LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Unive opzeggen verzekering overleden moeder-erfrechtverklari

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
briany
Berichten: 54
Lid geworden op: 23 jul 2011 08:17

Re: Unive opzeggen verzekering overleden moeder-erfrechtverklari

Ongelezen bericht door briany »

jes060 schreef:Unive denkt met je mee, maar niet heus. Had toch een stille hoop dat deze soap ophield toen ik benaderd werd door webcare en vandaag een brief in de bus vind van Unive.

Een herinnering of ik het openstaande bedrag voor de inboedel en brandverzekering van mijn overleden moeder wil betalen. Het lijkt erop dat webcare de kou uit de lucht haalt met een vraag om polisnummer en telefoonnummer. Staat natuurlijk sterker op het web. Maar tot op heden nog niets gemerkt. Toch die koude douche. Ik meld het opnieuw aan.

Mochten er mensen zijn met Unive verzekeringen, wees gewaarschuwd, afsluiten van een verzekering lukt wel, beëindigen wat moeilijker, zelfs overlijden is geen argument.
Met de rechtsbijstandsverzekering is het al niet veel anders. Iemand van Unive reageerde ook op mij op dit forum om het een paar weken later af te laten weten.
Je hebt gewoon niets aan Unive, als je ze nodig hebt laten ze je stikken en moet je alsnog zelf naar een advocaat.

Een rechtsbijstandsverzekering van SUR Unive? Ik zeg niet doen, weggegooid geld.

kleikloetje
Berichten: 23
Lid geworden op: 12 jun 2011 14:42

Re: Unive opzeggen verzekering overleden moeder-erfrechtverklari

Ongelezen bericht door kleikloetje »

Als het gaat om problemen op te lossen geeft UniNEE meestal niet thuis.
E-mail sturen of bellen wordt ook niet gereageerd. Heb hier ervaring mee.
Daarom heb ik de naam ook gewijzigd in UNINEE. Laat je niet in de luren leggen door die webmasters die je wijs maken dat ze je behulpzaam willen zijn. Even op een topic reageren en hun werk zit er weer op.

uvit webcare
Berichten: 66
Lid geworden op: 21 apr 2010 15:34

Re: Unive opzeggen verzekering overleden moeder-erfrechtverklari

Ongelezen bericht door uvit webcare »

Beste jes060,

Wij hebben uw bericht 18 november 2011 naar onze afdeling klachtenmanagement schade doorgestuurd. Zij zijn bezig met het vinden van een oplossing voor u.

Helaas hebben zij niet kunnen voorkomen dat u alsnog een brief over de verzekering van wijlen uw moeder hebt ontvangen.

Namens Univé bied ik u hiervoor excuses aan.

Ik verwacht dat u binnenkort een antwoord van onze klachtenmanagement krijgt. Ik heb ze gevraagd om mij een status update te geven.

Dank u voor uw signaal.

Met vriendelijke groet,

Melvin Boender
Webcare Univé

Gesloten