LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Call-Center terreur van ABN/AMRO CREDITKAART

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
mamajanneman
Berichten: 4
Lid geworden op: 23 nov 2010 17:41

Call-Center terreur van ABN/AMRO CREDITKAART

Ongelezen bericht door mamajanneman »

:x Ben deze week al div keren gebelt door de creditkaartservice vd Bank.

Heb er schoon genoeg van!!!

Dit is geen service maar terreur aan de telefoon....

Of ik misschien nog een lesje opvoeding wilde hebben???

Wie herkent dit??? :twisted:

Een ergggggggggg boze klant ( zonder achterstanden....)

MAXIEM

Re: Call-Center terreur van ABN/AMRO CREDITKAART

Ongelezen bericht door MAXIEM »

mamajanneman

Ik kan het even niet volgen! Vertel....................................!!!

Maxiem.

Ravx
Berichten: 122
Lid geworden op: 10 mei 2010 15:15

Re: Call-Center terreur van ABN/AMRO CREDITKAART

Ongelezen bericht door Ravx »

Hoezo word je gebeld ? Heb je aangegeven dat je gebeld wil worden, is er mogelijk een incasso gestorneerd ? Dan willen ze je nog wel eens bellen om een afspraak te maken ...

Als je de telefoon opgenomen hebt, weet je vast waarvoor ze bellen ... :roll:

mamajanneman
Berichten: 4
Lid geworden op: 23 nov 2010 17:41

Re: Call-Center terreur van ABN/AMRO CREDITKAART

Ongelezen bericht door mamajanneman »

Je moet altijd je telefoonnummer ergens vermelden!

En te pas en te onpas maar gebelt worden over iets wat er NIET is, is hoogst

irritant en ongebruikelijk!( lees mijn oproep goed!)

En mij gesprijt willen laten betalen...WAT IK NIET WIL ( rente ).Ik betaal direct het gehele bedrag terug!

Ik wil tot niks gedwongen worden en zeker niet onbeschoft te woord worden

gestaan! (door zo'n call-center mijnheer...die het allemaal wel weet...)

Nee, dan kunnen beter een voorbeeld nemen aan de ING creditkaart!!!

Ben vandaag keurig behandeld en er word direct een nieuwe pincode geregeld!!

Ravx
Berichten: 122
Lid geworden op: 10 mei 2010 15:15

Re: Call-Center terreur van ABN/AMRO CREDITKAART

Ongelezen bericht door Ravx »

Beste TS,

De personen op een Callcenter zijn vaak snelle vlotte types, en ik gok dat deze telefoontjes niet voor niets je kant opgekomen zijn ... Je zult het zelf aangevraagd hebben ..

mamajanneman
Berichten: 4
Lid geworden op: 23 nov 2010 17:41

Re: Call-Center terreur van ABN/AMRO CREDITKAART

Ongelezen bericht door mamajanneman »

Werkzaam bij..??? :lol: :twisted:

Ravx
Berichten: 122
Lid geworden op: 10 mei 2010 15:15

Re: Call-Center terreur van ABN/AMRO CREDITKAART

Ongelezen bericht door Ravx »

In 2008 heb ik een jaar voor ABN CC gewerkt, en aan de hand van je gegevens kan ik opmaken dat je mogelijk een incasso gemist hebt en daarom gebeld bent.

;-)

mamajanneman
Berichten: 4
Lid geworden op: 23 nov 2010 17:41

Re: Call-Center terreur van ABN/AMRO CREDITKAART

Ongelezen bericht door mamajanneman »

Zou je mij dan ook aub kunnen vertellen, hoe ik hier vanaf kom???

Ik ben van plan om aangifte te doen!( bellen iedere namiddag wel 3 keer..)

IK HEB GEEN ACHTERSTANDEN!!!!ALLES IS BETAALD!!!( KAN IK ZIEN OP DE REKENING EN OOK AANTONEN)

Ik word gek van dat gebel en dreigingen op PERSOONLIJK VLAK!!!
(we weten u te vinden, alles is bij mij bekent..melden BKR enz)

Ik ga vandaag naar onze adviseur vd bank om dingen te achterhalen wie dit doet, en evt deze mannen aan te pakken.

ps) vanaf nu worden ook alle gesprekken opgenomen voor bewijs ! dit op aanraden van de politie.

Ravx
Berichten: 122
Lid geworden op: 10 mei 2010 15:15

Re: Call-Center terreur van ABN/AMRO CREDITKAART

Ongelezen bericht door Ravx »

Heel simpel, controleer of de laatste afschrijving niet gestorneerd is .. Bekijk ook of alle betalingen vanuit de laatste 4 maanden geboekt zijn.

Je kunt contact opnemen met de klantenservice van ABN Creditcards, of met je Bankshop medewerker..

Maar het allerbeste is de telefoon opnemen, het gesprek aangaan en luisteren wat het probleem is .. Als je de telefoon niet opneemt blijven ze je bellen namelijk..

Dus hoor het verhaal van medewerker aan, moet je betalen ? Maak een afspraak !! Is het een aanbod ? Zeg dat je geen interesse hebt ..

Aangifte doen is wat overdreven, ze willen je gewoon graag spreken. Fans moet je hebben toch ?;-)

tennis
Berichten: 3089
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: Call-Center terreur van ABN/AMRO CREDITKAART

Ongelezen bericht door tennis »

Ik ga vandaag naar onze adviseur vd bank om dingen te achterhalen wie dit doet, en evt deze mannen aan te pakken.
Dit was de eerste stap, wat je had moeten doen.
Een topic openen, brengt geen oplossing!

verkeersleider
Berichten: 105
Lid geworden op: 02 sep 2005 21:58

Re: Call-Center terreur van ABN/AMRO CREDITKAART

Ongelezen bericht door verkeersleider »

Mijn god wat een frustratie om een telefoontje zeg
En neem dan gewoon op en vraag wat er aan de hand is
Misschien was het wel om te melden dat er bedrag is gestorneerd of dat je kaart uit voorzorg is geblokkeerd.

En het opnemen van gesprekken mag niet zomaar. Moet van te voren gemeld worden bij de tegenpartij.

ABN AMRO
verified
Berichten: 200
Lid geworden op: 28 sep 2010 20:10

Re: Call-Center terreur van ABN/AMRO CREDITKAART

Ongelezen bericht door ABN AMRO »

Ik heb uw berichten over het call center van ABN AMRO Credit Cards gelezen. Het is erg vervelend dat u een slechte ervaring met dit call center heeft gehad. Ik wil graag nakijken wat er precies gebeurd is en nagaan wat ik namens ABN AMRO voor u kan doen.

Ik heb u daarvoor vorige week een privébericht gestuurd zodat wij offline gegevens kunnen uitwisselen. Ik zie uit naar uw reactie.

Met vriendelijke groet,
ABN AMRO Bank N.V.

Marc-Paul

Gesloten