LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Problemen Vastgoed Solide Maatschappij

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
Jokertje2010

Re: Problemen Vastgoed Solide Maatschappij

Ongelezen bericht door Jokertje2010 »

...
Laatst gewijzigd door Jokertje2010 op 11 apr 2011 21:35, 1 keer totaal gewijzigd.

speelbal
Berichten: 11
Lid geworden op: 06 dec 2010 21:56

Re: Problemen Vastgoed Solide Maatschappij

Ongelezen bericht door speelbal »

OM vraagt geen vrijspraak maar 4 maanden voorwaardelijk (proeftijd 2 jaar), 15.000 euro boete en een werkstraf van 180 uur. Dus ik vraag me af wat het waarheidsgehalte is van jou andere opmerkingen????

bos400
Berichten: 4
Lid geworden op: 19 dec 2010 13:51

Re: Problemen Vastgoed Solide Maatschappij

Ongelezen bericht door bos400 »

Na het lezen van dit forum merk ik op dat speelbal nogal wat kritiek heeft moeten slikken, maar uiteindelijk heeft hij/zij wel gelijk blijkt nu. Er is mij het een en ander niet helemaal duidelijk, daarom richt ik mijn vraag aan Speelbal.

Jokertje, kijk uit dat u uw nickname niet te veel eer aandoet met uw reacties.

Speelbal: Ik lees dat het OM 4 maanden voorwaardelijk eist met een proeftijd van 2 jaar, 15.000 euro boete en een taakstraf van 180 uur. Dat is niet mis en is duidelijk geen vrijspraak lijkt mij. Deze eis gaat over een eerder gepleegd misdrijf door P.T? Ik heb nl vernomen dat men nog druk bezig is met alle puinhoop van VSM. Als ik het dus goed begrijp en deze eis voor een andere zaak uitgesproken is, heeft PT zijn proeftijd dus al verprutst en zal PT die 4 maanden moeten zitten. Daar komt bij dat er zeker nog een rechtszaak zal komen als hij alle verdwenen miljoenen uit VSM niet kan verantwoorden. Dit gaat zeker nog een staartje krijgen.
Graag uw reactie

bekende
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 dec 2010 16:52

Re: Problemen Vastgoed Solide Maatschappij

Ongelezen bericht door bekende »

Hallo Bos , klopt speelbal heeft gelijk dit is de eis van het OM uitspraak over 2 weken, dit was is inzake vastgoedfonds van Huysduinen. Waar vooral in reformatorische kringen veel geld is verloren. Als de rechter conform eis uitspreekt zou het inderdaad betekenen dat P.T. in de toekomst komt te zitten, alleen het rare is daarvoor was hij al veroordeeld en door te huilen als een klein kind volgens het kranteartikel heeft de rechtelijke macht weer meer te doen met een dader als met slachtoffers. Hopelijk zal het recht dan wel zegevieren. Bij de rechtzitting kwamen 2 medewerksters dusdanig bedreigend over dat van een openbare zitting het een gesloten zitting werd. Politiebescherming was er genoeg circa 10 agenten beschermden P.T. daar hij weer een lariekoek verhaal hield dat hij bedreigd zou worden door Marokanen en de gebroeders Q. Waarom?? of heeft P.T. toch nog meer op zijn kerfstok?

bos400
Berichten: 4
Lid geworden op: 19 dec 2010 13:51

Re: Problemen Vastgoed Solide Maatschappij

Ongelezen bericht door bos400 »

Jokertje,,,
U heeft het over kleine details, maar kunnen wij hier nog praten over kleine details in deze grote puinhoop? U geeft antwoorden op vragen die niet zijn gesteld. Die antwoorden blijken zelfs niet correct te zijn. Ik krijg daarom sterk de indruk dat u zich aan het verdedigen bent. Wat valt er nog te verdedigen? Ik heb er geen boodschap aan dat u ex medewerkers de schuld geeft van haatzaaierij, want als daar volgens u sprake van is, doet u hier nu net zo hard aan mee. Is het misschien niet mogelijk dat het voor ex werknemers een Gods zegen kan zijn juist niet meer voor een van jullie bedrijven te werken? Dus laten we bij de feiten blijven.
Kunt u mij antwoorden op de enige vraag die ik voor u heb?
Waar zijn de miljoenen verdwenen gebleven? Kunt u daar wel eerlijk op antwoorden? Het zou nl heel fijn zijn voor de obligatiehouders. Dan weten wij waar we nog iets van ons geld terug kunnen halen. Op dit forum laat u weten er rekening gehouden moet worden met de waardevermindering van de panden. De crisis waar wij in hebben gezeten en nog zitten. Dat geloof ik wel en dat zal wel miljoenen hebben gekost en is mogelijk ook te verantwoorden zijn. Ik heb het over al die andere miljoenen die gewoon verdwenen zijn. Hoe kunt u die verantwoorden?

