar ik krijg van jou geen inhoudelijke reactie. Dus JIJ bent degene die er niet serieus op ingaat. Valt me van je tegen, vaak kun jij best uitleggen waarom je iets vindt.

hypotheekadviseurs
Berichten: 239
Lid geworden op: 17 feb 2007 02:35

Re: Argenta tegen "de andere banken"

Ongelezen bericht door hypotheekadviseurs »

Volgens mij gaat deze topic toch echt ergens anders over.

En niet over of Dilbert, of Fiona, of Noble, of wie al niet meer......hun gelijk hier moeten halen.

Kunnen wij het ook nog over het topic hebben.... please!

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: Argenta tegen "de andere banken"

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

vaak kun jij best uitleggen waarom je iets vindt.
ja dat kan ik inderdaad, maar ik heb geen zin om elke keer als ik iets zeg neergesabeld te worden en weggezet als dom iemand die niet weet waar hij over praat. Zie bv mensen als Noble.

old no.7
Berichten: 55
Lid geworden op: 05 okt 2006 12:52

Re: Argenta tegen "de andere banken"

Ongelezen bericht door old no.7 »

Even weer on-topic. Ja , ik ben ook naar Argenta overgestapt. Maar daarnaast hou ik ook mijn eigen bank nog aan. Ik kom vaak in Engeland en daar is Argenta weer goedkoper om geld op te nemen uit de muur dan mijn ING bank. Het is voor mij een beetje een sport om zo voordelig mogelijk uit te zijn met mijn bankkosten, waarom meer betalen dan strikt noodzakelijk. Argenta biedt geen kantoren netwerk en als je dus graag persoonlijk te woord wil worden gestaan is Argenta geen optie. Wel is mijn ervaring dat de service die de traditionele banken bieden ook tot een dieptepunt is gedaald. Ik zal in de toekomst misschien kiezen voor Argenta als mijn enige bank, eerst maar even naast elkaar gebruiken. Voorlopig ben ik alleen maar positief over Argenta.

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: Argenta tegen "de andere banken"

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Precies venantius, dat bedoel ik.

SJZ
Berichten: 4103
Lid geworden op: 09 aug 2003 21:03

Re: Argenta tegen "de andere banken"

Ongelezen bericht door SJZ »

ja dat kan ik inderdaad, maar ik heb geen zin om elke keer als ik iets zeg neergesabeld te worden
Dat heb ik toch niet gedaan? Maar jij zegt wel tegen mij:
maar aangezien jullie weigeren om er serieus op in te gaan
Kortom, je verzint iedere weer een flauwe reden om maar niet serieus mee te praten. Ik heb het geprobeerd, maar diepgang zit er bij jou in deze discussie helaas niet meer in.

hypotheekadviseurs
Berichten: 239
Lid geworden op: 17 feb 2007 02:35

Re: Argenta tegen "de andere banken"

Ongelezen bericht door hypotheekadviseurs »

Hallo!!!!!!!!!!!

hypotheekadviseurs
Berichten: 239
Lid geworden op: 17 feb 2007 02:35

Re: Argenta tegen "de andere banken"

Ongelezen bericht door hypotheekadviseurs »

Hoezo heeft Argenta geen kantorennet? Kan je niet persoonlijk te woord worden gestaan?

Argenta wordt aangeboden via het Intermediair. Bedunkt dat zij je goed te woord kunnen staan met allerlei info.

Niet alleen over Argenta, maar alles over sparen, beleggen, verzekeren en pensioenen.

Het kwaliteitsniveau is bij de aangesloten tussenpersonen erg hoog. Argenta gaat niet zomaar met iedereen in zee.

Dus ga naar de aangesloten tussenpersonen als u verder informatie wenst? Makkelijk toch, alles bij één kantoor regelen?
Laatst gewijzigd door hypotheekadviseurs op 02 mar 2007 23:53, 1 keer totaal gewijzigd.

Gesloten