LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Storingen ING internetbankieren

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
Rose1975
Berichten: 4
Lid geworden op: 21 nov 2009 15:58

Storingen ING internetbankieren

Ongelezen bericht door Rose1975 »

Klopt het dat er de afgelopen week steeds storingen zijn bij het internetbankieren van ING?
Ook nu krijg ik weer geen gegevens en steeds een blanco scherm.

seagoing racer2
Berichten: 2122
Lid geworden op: 10 jun 2006 10:40

Re: Storingen ING internetbankieren

Ongelezen bericht door seagoing racer2 »

Bel ING eens op en het vraag het hun. Is maar een suggestie... :mrgreen:

Consumentt
Berichten: 754
Lid geworden op: 20 nov 2005 19:27

Re: Storingen ING internetbankieren

Ongelezen bericht door Consumentt »

Bankrun aan de gang?

Rotterdam010
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 jan 2010 10:07

Re: Storingen ING internetbankieren

Ongelezen bericht door Rotterdam010 »

En ja hoor ook vandaag heeft de ING weer een storing bij online bankieren. Nu bij het verzenden van betalingen krijg je rare vage melding waar je niets mee kunt!??

Nog meer mensen problemen?

Deurwaarder Mark
Berichten: 563
Lid geworden op: 27 dec 2008 21:14

Re: Storingen ING internetbankieren

Ongelezen bericht door Deurwaarder Mark »

Ik heb al maanden geen problemen gehad. Ik werk met TAN-codes, niet met de calculator.

Remster
Berichten: 535
Lid geworden op: 04 sep 2005 09:22

Re: Storingen ING internetbankieren

Ongelezen bericht door Remster »

Ik heb ook al heel lang geen problemen meer gehad.
Misschien moet je het eens met een andere browser proberen.
rare vage melding waar je niets mee kunt!??
Vaak wordt het duidelijker als je de melding even googled. er zijn altijd wel ergens mensen die dezelfde melding hebben (gehad)

Sjors_B
Berichten: 658
Lid geworden op: 22 jun 2005 20:45

Re: Storingen ING internetbankieren

Ongelezen bericht door Sjors_B »

neen, probeer eens een andere computer te gebruiken. Heb ja dan ook geen probleem dan de fout zoeken in je eigen computer/netwerk verbinding

EagleOne2002
Berichten: 375
Lid geworden op: 18 sep 2009 09:15

Re: Storingen ING internetbankieren

Ongelezen bericht door EagleOne2002 »

Indien er een onderhoud gepland is krijg je deze melding

Incidenteel wordt er onderhoud gepleegd aan Mijn ING. Wij proberen het ongemak voor u tot een minimum te beperken, daarom vindt het onderhoud meestal 's nachts plaats. Langer onderhoud wordt van tevoren op de inlogpagina aangekondigd.

Een storing is momenteel niet bekend.

Veel succes

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Storingen ING internetbankieren

Ongelezen bericht door jor »

Rotterdam010 schreef:En ja hoor ook vandaag heeft de ING weer een storing bij online bankieren. Nu bij het verzenden van betalingen krijg je rare vage melding waar je niets mee kunt!??

Nog meer mensen problemen?
Een aantal betalingen verricht vandaag (in de ochtenduren) via online bankieren bij de ING, niets mis mee.Vage meldingen? wat moet ik daarbij bedenken? Krijg namelijk nooit vage meldingen.

witte angora
Berichten: 30774
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Storingen ING internetbankieren

Ongelezen bericht door witte angora »

Klopt het dat er de afgelopen week steeds storingen zijn bij het internetbankieren van ING?
Ook nu krijg ik weer geen gegevens en steeds een blanco scherm.
Ik krijg ook regelmatig geen gegevens en steeds een blanco scherm. Heeft niks met de gevraagde pagina te maken (heb het met allerlei soorten pagina's), maar met het feit dat ik een oude computer heb.

Regelmatig schijfopruiming doen helpt. Computer aanzetten, 10 minuten koffie drinken en daarna terugkomen ook. Daarna heb ik nl. verder niet al te veel problemen, ook al blijft het ding de hele dag aanstaan. Soms wel, maar niet al te veel dus.

stofzuigertje

Re: Storingen ING internetbankieren

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Triodos en ASN werken wel maar kan ING ook niet inzien....
Zowel mijn vrouw als zoon zijn dus nu off line met banklieren net als de Postbank periode vaak had.... en ik moet voor hun dus vaak een treinkaart kopen omdat vrijwel altijd de ING pasjes net als vroeger Postbank weigerden....

aajeegee
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 nov 2012 21:18

Re: Storingen ING internetbankieren

Ongelezen bericht door aajeegee »

Ik zag dat het laatste bericht over de storingen bij ING van 2010 stamt. Mijn ervaring is dat de laatste tijd in toenemende mate ik het bericht krijg dat (zakelijk) internetbankieren tijdelijk "beperkt" mogelijk is. Dat wil zeggen, je kunt alles, behalve overboeken. De afgelopen 2 weken heb ik meer dan 10 pogingen gedaan op verschillende tijdstippen om overboekingen over te boeken. Ik heb zegge en schrijve 3 overboekingen kunnen invoeren die nog steeds in de verzendlijst staan, omdat er weer eens een storing is.

Gesloten