LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Het graaien van ABNAmro

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
independerst
Berichten: 8
Lid geworden op: 01 feb 2008 21:03

Re: Het graaien van ABNAmro

Ongelezen bericht door independerst »

Of de Argentabank (internetbankieren) maandenlang meer dan 4 %, net terug naar 4 %.
Deze bank geeft ook rente (0,5%) op zijn betaalrekening welke geheel gratis is, werkt ook mee aan een verhuizing van je incasso's e.d., betaalkaart is ook gratis en te gebruiken bij alle pinautomaten.

kan alleen worden geopend via een aangesloten tussenpersoon

kleurenpalet
Berichten: 6
Lid geworden op: 30 jan 2008 21:14

Re: Het graaien van ABNAmro

Ongelezen bericht door kleurenpalet »

@KR1275,
Als je de schraperige hebberigheid van die luizige € 3.70 voor het louter alleen hebben van een privérekening normaal vindt, dan zul je het decadente bedrag van € 27 miljoen als "beloning" voor een, n.b! falende, directeur dus ook wel gewoon vinden. Welnu, dit is geen politieke uitspraak, maar een simpele constatering: het kapitalisme is nog nooit zo onbeschaamd, aan de macht geweest. Alle beloftes over vrije marktwerking, die gunstg voor de consument zouden uitvallen, blijken bij slechts enkele personen terecht te komen. En dat wordt door jou goed gepraat. Zoals je ook even gemakshalve schijnt te vergeten dat de klanten de afgelopen jaren belazerd zijn, met de als kosteloos gepropageerde producten als eurocheque, pinpas e,d(zie begin topic), maar als voldongen feit plotseling wel betaald moesten worden.Van mensen zoals jij lusten de banken wel pap!De volgende stap zal wel zoiets zijn als een toegangskaartje moeten kopen alvorens het bankfiliaal te mogen betreden. Want bedrijfskosten moeten ook winst op leveren.

janxx
Berichten: 115
Lid geworden op: 07 jun 2005 20:55

Re: Het graaien van ABNAmro

Ongelezen bericht door janxx »

vorige week gepint met credit kaart omdat ik gewone pinpas vergeten was. creditcard van amro en bij amro gepint. kosten 12 euro voor een bedrag van 400euro. dit noem ik diefstal en oplichterij. amro bedankt. ga ook uitkijken naar andere bank.

Jan1
Berichten: 772
Lid geworden op: 15 nov 2003 19:16

Re: Het graaien van ABNAmro

Ongelezen bericht door Jan1 »


Opname via geldautomaat in euro
Met Wereldpas gratis in landen met de euro
Met creditcard 3% met een minimum van € 4,50 per transactie
Dit is gekopieerd vanaf de site van ABNAMRO, dus niet klagen, je hebt het kunnen weten.

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: Het graaien van ABNAmro

Ongelezen bericht door kweenie »

janxx, het is bij elke creditcard zo dat je veel kosten moet betalen als je geld uit de automaat haalt. Dat is iets wat toch ondertussen wel algemeen bekend is. Heeft dus niets met de AA te maken. Beetje dom dus om met een creditcard geld op te nemen.

kleurenpalet
Berichten: 6
Lid geworden op: 30 jan 2008 21:14

Re: Het graaien van ABNAmro

Ongelezen bericht door kleurenpalet »

Ik ben deze topic begonnen over het belasten van de privérekening, het ging mij niet over de spaarrekening en evenmin over de creditkaart. Die afdelingen hebben een groot "eigenschuld-dikke bult" gehalte. Bij de privérekening wordt je overvallen, en kun je niets aan doen, alleen weggaan.!

*Draak*
Berichten: 17
Lid geworden op: 23 jan 2006 11:56

Re: Het graaien van ABNAmro

Ongelezen bericht door *Draak* »

Beste, jenren6


Jij heb zeker een voordeeltarief bij de Postbank? Mij hebben ze naamelijk dit jaar al 12,50 in rekening gebracht voor Girobasis met 1 bankpas. "Die onbeschofte graaiers!"

mvg

koningsjpc
Berichten: 46
Lid geworden op: 26 jan 2005 11:29

Re: Het graaien van ABNAmro

Ongelezen bericht door koningsjpc »

Nu weet je, waar Riojpman-Groenink zijn "oprotpremie" vandaan haalt, n.l. van ons allemaal En niet alleen hij, maar al die andere zakkenvullers.

