Ook ik loop [weer] tegen het feit aan dat de SNS een klantonvriendelijke of beter gezegd een zeer klantvijandige bank is [geworden?]
Geld storten kan niet meer, internetbankieren MOET, etc., etc.
Ook bij de andere banken en gaat dat ook niet meer zomaar [ik heb namelijk even een rondje langs de andere banken gedaan]
De banken willen het contante geldverkeer frustreren/uitbannen zo blijkt.
Nu loop ik al geruime tijd met de vraag:
Waarom is het niet mogelijk om, na/in navolging van het initiatief van Jan Nagel c.s. ,om een 50plus partij op te richten, ook niet een 50plus-Bank op te richten?"Wij", de vervloekte senioren, zijn met velen!
Als je al onze rekeningen en vermogens bij elkaar opgeteld, dan kan dat toch een behoorlijk bankje opleveren!
Of niet soms?! Dus WIE oh WIE gaat dit met ons doen?
En dan noemen we het de Senioren Service Bank.We beleggen het geld net zo netjes als de Triodosbank die niet in moeilijkheden kwam, maar wat dit onderwerp betreft verder ook niet bepaald een servicebank genoemd kan worden.
De winst gaat niet naar zo'n stel opportunistische, graaierige bancaire bonus-ratjes. [die krijgen een goed slaris en hooguit misschien ALS ze het dat jaar VERDIEND hebben een bonusje].
DE overgrote winst zal dan naar ONSZELF gaan en wel in de vorm van SERVICE!
Service aan het loket, gewoon je geld kunnen storten, gewoon binnen je geld kunne pinnen in vestigingen [ ook op het platte land] die bereikbaar zijn met rolstoel en rollator.