U slaat zichzelf met deze uitspraak met uw eigen spijkers op de kop.

Persoonlijk denk ik dat dit soort artikelen ontstaan vanuit onvrede bij een aantal personen. Maar is het de bedoeling om daarmee andere mensen ten onder te laten gaan en daar de dupe van te laten worden? Kortom: laten we ons beperken tot de feiten en niet door de wilde verhalen daaromheen. Daar heeft niemand wat aan.

Is het dan wel de bedoeling dat andere mensen de dupe worden en ten onder gaan vanwege jullie luxe leven of riante bestedingspatroon?
Laatst gewijzigd door bos400 op 15 jan 2011 17:43, 2 keer totaal gewijzigd.

Chima
Berichten: 215
Lid geworden op: 08 jun 2005 11:11

Re: Problemen Vastgoed Solide Maatschappij

Ongelezen bericht door Chima »

Een kopie van de presentatie die dinsdag 21 december jl. is gegeven tijdens de vergadering voor de obligatiehouders in Vastgoed Solide Maatschappij BV waarbij ongeveer 80 gedupeerde beleggers aanwezig waren.

http://www.mijnbestand.nl/Bestand-NWXSMUBS6FUD.ppsx
Laatst gewijzigd door Chima op 15 jan 2011 22:46, 1 keer totaal gewijzigd.

bos400
Berichten: 4
Lid geworden op: 19 dec 2010 13:51

Re: Problemen Vastgoed Solide Maatschappij

Ongelezen bericht door bos400 »

Chima, bedankt voor het terug zetten van het bestand.
Laatst gewijzigd door bos400 op 15 jan 2011 17:39, 1 keer totaal gewijzigd.

Chima
Berichten: 215
Lid geworden op: 08 jun 2005 11:11

Re: Problemen Vastgoed Solide Maatschappij

Ongelezen bericht door Chima »

Als gevolg van een technisch probleem is er content van de site verloren gegaan. Het gaat hierbij ook om forumberichten en forumgebruikers aangemaakt in de periode tussen 24 december 2010 en 13 januari 2011. Wij werken er hard aan om dit z.s.m. te herstellen. Onze excuses voor het ongemak.

TROS Radar Internet

SIMON1
Berichten: 5
Lid geworden op: 08 sep 2010 11:04

Re: Problemen Vastgoed Solide Maatschappij

Ongelezen bericht door SIMON1 »

"12-05-2011arn.10.49.S.3309.1.11einde surseance door goedkeuring akkoord op 7 april 2011" Gelezen op de site van faillissementsdossier.nl.

Alle mensen die inspanningen hebben geleverd voor deze reddingsactie van VSM tot zover hartelijk dank. Het zal de nodige moeite kosten voor de toekomst, maar hoop doet leven. Met een goed bestuur, een goede beheerder, een goed advocatenkantoor en actieve mensen, die zich niet uit het veld laten slaan, zal het zeker lukken.
"HET RECHT ZAL ZEGEVIEREN".

Jeroen Kramer
Berichten: 6
Lid geworden op: 27 aug 2010 11:37

Re: Problemen Vastgoed Solide Maatschappij

Ongelezen bericht door Jeroen Kramer »

Alleen: ik hoor maar niets over pogingen om de heren persoonlijk voor de rechter te krijgen voor strafrechtelijke vervolging en ze persoonlijk financieel leeg te trekken ter vergoeding van de schade. Weet iemand daar iets van?

rimpie
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 okt 2010 13:20

Re: Problemen Vastgoed Solide Maatschappij

Ongelezen bericht door rimpie »

Ik hoor of zie nog steeds geen enkel nieuws niet van keijser en ook niet van annexum.... Gaat vast een tig jarenplan worden.

Jeroen Kramer
Berichten: 6
Lid geworden op: 27 aug 2010 11:37

Re: Problemen Vastgoed Solide Maatschappij

Ongelezen bericht door Jeroen Kramer »

Zijn er inmiddels obligatiehouders die middels rechtstreekse verhaalsacties geld hebben kunnen terugvorderen van individuen?

Gesloten