Jan Konings

Alfriedel
Berichten: 9
Lid geworden op: 11 mar 2007 19:58

Re: Het graaien van ABNAmro

Ongelezen bericht door Alfriedel »

Ik weet wel waarom ze bij DSB bank hogere rente en minder kosten beloven dat wordt nl. betaald door de mensen die daar geld lenen zoals ik in 1998 gelokt werd met een lage rente lening en nu 10,4% betaal zonder aflossing!!! dat moet ik nog eens extra betalen door in een fons genaamd Hollands Welvaren 75 euro p/m te storten.
KIJK UIT met de DSB bank, ze zijn heel slim.

Fred.

R.Redering
Berichten: 10
Lid geworden op: 29 nov 2007 03:23

Re: Het graaien van ABNAmro

Ongelezen bericht door R.Redering »

Ik loop al jaren te roepen iedereen moet zijn loon zodra het gestort is van de bank halen en enkel het nodige er op laten om de rekeningen te betalen. :lol:
Zodat ze geen geld over hebben om te spekuleren van een ander mans geld. : :evil:
Kijken hoe ze dan reageren. :shock:
Vroeger was van alles gratis omdat ze met je geld spekuleren maar dat is niet meer genoeg. :D
Geef mij maar weer loon zakjes dan kan ik zelf regelen hoe ik het doe.
Maar dat kan zogezegd niet meer daar hebben die zakken vullers wel voor gezorgd.
Banken kunnen me wat. :evil:
Groet Rob.

koningsjpc
Berichten: 46
Lid geworden op: 26 jan 2005 11:29

Re: Het graaien van ABNAmro

Ongelezen bericht door koningsjpc »

Waarom denk je, dat Dick Scheringa (=DSB bank, n.l. DSB is een afkorting van Dick Scheringa bank)zoveel kan sponsoren, o.a. het stadion van Alkmaar, schaatsploeg.
A propos, hij sponsort natuurlijk eerst zichzelf, en dus heel veel.

Jonjo
Berichten: 1485
Lid geworden op: 14 aug 2005 09:18

Re: Het graaien van ABNAmro

Ongelezen bericht door Jonjo »

Waarom denk jij dat de ABN Amro bank een contract heeft , dat wel afloopt, met Ajax voor 10 tallen miljoenen, de Rabo een wielerploeg heeft, de ING in de formule 1 zit voor een vermogen?

Jonjo
Berichten: 1485
Lid geworden op: 14 aug 2005 09:18

Re: Het graaien van ABNAmro

Ongelezen bericht door Jonjo »

@Rob, ik heb al eerder aangegeven, iedereen zijn geld van de bank afhalen, spaarrekening en overtollig saldo betaalrekening. Binnen een week zijn we van Balkellende en de arrogante houding van de banken af. Nederland staat dan op springen. Nu mogen we alleen maar ja en amen zeggen en alles pikken wat er uitgevreten wordt. Dusssssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

sarietje
Berichten: 4
Lid geworden op: 01 feb 2008 17:42

Re: Het graaien van ABNAmro

Ongelezen bericht door sarietje »

nogmaals : wees geen dief van je eigen portemonnee

Dat we kosten moeten betalen voor allerhande diensten van de banken is een gegeven, maar door verder te winkelen en door op internet te zoeken kom je bij een product met voorwaarden waarmee je kunt leven. En vaak een betere opbrengst, want als jij die niet zelf incasseert, dan doet de bank dat. En bedonderd voelen we ons altijd wel, vooral als een renteverhoging maandenlang wordt uitgesteld ! De regering moet beter voor onze belangen opkomen en zo actief zijn naar de banken toe dat er minder aan de strijkstok blijft hangen. Want de banken verdienen meer dan genoeg en sluizen dat nooit door naar de trouwe rekeninghouders. :x

wil-liam-1
Berichten: 3
Lid geworden op: 03 feb 2008 16:17

Re: Het graaien van ABNAmro

Ongelezen bericht door wil-liam-1 »

Als je meer rente van je spaargeld wilt maken, kijk maar eens op deze site. Je kunt ook d.m.v. een nieuwsbrief op de hoogte worden gehouden van eventuele veranderingen. Zowel omhoog als omlaag. groetjes.
http://www.dividendpagina.nl/sparen.asp

