LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Beschuldigd van verzekeringsfraude

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
R. Proctor
Berichten: 200
Lid geworden op: 01 feb 2018 13:48

Re: Beschuldigd van verzekeringsfraude

Ongelezen bericht door R. Proctor »

Voor een verzekeraar je beticht van fraude is er al een heel traject aan vooraf gegaan, teveel claimen, valse claims etc etc.
Maar nee we zijn allemaal onschuldig ligt allemaal aan de grote boze maatschappijen.

Natuurlijk worden er fouten gemaakt, waar mensen werken worden overal fouten gemaakt en die worden opgelost.
Maar als je net als TS hier allerlei dingen weglaat en maar zelf een verhaaltje verzint is een verzekeraar zo klaar met je, die gaan echt niet over 1 nacht ijs met zo iets dat moeten ze echt wel onderbouwen.

Moneyman
Berichten: 30090
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Beschuldigd van verzekeringsfraude

Ongelezen bericht door Moneyman »

Marcel Veenstra schreef:De vraagsteller reageert niet meer omdat deze om hulp vraagt en vervolgens blootgesteld wordt aan een tribunaal. Maandag is de contraexpertise en ik hoop dat de uitkomst positief is.
Als je de voor de hand liggende vragen die gesteld worden niet beantwoord, wordt het vanzelf een tribunaal.

Succes met de afhandeling.

Huisschilder
Berichten: 6
Lid geworden op: 20 nov 2017 15:09

Re: Beschuldigd van verzekeringsfraude

Ongelezen bericht door Huisschilder »

Beste Marcel ondanks vele negatieve reacties hier kom je op mij echt geloofwaardig over. Het valt niet mee om alles in 1 keer goed duidelijk aan te geven en al helemaal niet als je gestrest bent van alle sores die op je afkomt. Bovendien zijn er hier behoorlijk wat mensen die wat je aangaf niet goed lezen waardoor de verwarring onderling alleen maar toeneemt!! Uiteraard duim ik voor je gelijk en wil vragen om de uitkomst hier te posten.

Marcel Veenstra
Berichten: 15
Lid geworden op: 11 feb 2018 11:56

Re: Beschuldigd van verzekeringsfraude

Ongelezen bericht door Marcel Veenstra »

Bedankt voor je reactie als ik de uitkomst weet plaats ik het hier

juliomariner
Berichten: 4827
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Beschuldigd van verzekeringsfraude

Ongelezen bericht door juliomariner »

Marcel Veenstra schreef:Bedankt voor je reactie als ik de uitkomst weet plaats ik het hier
Dat is altijd prettig maar gebeurd hier veel te weinig. Ondanks dat de forum leden goede adviezen geven (en soms ook hele slechte) horen we bijna nooit terug hoe het is afgelopen

Marcel Veenstra
Berichten: 15
Lid geworden op: 11 feb 2018 11:56

Re: Beschuldigd van verzekeringsfraude

Ongelezen bericht door Marcel Veenstra »

Afgelopen maandag heb ik contraexpertise laten uitvoeren; de reactie van de expert was "belachelijk!" De expert heeft onderzoek gedaan en foto's gekregen van de opkoper waar schade te zien was die nu niet aanwezig is. Donderdag heb ik het rapport opgestuurd naar de verzekeraar. Nu is het afwachten

Lady1234
Berichten: 27119
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Beschuldigd van verzekeringsfraude

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Marcel Veenstra schreef:Afgelopen maandag heb ik contraexpertise laten uitvoeren; de reactie van de expert was "belachelijk!" De expert heeft onderzoek gedaan en foto's gekregen van de opkoper waar schade te zien was die nu niet aanwezig is. Donderdag heb ik het rapport opgestuurd naar de verzekeraar. Nu is het afwachten
Perfect. Succes gewenst.

Leo The Emperor
Berichten: 4625
Lid geworden op: 12 dec 2010 16:19

Re: Beschuldigd van verzekeringsfraude

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

.
Laatst gewijzigd door Leo The Emperor op 02 okt 2018 21:33, 1 keer totaal gewijzigd.

chrisd1
Berichten: 2053
Lid geworden op: 24 mar 2009 07:12

Re: Beschuldigd van verzekeringsfraude

Ongelezen bericht door chrisd1 »

Marcel Veenstra schreef:De expert heeft onderzoek gedaan en foto's gekregen van de opkoper waar schade te zien was die nu niet aanwezig is.
Is dat reparatie altijd sporen achterlaat voor schade-experts, zoals hier opgebracht, nog bekeken??

Marcel Veenstra
Berichten: 15
Lid geworden op: 11 feb 2018 11:56

Re: Beschuldigd van verzekeringsfraude

Ongelezen bericht door Marcel Veenstra »

De krassen waren ingekleurd met wax heb ik gehoord en ze waren zo klein dat ik ze heb aangeduid als gebruikersschade.

kokka
Berichten: 3579
Lid geworden op: 30 mei 2012 10:32

Re: Beschuldigd van verzekeringsfraude

Ongelezen bericht door kokka »

Oh dan zullen, als ze al voor reparatie hebben beetaald terwijl er alleen maar een lakstift overheen is gegaan, nu wel het vorige schadebedrag aftrekken van de schade die er nu geclaimd wordt. Hoop dat je van die fraude stempel afkomt. Lijkt me niet terecht en dat kost je veel geld

Marcel Veenstra
Berichten: 15
Lid geworden op: 11 feb 2018 11:56

Re: Beschuldigd van verzekeringsfraude

Ongelezen bericht door Marcel Veenstra »

Afdeling speciale zaken heeft het contra-expertise rapport naast zich neer gelegd, ze negeren de bevindingen van de expert. Ik ben me nu aan het beraden over de volgende stap; waarschijnlijk het kifid. Vanmiddag bel ik met mijn advocaat hoe ik dit het beste kan aanpakken.

chrisd1
Berichten: 2053
Lid geworden op: 24 mar 2009 07:12

Re: Beschuldigd van verzekeringsfraude

Ongelezen bericht door chrisd1 »

Marcel Veenstra schreef:...Ik ben me nu aan het beraden over de volgende stap; waarschijnlijk het kifid.
Je hebt dit fragment uit een uitzending van Kassa bekeken??
Opm een eerder in dit topic door mij aangeduide video blijkt bewerkt te zijn.
Laatst gewijzigd door chrisd1 op 05 mar 2018 08:55, 1 keer totaal gewijzigd.

Marcel Veenstra
Berichten: 15
Lid geworden op: 11 feb 2018 11:56

Re: Beschuldigd van verzekeringsfraude

Ongelezen bericht door Marcel Veenstra »

Ik heb er ook niet veel vertrouwen in maar daarna is er nog de burgerrechter

chrisd1
Berichten: 2053
Lid geworden op: 24 mar 2009 07:12

Re: Beschuldigd van verzekeringsfraude

Ongelezen bericht door chrisd1 »

Marcel Veenstra schreef:Ik heb er ook niet veel vertrouwen in maar daarna is er nog de burgerrechter
Is het Kifid een officiële Geschillencommissie? lees dan viewtopic.php?f=93&t=179373&p=2491329&h ... g#p2488123 alsmede de hierin opgenomen link.

Gesloten