LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wat kostte de SMS dienst van de postbank?

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
Ellencc
Berichten: 35
Lid geworden op: 20 jul 2005 10:02

Wat kostte de SMS dienst van de postbank?

Ongelezen bericht door Ellencc »

Vorige week heeft de ING 4,50 afgeschreven voor een sms-dienst om je bijschrijving aan te geven bij een bepaald bedrag.

Dit gebruikte ik al bij de Postbank, maar kan me niet heriineren dat ik daar toen voor moest betalen, anders had ik het nooit gedaan.

Kan iemand mij laten weten of dit bij de postbank ook geld kostte? In de voorwaarden bij de ING zie ik dat deze van 2009 zijn, maar ik weet eerlijk gezegd ook niet meer wanneer de postbank overging in de ING.

Alvast bedankt

Ellencc
Berichten: 35
Lid geworden op: 20 jul 2005 10:02

Re: Wat kostte de SMS dienst van de postbank?

Ongelezen bericht door Ellencc »

ja slimpie, het gaat mij er om of deze dienst bij de ing betaald moet worden en bij de postbank gratis was.

Ellencc
Berichten: 35
Lid geworden op: 20 jul 2005 10:02

Re: Wat kostte de SMS dienst van de postbank?

Ongelezen bericht door Ellencc »

Ik vraag niet WAT het kost, of OF het wat kostte.
Bedankt voor de vriendelijke reacties

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: Wat kostte de SMS dienst van de postbank?

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Voor zover ik weet was dit vroeger bij de Postbank ook een betaalde dienst. Daarom ben ik er nooit aan begonnen.

Redje
Berichten: 58
Lid geworden op: 02 mar 2006 09:18

Re: Wat kostte de SMS dienst van de postbank?

Ongelezen bericht door Redje »

Vroeger bij de Postbank heb ik het kort gebruikt. Het was toen inderdaad een betaalde dienst. Daarna opgezegd. Tot mijn verbazing maand geleden er opeens 4.50 werd afgeschreven voor deze dienst. Raar. Klachtje richting ING en geld werd terug gestort.

Gesloten