I. Wouters
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 feb 2008 12:05

Re: Het graaien van ABNAmro

Ongelezen bericht door I. Wouters »

:x Hopelijk kiest ABNAMRO eieren voor haar geld en informeren zij hun klanten over wàt zij aan deze negatieve beeldvorming gaan doen.

carla1951
Berichten: 6
Lid geworden op: 20 jul 2007 22:36

Re: Het graaien van ABNAmro

Ongelezen bericht door carla1951 »

We zijn toch totaal geen baas meer over ons eigen geld??
Je mag maar zoveel per dag pinnen, iets duurs kopen? eerst de bank vragen of je aub een groot bedrag mag pinnen. :(
We moeten onze bazen maar vragen of we het geld weer in een loonzakje kunnen krijgen.
Eigenlijk is het belachelijk dat we voor al die diensten moeten betalen, ze beuren ook al rente over geld wat wij inleggen op spaarrekeningen en waar zij mee beleggen en speculeren!!!

DRIEWERF BAH!!!!!!!!!!!!!!!!

Archibaldt
Berichten: 5
Lid geworden op: 26 mar 2007 18:11

Re: Het graaien van ABNAmro

Ongelezen bericht door Archibaldt »

Ik lees heel wat over wat WIJ moeten doen om die banken een poot dwars te zetten, dan even een vraagje: Wie heeft er ooit Nederlanders solidair met elkaar gezien om een probleem met de overheid en/of multinationals/ banken ed op te lossen?? Dan kunnen we iets leren van bv de Fransen, daar werken de burgers wel samen en wordt er niet alleen gekletst....

Ad56
Berichten: 16
Lid geworden op: 12 nov 2007 19:10

Re: Het graaien van ABNAmro

Ongelezen bericht door Ad56 »

Beste forum bezoekers,

Wat ik allemaal lees, dat is toch al veel en veel te lang aan de gang !!
Maar Archibald, Bravo, dit is zeer correct, noem het beest bij zijn naam, draai niet om die hete brij heen, zeer goed.
Zo zouden er heel veel mensen meer moeten zijn.
Wij Nederlandse staatsburgers, wij worden zwak, waar is toch die strijdlust gebleven van die echte HOLLANDER waar weet je nog wel, die Alexander Curly over zong.
Hebben we dat geen van allen meer in ons ??
Die Belgen worden door vele Nederlanders versleten als, tja ik wil dit eigenlijk niet omschrijven, daar dit beledigend voor onze zuiderburen is.
Een ding weet ik wel, die hebben lef en strijdlust, dat gene wat wij in jaren weleer ook hadden.
Dan die Fransen, die laten hun kaas ook niet van hun stokbrood stelen.
Noem ze stakers, ze komen verdikkeme wel op voor hun rechten.
En dat zoeden wij verdorie ook eens moeten gaan doen.
Ik ben dus al veranderd van bank, die idiote ABNAMRO die kan me gestolen worden, pinautomaten werken heel erg vaak niet, terwijl er even verder terug iets anders gesugereerd word, ze hebben van die mooie stort kassen, waar je contant geld kan storten, werken heel erg vaak niet, je word constant bestook met dingen waarvan je al gemeld hebt, dat je die pertinent niet wilt, blijven ze daar over door zagen, wat een stelletje hersenloze figuren moeten daar werken zeg, het enige wat ze wel heel erg goed weten, dat is de mens geld afhandig probeert te maken op alle slinkse manieren, tuig van de richel is het.
Ik heb er geen last meer van, maar of het gras nu elders groener is, dat moet nog blijken. Dus dat verhaal van die oude sok, dat is zeer zeker zo gek nog niet, je hebt er alleen geen rente van, maar je kan er altijd wel over beschikken, over je eigen zuur verdiende centjes.

Beste forum bezoekers, ik wens u allen een heel erg fijn weekend toe, geniet vooral van het goede weer, dat maakt misschien nog iets goed.

Met vriendelijke groet Ad

JN
Berichten: 7
Lid geworden op: 04 feb 2008 20:45

Re: Het graaien van ABNAmro

Ongelezen bericht door JN »

Ik ben de dupe geworden van dwaling en bedrog. Mijn vertrouwen in een bank is volledig weg. Van mij zelf moet ik de betreffende via een rechtzaak aanpakken maar hoe pak je dit aan? De bank instanties hebben een ongekend machtspositie tegenover de hardwerkende zelfstandiger.

JN

Gesloten